Skocz do zawartości

Tijae46

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330Ci 2004 ZHP

Osiągnięcia Tijae46

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, zawsze służysz pomocą
  2. Panowie, taka sytuacja auto stojące obok mojego stanęło w płomieniach, garstka ludzi zaczęła pchać mój samochód na wrzuconym biegu bodajże jedynce, auto przesunelo sie o jakiś metr, czy beda jakies konsekwencje dla skrzyni, sprzęgła itd?
  3. Dodam jeszcze ze wiskoza jak i wszelakie nieszczelności były sprawdzone w silniku i bie bylo tam do czego sie przyczepić.
  4. Odświeżam temat zanim wydam pieniądze w błoto na naprawę skrzyni automatycznej, wracając do tematu objawów w których to silnik trzymał obroty w granicach 600 na postoju kiedy była temperatura na plusie - auto zamulone, a kiedy na minusie ok 800 i wszystko ładnie ciągnęło przod tyl, teraz kiedy juz nie ma mrozu silnik trzyma obroty nisko i pokazał sie tryb awaryjny skrzyni biegów jedzie tylko na jednym biegu, wcześniej jak sie pokazywał przy dodatnich temperaturach gasiłem auto odpalałem i wszystko działało jak należy, niestety tym razem nie chce zgasic sie tryb awaryjny. Dodam iz tryb awaryjny pokazywał sie jedynie na światłach na hamulcu podczas trybu D, skrzynia nie szarpała nie dawała żadnych objawów jedynie tak jak mówię przy dodatniej temp - +3 i w górę, słabo ciągnęła przod tyl, a kiedy temp zmienia sie na - 1 nawet to silnik i skrzynia pracowały normalnie. brakuje mi już sił na ten samochod i podejrzewam ze to nie jest wina samej skrzyni biegów. Pozdrawiam.
  5. Niby słychać jakies huczenie przy dodwaniu gazu, a jak to inaczej sprawdzić włożyć paluchy i sprawdzić czy sie zatrzyma?
  6. Dobra wszystko rozumiem, ale jak sie to ma przekładać na wzrastanie obrotow przy minusowej temp. To jest tak ze spadnie do - 2 i obroty w granicach 900 nic nie muli, wszytsko pięknie chodzi, przy minusowej jak i dodatniej temp powietrza temperatura plynu wskazuję tak samo tam ok 95 do 100 stopni. Z tego co wiem po rozgrzaniu w tym silniku obroty powinne byc na 750 gdzie mi zamula ten silnik przy takich obrotach, które sa przy temp dodatniej
  7. Nie do końca rozumiem, spięte czyli? Jak mam to sprawdzić
  8. Wisko kręci odrazu po odpaleniu i nigdy nie wyłącza sie, czy to zimno czy ciepło było tak od zawsze nie wiem czy tak powinno być
  9. Dodam, ze silnik nie traci ogólnej mocy ani tu ani tu.
  10. Witam problem mam taki, że auto cos zamula kiedy jest temperatura na plusie teraz mamy takie wahania, raz plus 6 raz minus 10 na zewnątrz i to odczuwam - mówiąc muli mam na myśli to ze, puszczając pedal hamulca słabo jedzie przód tył, wspomaganie słabo chodzi trzeba sie wysilic skrecajac w miejscu, cos trzesie silnikiem podczas trzymając hamulec na światłach, mimo to obroty trzyma równo ok. 750 wskazane temu silnikowi , a kiedy będzie temp na minusie auto pracuje rewelacyjnie, nic nie telepie chociaż obroty podnoszą sie jakos do 900,auto rusza świetnie do tyłu jak i przodu, wspomaganie chodzi idealnie, gdzie szukać przyczyny? Silnik m54b30 automat e46, pozdrawiam!
  11. Tijae46

    Tarcze klocki e46 330ci

    Witam, jakie najwieksze tarcze i klocki podejda do e46 coupe 2004 rok? albo jakie beda najlepsze w tej oryginalej średnicy, zależy mi na dobrym hamowaniu
  12. Tijae46

    Luz na maglownicy?

    Rozbierać cala przekładnie od srodka czy jak?
  13. Tijae46

    Luz na maglownicy?

    Witam, Krystian posiadacz e46 od jakiegoś czasu słychać takie stukanie przy kręceniu kierownica tak jak na filmie https://youtu.be/DtX01HC8nqA, dodam ze takie stukanie występuje również na nierównościach do tego lata kierownica od lewej do prawej, wiem ze mam do wymieny tuleje w przednim zawieszeniu, ale to chyba nie jest przyczyna stukow w kierownicy, chociaż mogę sie mylić, ktoś moze pomoc? pozdrawiam
  14. Radio działa zawsze normalnie, nie scina sie i nie gaśnie brzeczenie wystepuje po jakims - blisko nieokreślonym czasie użytku, nigdy nie sprawdziłem czy będzie brzęczec bez opalania silnika, chyba czas sprawdzić
  15. Myślę ze możesz miec rację, bo często w lato w korku słychać było zapalający sie wiatrak chlodnicy i odrazu radio zaczęło brzęczec
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.