Skocz do zawartości

jodelkapl

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E92 2.0d 177km 2008
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia jodelkapl

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na jutro umówiłem się na adaptację akumulatora oraz wykodowanie start/stop oraz kierunkowskazów. Sama adaptacja to koszt 50 zł, a za wszystko to pan powiedział mi 150 zł.
  2. Mam kolegę, który kupił sobie taki interfejs do sowjej F10, ale nie miałem pojęcia, że takim czymś można załatwić tą sprawę. Poszukam instrukcji tutaj na forum i może spróbuję to dzisiaj zrobić. Dzięki za informacje! Jednak czy tutaj zwykła adaptacja przez tą aplikację wystarczy? Co prawda akumulator posiada tą samą pojemność, jednak prąd roruchowy jest inny, dlatego pytam. Wybaczcie, totalnie nie znam się na tym :) Za niedługo trzeba będzie w BMW adaptować osobę, jeśli pierwszy raz jedzie danym autem :) Btw, rozumiem, że gdy chcę już wyłączyć na stałe start/stop oraz np rozkodować kierunkowskazy (świecą się razem z xenonem) to już potrzebuję osoby z odpowiednim sprzętem? edit: co do błędów, mój ojciec jest mechanikiem i jakiś podstawowy interfejs posiada, więc błędy sobie zczytam, ale pewnie nic nie wywołam tym sprzętem.
  3. Dziękuję za porady. Zapomniałem, że mam praktycznie nowy akumulator (czekał teraz w kotłowni w cieple) 4Max 95ah 850a pod start/stop to zamontowalem go (ten który był do tej pory to Varta Blue Dynamic 95ah 800a) i od razu powróciła funkcja odpalanie się świateł po otwarciu auta, więc mam nadzieję, że to to :) Dzisiaj podzwonię po serwisach BMW aby zaadaptować nowy akumulator :)
  4. Cześć, u mnie też pojawił się jakiś problem z prądem. Auto to E92. Sprawa wygląda tak: w niedzielę odpaliłem auto w garażu, wszystko było okej, przejechałem może 6km i wróciłem i zaparkowałem przed garażem, więc ciut chłodniej było i auto postało tak 1.5-2h max, gdy opaliłem to zauważyłem, że zresetowało mi godzinę, przebieg, spalanie oraz wywaliło błąd CCID 415 ale ustawiłem godzinę i pojechałem znów te 6km i postawiłem auto w garażu. Następnego dnia wszystko okej, tzn prawie, bo zauważyłem już od jakiegoś czasu, że ani ringi ani światła tylne nie włączają się podczas otwierania samochodu. Wczoraj do czasu było okej, po odpaleniu auta w garażu nie było nic zresetowane, przejechałem z 40 km z przerwą 15 minutową w środku tego dystansu i zostawiłem auto w garażu. Po odpaleniu już całkowicie wieczorem nadal było okej, ale musiałem postawić auto poza garażem, postało na zewnątrz z 2 godziny i cyk, znów wszystko zresetowane. Nie pokazuje mi błędu słabego akumulatora, jedynie CCID 415 jeśli już, auto normalnie odpala jak na warunki zimowe, czyli zagrzeje świece około 1s i odpala bez problemów. Nie ma żadnych innych objawów niż to resetowanie danych oraz niezaświecanie się świateł na powitanie. Jak widać - problem nie występuje za każdym razem, tylko w przypadkach gdy auto postoi chwilę na zewnątrz - ale problemów z odpalaniem nie ma. Odłączyć IBS i tak zostawić na kilka dni? edit: odpaliłem teraz auto na chwilkę, nie było błędu, zgasiłem, jednak zegary jeszcze świeciły i po dosłownie minucie pokazała się ikonka akumulatora. Czyżby to był jednak winowacja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.