Skocz do zawartości

Koperpl

Zarejestrowani
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Koperpl

  1. Z olejem było przykład, że nie ma z tym wielkiego problemu. Pierwsze słyszę, żeby samochód musiał wiedzieć rozmiar czy wiek akumalatora 😄 Najlepsze jest to, że nawet bez rejestracji akumulatora autko będzie działało, lecz może czasem wykrzaczyć błędy. Jedynie co przy rejestracji to podanie pojemności akumulatora, ale z założenia powinno się zakładać takie sam akumulatora jaki zaleca producent. Jeśli Twoim zdaniem może być akumulator mniejszej pojemności, to wymien akumulator z 90 na 65 😄 Albo jeszcze lepiej, gdy w aucie ma być 80, a wsadzisz 110 to długo się nie nacieszysz tym akumulatorem. Nie ma konieczności podłączania autka pod ładowarkę, kolejny mit. Bo niby błędy wywala, albo sterowniki wywala?? Wcale nie, to się zdarza, gdy jest jakieś zwarcie w samochodzie.
  2. Sprzedam nowy pasek Continental, w ogóle nie używany, gdyż przez pomyłkę kupiłem za długi. Cena 80zl
  3. Wał wałem, a podpory od walu? Z głowy to jedynie, duwmasa, jesli w ogóle jest, koło pasowe i tutaj trzeba by je wyjąć, by mieć pewność, czy od nie widocznej strony sie rozlazło. Rozrząd, ewentualnie wtryski. No jeszcze kola, zbieżność, ale mówisz, że git. A w ogóle jakieś będy są?
  4. Co do blędów, chyba coś z elektorniką, z akumulatorem wsztko okej? Kabelki nie zaśniedziałe? To tez może genrować kontrolkę check engine
  5. Sprawdzenie takich korekt, za dużo CI nie pomoże, prędzej próba przelewowa, a najlepiej dać je na stół diagnostyczny. Co do płukanek dodawanych do baku, podchodzę sceptycznie szczególnei w tak leciwym aucie. Prawdopodobnie bak nigdy nie był płukany, wiec domyślam się ile szlamu na dnie się znajduje. W momencie, gdy dodasz taką płukankę wzruszy ten szlam i dalej można się domyśleć 🙂 Co najwyżej takie płukanki mają sens stosować na tak zwanym krótkim obiegu, tzn pomijając bak. To jest moja sugestia. Co do objawów, zawsze powtarzam, zacząłbym od prostych czynności. Filtry powietrza wymieniony? To taka podstawa. Dodatkowo trzeba by sprawdzić ciśnienie paliwa i wszelkiego rodzaju parametry, temperatury itp. Bo to może być wszytko od faktycznie wtryskiwaczy, turbosprężarka, pompa wysokiego ciśnienia, dpf itp.
  6. Jakieś 10min? Generlanie ona jest na wierzchu, więc nie ma z tym wiekszego problemu. Pierw jedynie trzeba odłączyć rurę intercooler>>klapa gasząca, no a potem masz 3 śrubki którymi jest przymocowana do kolektora. A no i trzeba odpiąć od niej wtyczkę.
  7. Okej, czyli u mnie wygląd egr inaczej, ale faktycznie to zaznaczone to jest EGR. A klapa jest tak jak kolega mówił to na dole po lewej w tym przypadku z czarnym dekielkiem. Jak bedziesz czyscił odłącz aku, i odkręć ją z silnika. Pamiętaj też o sprężynce by wyczyścić i uważaj by nie zalać obudowy. U mnie pomogło gdy miałem błąd przepustnicy.
  8. Nie jestem pewny, ale to na zdjęciu to raczej nie jest EGR 🙂 I nie ma przepustnicy, tlyko klapa gasząca. Możesz zrobić zdjęcie całego silnika??
  9. Ja e91 08r i cały czas mam lane 5w30 i śmiga. A cytując z internetowej strony "Do roku 2014 zalecanym olejem do stosowania w większości modeli BMW był Castrol 5W/30 ze specyfikacją LL-04 (Long Life)." i czytamy dalej "Modele starsze nie powinny być użytkowane na olejach półsyntetycznych lub mineralnych niezależnie od ich przebiegu. Do końca ich użytkowania powinno się stosować oleje w pełni syntetyczne." 🙂
  10. Jaki dokładnie silnik?? w N47 nie ma przepustnicy, jest klapa gasząca. Być może ta stara wcale nie była zła, wystarczy ją odkręcić i porządnie wyczyścić. Przynajmniej tak było w moim przypadku. Oczywiście wszytko robione na odłączonym aku. Jeśli przy gaszeniu telepie, może być to przepustnic, bo włąsnie ona ma za zadanie łagodnie gasić silnik. Ewentualnie faktycznie masz gdzieś lewe powietrze. Weź wodę z mydłem, albo specjalny sprej do wykrywania nieszczelności. Najlepiej poproś kogoś by utrzymywał ok 2tys obortów, a Ty psikaj po przewodach od turbo>> intercooler >> przepustnica. Dokładnie patrz czy gdzieś nie bąbli, u mnie w innym aucie bąbliło do spodu rury. Zacząć od prostych rzeczy, nim wymienisz całe auto 😄 Koledze chodziło o sprawdzenie ciągłopści obwodu, czyli ustawiasz multimetr na dole na tą ikonke "odwrócone wifi" 😄 I przykładasz od pinów jeśli, będzie piszczeć, albo multimelr pokaże 000 albo 004 coś takiego, to znaczy że jest okej.
  11. Teoretycznie jak odłączysz aku i wymienisz na nową sondę, to raczej nic nie trzeba robić. Jedynie wykasować błąd przed operacją. https://allegro.pl/oferta/oryginal-sonda-lambda-oe-oryginal-13435810601 👍
  12. Kolega ma chyba G30, ale to pewnie jeden pies. Owszem mogę się mylić, ale zdaje mi się że bezpiecznik F209 jest typowo od głośników. A F220 wyłączy mu tylko media, a zostanie chyba jeszcze dźwięk kierunkowskazów. Niech spróbuje któryś na pewno zadziała 😄
  13. Yyy porąbało mi się, miało być bezpiecznik F209 i te z grupy MEDIA
  14. No jestem ciekawe co z tego wyjdzie 😉 Nie chce krakać, ale się nie zdziwie jak w ASO będziesz miał z tym przygodę 😛 A tak na serio, jak dla mnie to chyba jedynie wyciągnąć bezpiecznik, 51 albo 35, nie pamiętam który. Chyba 51 jest od dźwięku?? Chyba że pomoże ten reset co podał kolega wyżej.
  15. Nowe auto to nie ma co kombinować, tylko dawać do ASO, powinni ogarnąć temat. Takie zjawisko są nie tylko w aucie, ale i w innych urządzeniach audio, przeważnie spowodowane przez, zwarcie jakiś kabelków. Być może jakaś wtyczka nie jest wpięta do końca, bądź po prostu jakaś wada systemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.