Skocz do zawartości

Limon1

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525i

Osiągnięcia Limon1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów, Auto to e61 2007 525i n52. Jak w temacie auto bierze olej 0,6-1l na 1000 km. Po odpaleniu najczęściej rano z tłumika wydobywa się chmura białego dymu po około 1-2 minut już wcale nie kopci, najbardziej widać to jak jest chłodniej na zewnątrz. Zauważyłem, ze najwiecej oleju spala podczas ostrej jazdy 6-7 tys obrotów. Po odkręceniu korka oleju na pracującym silniku delikatnie go zaciąga, silnik gaśnie gdy korek jest otwarty przez dłuższą chwile (odma chyba sprawna?). Wymontowałem DISE była lekko zaolejona (i tak jest do wymiany-zamówiłem nową). Na 5 oraz 6 świecy jest czarny nalot. Auto nie kopci podczas mocnej „przegazówki”. Stawiałbym na uszczelniacze zaworowe, że już nie trzymają i puszczają olej https://100001.onl/ https://1921681254.mx/. Na forum natknąłem się na ciekawy wątek odnośnie poboru oleju przez te motory. Po zastosowaniu dodatku archoil 2300 oraz zalaniu oleju 0w40 pobór oleju spadł do minimum niemalże do zera. Chciałbym przeprowadzić taką operacje u siebie. Po kupnie silnik dostał płukankę Engine Flush białą i wymieniłem olej na Valvoline 5w40 z normą LL4. Do oleju zastosowałem również uszlachetniacze LM Ceratec. Pytanie brzmi czy mogę zalać do tego wszystkiego teraz tą delikatną i długofalową płukankę? Do wymiany oleju brakuje mi około 4 tys km. Wtedy zlałbym wszystko i zalał olej 0w40 z dodatkiem Archoil9100. Dodatek Archoil 2300 podobno rewitalizuje też gumowe elementy silnika takie jak chociażby uszczelniacze zaworowe. Miałem już kiedyś auto z zapieczonymi pierścieniami i podczas „przegazówki” bardzo korciło, tutaj nie ma tego zjawiska. Dziekuje z góry za pomoc.
  2. Witam. Pytanko numer jeden Ile filtrów paliwa ma e36 320i??:D/ Ja zakupiłem tak jak na tej aukcji https://100001.onl/ https://1921681254.mx/ Ale pod autem mam jakiś mały... Nie wiem za bardzo o co chodzi, czy ten co mam pod autem jest zły czy sa dwa ?? Pozdrawiam i proszę o oświecenie mojej osoby :D
  3. Witam Mam E60 520d M47N2 polift i zastanawiam się, czy coś u mnie nie jest okej z nagłośnieniem. Mianowicie tak, z tego co widzę, mam głośnik centralny na desce pod szybą (jest kratka, lecz nie słyszę aby grał), w przednich drzwiach mam po 2 głośniki- jeden w boczku (ten gra) i jeden na wysokości lusterka (ten nie gra, może wcale go nie ma, jest kratka :lol: ), w tylnych drzwiach nie mam żadnych głośników, następnie mam 2 w tylnej półce (i grają) oraz 2 pod przednimi fotelami (kratki są, ale nie grają). W idrivie w ustawieniach radia nie mam nic o Logic 7. Nie mam equalizera tylko ustawienie basu, fader, central itp I tu nasuwają mi się 2 kwestie: https://trackeasy.fun/usps/ https://showbox.tools/ - kiedyś było Logic 7 ale ktoś wymontował - nie było od nowości Logic 7, ale fabrycznie montowano kratki aby można było to dołożyć - moja BMW miała strzała w przód (100% pewności) i ktoś wymienił deskę i przednie boczki od wersji z Logic 7 Waszym zdaniem która opcja jest prawdziwa?
  4. Witam wszystkich. Od nie dawna założyłem sobie instalacje lpg stag 200. Nie wiem czy nie zwróciłem uwagi wcześniej na to (przed założeniem) czy być może ten objaw był na tyle słabo dla mnie widoczny, że nie skupił na sobie tyle uwagi. Otóż przy odpaleniu samochodu szczególnie po postoju obroty utrzymują się w przedziale 600-1500. Dopiero po jakimś czasie do ok 30 sek stabilizują się na poziomie 1000 żeby później spaść na 800. W trakcie jazdy jest już wszystko w miarę ok i autko obroty trzyma czy to na Lpg lub Pb. Czasami tylko przy dojeżdżaniu np do skrzyżowań utrzymuje jeszcze ok 1000 żeby później spaść na 800. Zostały wymienione wszystkie węże od podciśnień, uszczelki przepustnicy i o ringi wtryskiwaczy, bo stare już były tak zniszczone, że masakra. Przepustnica wyczyszczona i krokowiec wyczyszczony. Byłem u jednego mechanika i powiedział, że może być to sonda lambda, słaba grzałka i nim się dogrzeje to może falować mobdro kodi. Zmierzyłem sobie lambdę miernikiem uniwersalnym. Oporność na grzałce 3.3 ohm podobno powinno być od 3-5. Napięcie na grzałce przy pracującym silniku 13.3 V i napięcie na czujniku oscyluje pomiędzy 0-0.9, a więc chyba dobrze... Dodam tylko, że raz zrobiłem sobie taki test... Odłączyłem klemę minusową i odpiąłem lambdę. Poczekałem podpiąłem klemę i odpaliłem bez lambdy i auto książkowo po chwili od odpalenia wskoczyło na 800 obr... Więc stąd moje przypuszczenia, że mogła to być lambda. Wiem, że najlepiej byłoby jechać na kompa ale chciałem spróbować i zdiagnozować usterkę samemu. Być może ktoś z forumowiczów orientuje się co można by było jeszcze sprawdzić, bo sprawa trochę spokoju mi nie daje. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do dyskusji :)
  5. Witam i z góry przepraszam za założenie nowego wątku ale w żadnym z istniejących nie ma konkretnych informacji na temat doposażenia oryginalnego radia w złącze USB. Mam navi CCC professional z modułem bluetooth i gniazdem AUX. Zastanawiam się czy da radę-a przypuszczam że jest taka możliwość-dołożyć gniazdo USB. Czy może ktoś mi wytłumaczyć łopatologicznie co będzie mi potrzebne do tego zabiegu? Tzn to że gniazdo z kablem to wiem, ale gdzie przychodzi wtyczka od gniazda? W radio czy moduł w bagażniku? W necie znalazłem jakieś używane gniazdo z kablem ale wydaje się on być krótki-z pół metra.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.