Skocz do zawartości

scigacz78

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2015 F11 520d
    2011 e93 335i
    2012 F30 335i

    ex. 2014 F31 320d Ed, 21015 F22 228i, 2001 E39 530i

Osiągnięcia scigacz78

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Bardzo poproszę o link YT, o którym piszesz powyżej. Im dłużej myślę, tym najbardziej wydaje mi się, że E46 compact jest dobrym materiałem do auta "ze nie bedzie mi szkoda". R4 sa na granicy 6-8k, a r6 od 11..
  2. Witam, Po ostatnim środowym wieczorze spędzonym na trackday na Tor Modlin (byłem pierwszy raz) nie mogę przestać o myśleć o tym, aby robić to częściej. Tym bardziej, że kilka opcji (miejsc) do takiego spędzania wolnego czasu jest kilka w sensownej odległości od Wa-wa. Niestety kilka problemów natrafiłem i liczę na poradę. Zacznę właśnie od tego, co dotyczy mojej BMW E93 335i z 2011: 1. Jest to punkt nr 1 i faktycznie najważniejszy: po prostu szkoda mi tego szykownego samochodu na takie zabawy. W mojej ocenie te auta będą tylko zyskiwały na wartości. Ja chcę pozostawić mój smochód tak długo jak sytuacja życiowa będzie pozwalać ;) 2. Auto generalnie słabo na męczarnie torowe nadaje się - w kolejności obseracji: 2.1. hamulce momentalnie spuchły i uzyskanie jakiejkowliek skuteczności wymagało wciskanie hamulca do oporu 2.2. skrzynia nie pozwalala (być może to kwestia moich umiejętności) odpowiednio przekzać moje intencje na kola (jezdzilem na trybie ręcznym z wyłączoną trakcją) 2.3 mialem uczucie sporej podsterowności w związku z powyższym; co mnie samego bardzo zdziwilo, gdyż nigdy w BMW tego wcześniej tak nie odczuwałem 2.4. auto jest zbyt ciężkie na takie harce 2.5. na takim torze lepiej byłoby miec ostrzejszą przekładnię kierowniczą 2.6. ponadprogramowe przerwy musialem robić, aby opony nie zaczęły się palić ;) - to uwaga oczywiście nie do auta 2.7. inne: silnik, zawieszenie, układ kierowniczy (poza ww. przełożeniem) oceniam BDB. Nie osiągnąłem ich limitu Podsumowując: wymarzony funcar wymaga trochę przeróbek w stosunku do serii (i myslę, że dotyczy to każdego seryjnego BMW, ale z M nie miałem niestety przyjemności). E93 chcę pozostawić w stanie 100% fabryka. I teraz chodzi mi po głowie kilka pomysłów. Czy E92 to jest dobry pomysł, aby go dostosować do jazdy na co dzień (jako 2,3 auto w domu) + wypady na tor? Liczę na Wasze porady, którą wersję wybrać w tym celu, jakie przeróbki i na jakich częściach wykonać. Z góry dzięki! P.s. Podobny post zamieszczę się w działach F22, e46 i e36 - dzisiaj rozważam każdy pomysł; od aut blisko youngtimer po f22, które uwielbiam
  3. scigacz78

    E36

    Witam, Po ostatnim środowym wieczorze spędzonym na trackday na Tor Modlin (byłem pierwszy raz) nie mogę przestać o myśleć o tym, aby robić to częściej. Tym bardziej, że kilka opcji (miejsc) do takiego spędzania wolnego czasu jest kilka w sensownej odległości od Wa-wa. Niestety kilka problemów natrafiłem i liczę na poradę. Zacznę właśnie od tego, co dotyczy mojej BMW E93 335i z 2011: 1. Jest to punkt nr 1 i faktycznie najważniejszy: po prostu szkoda mi tego szykownego samochodu na takie zabawy. W mojej ocenie te auta będą tylko zyskiwały na wartości. Ja chcę pozostawić mój smochód tak długo jak sytuacja życiowa będzie pozwalać ;) 2. Auto generalnie słabo na męczarnie torowe nadaje się - w kolejności obseracji: 2.1. hamulce momentalnie spuchły i uzyskanie jakiejkowliek skuteczności wymagało wciskanie hamulca do oporu 2.2. skrzynia nie pozwalala (być może to kwestia moich umiejętności) odpowiednio przekzać moje intencje na kola (jezdzilem na trybie ręcznym z wyłączoną trakcją) 2.3 mialem uczucie sporej podsterowności w związku z powyższym; co mnie samego bardzo zdziwilo, gdyż nigdy w BMW tego wcześniej tak nie odczuwałem 2.4. auto jest zbyt ciężkie na takie harce 2.5. na takim torze lepiej byłoby miec ostrzejszą przekładnię kierowniczą 2.6. ponadprogramowe przerwy musialem robić, aby opony nie zaczęły się palić ;) - to uwaga oczywiście nie do auta 2.7. inne: silnik, zawieszenie, układ kierowniczy (poza ww. przełożeniem) oceniam BDB. Nie osiągnąłem ich limitu Podsumowując: wymarzony funcar wymaga trochę przeróbek w stosunku do serii (i myslę, że dotyczy to każdego seryjnego BMW, ale z M nie miałem niestety przyjemności). E93 chcę pozostawić w stanie 100% fabryka. I teraz chodzi mi po głowie kilka pomysłów. Czy E36 (coupe lub compact) to Waszym zdaniem dobry pomyl?s Liczę na Wasze porady, którą wersję wybrać w tym celu, jakie przeróbki i na jakich częściach wykonać. Z góry dzięki! P.s. Podobny post zamieszczę się w działach f22, e92 i e46 - dzisiaj rozważam każdy pomysł; od aut blisko youngtimer po f22, które uwielbiam
  4. Witam, Po ostatnim środowym wieczorze spędzonym na trackday na Tor Modlin (byłem pierwszy raz) nie mogę przestać o myśleć o tym, aby robić to częściej. Tym bardziej, że kilka opcji (miejsc) do takiego spędzania wolnego czasu jest kilka w sensownej odległości od Wa-wa. Niestety kilka problemów natrafiłem i liczę na poradę. Zacznę właśnie od tego, co dotyczy mojej BMW E93 335i z 2011: 1. Jest to punkt nr 1 i faktycznie najważniejszy: po prostu szkoda mi tego szykownego samochodu na takie zabawy. W mojej ocenie te auta będą tylko zyskiwały na wartości. Ja chcę pozostawić mój smochód tak długo jak sytuacja życiowa będzie pozwalać ;) 2. Auto generalnie słabo na męczarnie torowe nadaje się - w kolejności obseracji: 2.1. hamulce momentalnie spuchły i uzyskanie jakiejkowliek skuteczności wymagało wciskanie hamulca do oporu 2.2. skrzynia nie pozwalala (być może to kwestia moich umiejętności) odpowiednio przekzać moje intencje na kola (jezdzilem na trybie ręcznym z wyłączoną trakcją) 2.3 mialem uczucie sporej podsterowności w związku z powyższym; co mnie samego bardzo zdziwilo, gdyż nigdy w BMW tego wcześniej tak nie odczuwałem 2.4. auto jest zbyt ciężkie na takie harce 2.5. na takim torze lepiej byłoby miec ostrzejszą przekładnię kierowniczą 2.6. ponadprogramowe przerwy musialem robić, aby opony nie zaczęły się palić ;) - to uwaga oczywiście nie do auta 2.7. inne: silnik, zawieszenie, układ kierowniczy (poza ww. przełożeniem) oceniam BDB. Nie osiągnąłem ich limitu Podsumowując: wymarzony funcar wymaga trochę przeróbek w stosunku do serii (i myslę, że dotyczy to każdego seryjnego BMW, ale z M nie miałem niestety przyjemności). E93 chcę pozostawić w stanie 100% fabryka. I teraz chodzi mi po głowie kilka pomysłów. Zacznę od tego, że kilka lat temu miałem F22 228i i po prostu uwielbiałem jeździć tymn autem (poza autostradami jednak). To był najlepiej prowadzący się samochód jaki posiadałem. Idać za tym tropem pomyślałem, że może sensowanie było by kupić i dostosować F22 jako samochodu do jazdy na co dzień (ale jako 2, 3 auto w domu) + zabawy na torze. Liczę na Wasze porady, którą wersję wybrać w tym celu, jakie przeróbki i na jakich częściach wykonać. Z góry dzięki! P.s. Podobny post zamieszczę się w działach e92, e46 i e 36 - dzisiaj rozważam każdy pomysł; od aut blisko youngtimer po f22, które uwielbiam
  5. W mojej ocenie: ogrzewana kierownica i roletki - must have. Mam/miałem te dodatki w różnych bmw (nawet w e93 mam podrzewana kierownice) i z nich nie zrezygnuję. Ładne koła nie przejdą w budżecie. Więc pewnie kupię je na własną rękę. BTW, czy można zamówić nowe bmw na oponach zimowych? jeszcze nie przerobiłem tego z dealerem.. To, co w pierwszej kolejności bym usunął: pakiet do bagażnika (dziękuję bardzo za pomoc!) oraz listewki na rzecz standard - jestem b. blisko limitu, ale tak jak napisałem proszę o opinię. Do tej pory zawsze kupowałem używane auta (dużo z USA) i tam nie miałem specjalnego wyboru na wyposażenie (chociaż zawsze wybierałem bogate sztuki). Nowe auto pierwszy raz w życiu ;)
  6. Hej, Dokładnie tak jest w moim przypadku. Mam sporego psa i korzystam z gumowy mat chroniących. Walczę o każdy 1k, bo brakuje mi, aby zmieścić się firmowym budżecie. mój config: https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/d9f6b9h3 Co radzicie usunąć? Waham się jeszcze między kolorem białym i czarnym. Na nic innego nie budzeu
  7. Witam, TO mój pierwszy post, więc z góry dziękuję za odpowiedzi na moje pytanie, a brzmi ono: czy ktokolwiek z Was ma opcję "Pakiet akcesoriów do bagażnika" do 5ki G31? Zastanawia mnie, jak działa pochylenie tylnych foteli, tj., czy można ustawić pozycję bardziej leżącą od standardowej kanapy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.