Skocz do zawartości

19dankos62

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2003

Osiągnięcia 19dankos62

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Niestety przy wysokich temperaturach problem z odpalaniem znowu powrócił. Nie wchodzi na obroty i pada tak ze 3 razy dopiero za 4 odpala normalnie. Oczywiście żeby utrudnić sytuację dzieje się to losowo. Bywają dni że wcale. Błędów brak. Jak gaśnie to na desce przez chwilę pokazuje się kontrolka ładowania po chwili gasnie. Do tego ciągle wywala mi gaz i muszę ponownie odpalić auto żeby wszystko wróciło do normy. Szukam mechanika, który ogarnie temat bo moi się ewidentnie nie znają. Toruń i okolice.
  2. Po miesiącu jazdy wnioski: Samochód z 3 razy zrobił mi psikusa i odpalił dopiero za 3,4 razem. Jakby znowu nie było ładowania i po zgaśnięciu na chwilę zapalała się kontrolka akumulatora (na chwilę). Błędów w motorze 0 za to mam inne błędy i jeden bardzo mnie niepokoi, ponieważ podczas jazdy samochód sam delikatnie skręca w prawo. Błędy: B Ł E D Y P A M I Ę C I O D C Z Y T --------------------------------------- Uwaga: Urządzenie nie jest uważane, dlatego SG´nazwa jest zawsze pomijana! Inpa-Script : E46.IPO Version : 1.00 Data : 05.06.2021, 11:49:40 Baureihe : E46 Fg-Nummer : WBAAY71000FZ51894 EWS odczyt Szybki przegląd pamięci błędów ------------------------------------------------------------------------------- SGBD/Gruppe liczby oznaczenie ------------------------------------------------------------------------------- MRS4 1 Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwal DSC_MK60 1 DSC Dynamiczna kontrola stabilności KOMBI46R 0 Zegary (Instrumentenkombi) IHKA46_2 0 Klimatronik (Klimaautomatik) LWS5_1B 0 Czujnik kąta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor) LSZ_2 0 Lichtschaltzentrum (centrum przełączania) PDCACT 0 Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control) EWS3 0 Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS ZKE5 1 Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik) D_009C * Cabrio Verdeck Modul ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0076 * CD-Zmieniarka I-Bus ### SYS-0008: JOB NOT FOUND D_0056 * DSC Dynamiczna kontrola stabilności ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00F0 * Monitor ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_MOTOR * Motor silnik ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0012 * Motor silnik ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0065 * Elektroniczna pompa paliwa ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0032 * Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0048 * Japan Bit ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_009A * Kontrola zasięgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung) ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_0066 * Licht / Active Light Control (aktywna kontrola świateł) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_XEN_L * Ksenon lewy (Licht Xenon links) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_XEN_R * Ksenon prawy (Licht Xenon rechts) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0050 * Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_MOTOR * Motor silnik ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0012 * Motor silnik ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00BB * System nawigacyjnu Japonia (Navigationssystem Japan0 ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_007F * System nawigacyjny japonia (Navigationssystem Japan) ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_0068 * Radio wszystkie rodzaje z wyjątkiem- MOST-FZGe ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00E8 * Czujnik światła i deszczu (Regen- Lichtsensor) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0070 * Kontrola ciśnienia w oponach (Reifen Druck Control) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0008 * Szyberdach (Schiebehebedach) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_SZM * włącznik konsoli srodkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0072 * Moduł siedzenia lub sterownik Easy Entry Fahrer ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00DA * Moduł siedzenia pasażera lub sterownik Easy Entry ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_SPMFT * Lusterko sterownik pamieci (Spiegelmemory Fahrer) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_SPMBT * Lusterko pasażera sterownik pamięci (Spiegelmemory Beifahrer) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00B0 * Spracheingabesteuerung (kontrola mowy, wejściowy) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00C8 * Telefon uniwersalny lub system głosno mówiący i ładowarka ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_009E * Czujnik najazdu (Überrollsensor) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00ED * Videomodul ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_003B * Videomodul Graphik-Teil ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_ZUHEIZ * Ogrzewanie (Zuheizer) ### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED =============================================================================== Variante : MRS4.PRG - Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwal Wersia : 1.08 MRS4 for Airbag ECU E39 (Temic), E46 E53 R50 R53 (Bosch) ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów Błąd : 0x0070: Seat occupancy sensor Częstotliwość błędów 92 Błąd 1. raz wystąpił w : Error timer start 9457185.00 Sek. Error timer stop 9507413.00 Sek. -- Error not currently present -- -- -- (Wiring) break Seat mat -- Sporadic error Kod błędu: 70 A0 5C 90 4E 21 91 12 55 ==================================================================================== Variant : DSC_MK60.PRG - DSC Dynamiczna kontrola stabilności Wersia : 1.15 Dynamic Stability Control DSC E46,R50,E85 ERGEBNIS : 1 Opis błędu w pamięci błędów ------------------------------------------------------------------------------- 0x5E24 pressure Sensor 1/2 not plausible Częstotliwość błędów: 1 Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1 Przebieg 167240 km Vehicle speed 0.00 km/h Brake light switch 1.00 0/1 switch brake fluid level 0.00 0/1 ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 1.00 0/1 brake pressure identified 1.00 0/1 ABS-active 0.00 0/1 ASC-active (BMR) 0.00 0/1 ASC-active (AMR) 0.00 0/1 GMR-active (GMR) 0.00 0/1 GMR-active (MMR) 0.00 0/1 CBC-active 0.00 0/1 MSR-active 0.00 0/1 TDR-active 0.00 0/1 SDR-active 0.00 0/1 DBC-active 0.00 0/1 RTA active 1.00 0/1 Run-Up Mode 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Kod błędu: 5E 24 A0 01 01 41 54 00 2B 00 04 ============================================================= Variante : ZKE5.PRG - Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik) Wersia : 1.28 Central Body Electronics V for E46 ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów Błąd : 0x0007: Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit Częstotliwość błędów 1 Static error Kod błędu: 07 21 ==================================================================================== ############################################################# Ta zawartość tymczasowo jest przechowywana w ..\inpa\bin\na_fs.tmp ############################################################# Co ten błąd 5E24 może oznaczać? Kolejny problem jest taki, że samochód otwiera i zamyka się z pilota a z kluczyka w drzwiach nie mogę ani otworzyć ani zamknąć. Jakieś sugestie?
  3. Auto śmiga. Alternator był oddany do regeneracji oraz sprawdzona została szczelność (bodajże nieszczelny dolot). Zniknęły wszystkie problemy (póki co). Wróciła moc, auto pracuje na LPG bez rozłączania. Nie gaśnie i nie dławi się. Następny tydzień będę robił długie trasy więc pod koniec tygodnia podłączę pod kompa i zobaczę czy nic się nie pojawiło. Dzięki wielkie za wskazówki !
  4. Tak jak widać na filmiku. Dziś dodatkowo w drodze z pracy zaczął mi uciekać pedał hamulca aż w końcu wywaliło kontrolki od DSC i pedał hamulca wcisnęło do końca z minimalnym hamowaniem. :cry2: Spalanie podskoczyło do 13 l/100km i co jakiś czas auto traci praktycznie całą moc. Co śmieszniejsze ma momenty, że śmiga normalnie i teraz kontrolki od DSC zniknęły. Na wtorek mam mechanika ale czy to coś pomoże.. :mad2: Będę informował co i jak ale strach jeździć tym samochodem.. Jutro podepnę pod kompa i sprawdzę czy pojawiło się coś dodatkowego. Dodam jeszcze, że gdy auto zaczyna wariować to strasznie zaczyna bić w kierownicy. Jak się uspokaja to nie ma żadnych drgań. Samochód zagadka.
  5. Dziś jeszcze jeden test. Puszczam auto na jedynce i oto efekt. https://www.youtube.com/watch?v=jeJ6k8K7M5k
  6. Zrobiłem test 9.0 Zapłon 1 wynik 12.5-6 Zapłon 2 wynik 12.8-9 Odpalony 14.2 Jazda 14.1-3 Włączyłem wszystko co się dało i spadło chwilę na 14.0 po czym dalej było 14.1 więc chyba wszystko okej..
  7. Alternator był wymieniany jakoś w 2019 roku. Możliwe żeby już padł?
  8. Jedyny błąd, który pojawił się na pracującym silniku. E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 17.04.2021 14:51:04 ECU: ME9K_NG4 JobStatus: OKAY Variant: ME9K_NG4 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 28D7 CDKDGENBS - Generator communication Error counter: 0 Logistic counter: 0 1. Umweltsatz Mileage 2960 km Engine speed (nmot) 2560.00 /min Supply voltage (ub) 18.46 V Intake air temperature (tans) -36.00 degrees C from generator rec. load signal(dffgen) 53.33 % 2. Umweltsatz Mileage 302080 km Engine speed (nmot) 10200.00 /min Supply voltage (ub) 24.02 V Intake air temperature (tans) 143.25 degrees C from generator rec. load signal(dffgen) 99.99 % Kommunikationsverlust Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Error code: 01 28 D7 64 05 00 00 01 28 40 C4 10 88 76 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF =============================================================
  9. Kilka miesięcy objazdu po mechanikach i nic. Jest ktoś w stanie odszyfrować ? 1. B Ł E D Y P A M I Ę C I O D C Z Y T --------------------------------------- Uwaga: Urządzenie nie jest uważane, dlatego SG´nazwa jest zawsze pomijana! Inpa-Script : E46.IPO Version : 1.00 Data : 15.04.2021, 10:44:30 Baureihe : E46 Fg-Nummer : WBAAY71000FZ51894 EWS odczyt Szybki przegląd pamięci błędów ------------------------------------------------------------------------------- SGBD/Gruppe liczby oznaczenie ------------------------------------------------------------------------------- MRS4 1 Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwal DSC_MK60 4 DSC Dynamiczna kontrola stabilności KOMBI46R 0 Zegary (Instrumentenkombi) IHKA46_2 0 Klimatronik (Klimaautomatik) LWS5_1B 1 Czujnik kąta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor) LSZ_2 0 Lichtschaltzentrum (centrum przełączania) PDCACT 0 Czujnik parkowania PDC (Park Distance Control) EWS3 1 Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS ZKE5 4 Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik) D_009C * Cabrio Verdeck Modul ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0076 * CD-Zmieniarka I-Bus ### SYS-0008: JOB NOT FOUND D_0056 * DSC Dynamiczna kontrola stabilności ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00F0 * Monitor ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_MOTOR * Motor silnik ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0012 * Motor silnik ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0065 * Elektroniczna pompa paliwa ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0032 * Sterownik transmisji (Getriebesteuergerät) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0048 * Japan Bit ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_009A * Kontrola zasięgu reflektorów (Leuchtweitenregulierung) ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_0066 * Licht / Active Light Control (aktywna kontrola świateł) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_XEN_L * Ksenon lewy (Licht Xenon links) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_XEN_R * Ksenon prawy (Licht Xenon rechts) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0050 * Multifunkcyjna kierownica (Multifunktionslenkrad) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_MOTOR * Motor silnik ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0012 * Motor silnik ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00BB * System nawigacyjnu Japonia (Navigationssystem Japan0 ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_007F * System nawigacyjny japonia (Navigationssystem Japan) ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_0068 * Radio wszystkie rodzaje z wyjątkiem- MOST-FZGe ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00E8 * Czujnik światła i deszczu (Regen- Lichtsensor) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0070 * Kontrola ciśnienia w oponach (Reifen Druck Control) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0008 * Szyberdach (Schiebehebedach) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_SZM * włącznik konsoli srodkowej (Schaltzentrum Mittelkonsole) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_0072 * Moduł siedzenia lub sterownik Easy Entry Fahrer ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00DA * Moduł siedzenia pasażera lub sterownik Easy Entry ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_SPMFT * Lusterko sterownik pamieci (Spiegelmemory Fahrer) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_SPMBT * Lusterko pasażera sterownik pamięci (Spiegelmemory Beifahrer) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00B0 * Spracheingabesteuerung (kontrola mowy, wejściowy) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00C8 * Telefon uniwersalny lub system głosno mówiący i ładowarka ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_009E * Czujnik najazdu (Überrollsensor) ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_00ED * Videomodul ### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT D_003B * Videomodul Graphik-Teil ### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR D_ZUHEIZ * Ogrzewanie (Zuheizer) ### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED =============================================================================== Variante : MRS4.PRG - Airbag Sterownik lub moduł bezpieczeństwal Wersia : 1.08 MRS4 for Airbag ECU E39 (Temic), E46 E53 R50 R53 (Bosch) ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów Błąd : 0x0070: Seat occupancy sensor Częstotliwość błędów 11 Błąd 1. raz wystąpił w : Error timer start 9400558.00 Sek. Error timer stop 9409705.00 Sek. -- Error not currently present -- -- -- (Wiring) break Seat mat -- Sporadic error Kod błędu: 70 A0 0B 8F 70 EE 8F 94 A9 ==================================================================================== Variant : DSC_MK60.PRG - DSC Dynamiczna kontrola stabilności Wersia : 1.15 Dynamic Stability Control DSC E46,R50,E85 ERGEBNIS : 4 Opis błędu w pamięci błędów ------------------------------------------------------------------------------- 0x5D97 Sensorcluster Supply voltage out of range Częstotliwość błędów: 38 Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1 Przebieg 145520 km Vehicle speed 22.00 km/h Brake light switch 0.00 0/1 switch brake fluid level 0.00 0/1 ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 1.00 0/1 brake pressure identified 0.00 0/1 ABS-active 0.00 0/1 ASC-active (BMR) 0.00 0/1 ASC-active (AMR) 0.00 0/1 GMR-active (GMR) 0.00 0/1 GMR-active (MMR) 0.00 0/1 CBC-active 0.00 0/1 MSR-active 0.00 0/1 TDR-active 0.00 0/1 SDR-active 0.00 0/1 DBC-active 0.00 0/1 RTA active 1.00 0/1 Run-Up Mode 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Kod błędu: 5D 97 A0 26 01 38 D8 16 08 00 04 ------------------------------------------------------------------------------- 0x5DF7 wiring supply voltage > 18 Volt Częstotliwość błędów: 31 Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1 Przebieg 145520 km Vehicle speed 23.00 km/h Brake light switch 0.00 0/1 switch brake fluid level 0.00 0/1 ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 1.00 0/1 brake pressure identified 0.00 0/1 ABS-active 0.00 0/1 ASC-active (BMR) 0.00 0/1 ASC-active (AMR) 0.00 0/1 GMR-active (GMR) 0.00 0/1 GMR-active (MMR) 0.00 0/1 CBC-active 0.00 0/1 MSR-active 0.00 0/1 TDR-active 0.00 0/1 SDR-active 0.00 0/1 DBC-active 0.00 0/1 RTA active 1.00 0/1 Run-Up Mode 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Kod błędu: 5D F7 A0 1F 01 38 D8 17 08 00 04 ------------------------------------------------------------------------------- 0x5E24 pressure Sensor 1/2 not plausible Częstotliwość błędów: 1 Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1 Przebieg 147080 km Vehicle speed 0.00 km/h Brake light switch 1.00 0/1 switch brake fluid level 0.00 0/1 ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 0.00 0/1 brake pressure identified 1.00 0/1 ABS-active 0.00 0/1 ASC-active (BMR) 0.00 0/1 ASC-active (AMR) 0.00 0/1 GMR-active (GMR) 0.00 0/1 GMR-active (MMR) 0.00 0/1 CBC-active 0.00 0/1 MSR-active 0.00 0/1 TDR-active 0.00 0/1 SDR-active 0.00 0/1 DBC-active 0.00 0/1 RTA active 1.00 0/1 Run-Up Mode 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Kod błędu: 5E 24 A0 01 01 39 74 00 21 00 04 ------------------------------------------------------------------------------- 0x5E14 CAN Timeout DME/DDE Częstotliwość błędów: 1 Logistikzähler ( ilość logistyka) : 1 Przebieg 152140 km Vehicle speed 0.00 km/h Brake light switch 0.00 0/1 switch brake fluid level 0.00 0/1 ASC/DSC_aktive (status of ASC/DSC_switch) 1.00 0/1 brake pressure identified 0.00 0/1 ABS-active 0.00 0/1 ASC-active (BMR) 0.00 0/1 ASC-active (AMR) 0.00 0/1 GMR-active (GMR) 0.00 0/1 GMR-active (MMR) 0.00 0/1 CBC-active 0.00 0/1 MSR-active 0.00 0/1 TDR-active 0.00 0/1 SDR-active 0.00 0/1 DBC-active 0.00 0/1 RTA active 1.00 0/1 Run-Up Mode 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Kod błędu: 5E 14 A0 01 01 3B 6E 00 08 00 04 ============================================================= Variante : LWS5_1B.PRG - Czujnik kąta skretu kierownicy (Lenkwinkelsensor) Wersia : 1.00 Steering wheel angle with CAN-interface ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów Błąd : 0x0009: not an ASC2-message Częstotliwość błędów 0 Sporadic error Kod błędu: 09 00 D9 ==================================================================================== Variante : EWS3.PRG - Imobilajzer / Elektroniczny imobilajzer EWS Wersia : 1.30 electronic vehicle immobilization 3 - all types ERGEBNIS : 1 Błąd w pamięci błędów Błąd : 0x000F: power on reset Częstotliwość błędów 30 Static error Kod błędu: 0F 3E ==================================================================================== Variante : ZKE5.PRG - Zamek centralny ZKE (Zentrale Karosserie Elektronik) Wersia : 1.28 Central Body Electronics V for E46 ERGEBNIS : 4 Błąd w pamięci błędów Błąd wejścia : 1 Błąd : 0x0007: Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit Częstotliwość błędów 1 Static error Kod błędu: 07 21 ------------------------------------------------------------------------------------ Błąd wejścia : 2 Błąd : 0x0020: Internal fault at body module V: Processor Watchdog Częstotliwość błędów 1 Sporadic error Kod błędu: 20 01 ------------------------------------------------------------------------------------ Błąd wejścia : 3 Błąd : 0x003D: Central locking system: Short circuit or Open circuit at Motor Tailgate Częstotliwość błędów 1 Sporadic error Kod błędu: 3D 01 ------------------------------------------------------------------------------------ Błąd wejścia : 4 Błąd : 0x0038: Wiper: Pump for Window washing or Container is empty Częstotliwość błędów 1 Sporadic error Kod błędu: 38 01 ==================================================================================== ############################################################# Ta zawartość tymczasowo jest przechowywana w ..\inpa\bin\na_fs.tmp #############################################################
  10. Byłem dziś ponownie u mechanika bo samochód padł całkiem, brak mocy nie dało się jechać. Coś tam porobił na kompie i zalecił kilka dni jazdy na samej benzynie. Błąd pokazało jeden, jego zdaniem niegroźny. Podejrzewam, że faktycznie wina leży po stronie LPG. Zamawiam kabel i postaram się powrzucać screeny z "kompa". Obawiam się, że silnik jest odporny na gaz. :oops: Ed. Póki co jazda na samym Pb, z dwa razy po dojeździe do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty spadły do 600 i podbiło do 800 po czym się ustabilizowały do wartości optymalnych, ogólnie objawy ustały odpala normalnie, nie gaśnie i nie wariuje. Po nowym roku czeka mnie więc wizyta u magika tym razem od gazu. Coraz bardziej skłaniam się ku jeździe na samym paliwku bo te taniej jeżeli chodzi o LPG wychodzi później podwójnie.
  11. Witam! Mam problem ze swoim E46 318i 143km 2003 rok + LPG KME NEVO. Podczas odpalania często dławi się i gaśnie lub strasznie faluje obrotami gdzie przy próbie ruszenia odczuwalny jest całkowity brak mocy. Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu zazwyczaj wszystko wraca do normy, czasami moc wraca dopiero gdy silnik zaczyna się rozgrzewać co jest bardzo uciążliwe zwłaszcza w mieście. Wcześniej miałem problem z nagminnym rozłączaniem się gazu podczas jazdy (dołączam filmik), pomagało np. zjechanie na przystanek, zgaszenie i ponowne odpalenie auta. W lutym 2020 samochód przeszedł kapitalny remont silnika (brał olej) po czym był u gazownika na czyszczeniu wtryskiwaczy. Dotychczasowy mechanik twierdzi, że problem leży po stronie gazu (regulacji?) i jedynie dobry gazownik może ogarnąć temat. W samochód wpakowałem już sporo kasy i szkoda byłoby się go pozbyć więc liczę na Wasze wskazówki, może ktoś miał podobny problem? Dodał jeszcze, że mapy gazu przestawiają te benzynowe i dlatego tak się dzieje. Jestem laikiem w temacie motoryzacji i póki co żadne screeny z odczytów z kompa nie wchodzą w grę(zamawiam sprzęt). Samochód mam 3 lata i przez ten czas straciłem przez niego sporo włosów. :D Pozdrawiam! PS. Samochód potrafi zgasnąć przy dojeździe do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła. Linki do filmików: https://www.youtube.com/watch?v=MKyVP5AjiBc https://www.youtube.com/watch?v=3W4CMFl1U94 https://www.youtube.com/watch?v=1OHyWz8WIP8 https://www.youtube.com/watch?v=wkBNAZKpbQc https://www.youtube.com/watch?v=lIBywi7vGz0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.