Skocz do zawartości

amadeus765

Zarejestrowani
  • Postów

    201
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21

Osiągnięcia amadeus765

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Na tą chwilę nie, tylko w DE. Ewentualnie jak się połączysz przez Apple Carplay i będziesz używał Apple Music to lista i kolejność utworów też będzie na rolce kierownicy. Na spotify tylko bieżący utwór.
  2. Rozumiem ze auto kupione w DE ? W salonie we Wro :) konto na bmw.de tylko dla natywnego spotify Czy coś ten soft zmienił to jeszcze nie wiem
  3. Właśnie mi przyszło powiadomienie o aktualizacji OTA 03/2023.50. U mnie OTA działa świetnie. G21 preLCI, konto na BMW.de
  4. Ja od 07.2021 miałem już dwie albo trzy aktualizacje OTA. Aktualnie soft 11/2022.60
  5. Ja polecam opcje z hakiem, mam Thule Velocompact 924001 sprawdza się wyśmienicie. To akurat 2+1, ale jest też wersja na 3+1 926002. Fajnie się składa i mieści w bagażniku jak już zdejmiemy rowerki na wyjeździe. Hak mam ori składany elektronicznie i też polecam, ale faktycznie jakby go doposażyć post produkcyjnie to wyjdzie 15k w ASO. Niby w instrukcji jest max 130, ale robiłem testy nawet do 180 i rowery nawet nie drgnęły. Tylko w G21 one są schowane prawie całe za bagażnikiem. Nie zauważyłem też żadnej różnicy w akustyce.
  6. Jakieś zdjęcie by się przydało :) ale jak małe pęknięcie to raczej bym jechał gdzieś na naprawę żywicą, przynajmniej dalej będzie oryginał. Kiedyś miałem mały odprysk i zostawiłem auto na parkingu na słońcu przed sklepem. Jak wróciłem to już było pęknięcie po całej szybie i trzeba było wymieniać. Inne auto natomiast już 5 lat jeździ z dwoma pęknięciami i nic się nie dzieje, więc to loteria totalna
  7. Tydzień temu gdy chciałem wymienić na letnie wyszło, że mam wybrzuszenie na krawędzi, prawdopodobnie od uderzenia na naszych pięknych polskich drogach - jeszcze felgę mam do prostowania. Opona letnia Pirelli P-zero tylna, prawa 255/35 R19 (ogumienie mieszane, runflat, samochód z xdrive). Pojechałem do ASO i skorzystałem z tego ubezpieczenia na opony, zapłaciłem 25% ceny opony + wymiana w ASO. Wymienili tylko tą uszkodzoną i 5 razy się upewniałem, czy nie trzeba obu na tylnej osi. Mistrz zapewnił, że mam na lewej tylnej 7mm i różnica jest na tyle niewielka, że wystarczy jedna. Tak czy inaczej, to wymieniaj, szkoda zdrowia :)
  8. Jest lipa z tym, przynajmniej w G20 preLCI. Z tego co się dowiadywałem, BMW miało przez jakiś czas wsparcie dla Androida, ale był "zbyt dziurawy" i z którąś aktualizacją w 2021 skasowali digital key dla Androida :( Możliwe, że wrócił z powrotem (wg https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_digital_keys_in_mobile_wallets), ale nie sprawdzę, bo zmieniłem telefon na jabłko w między czasie. W G20 preLCI i w LCI nie ma tego DK Plus. Z drugiej strony nie chciałbym po BT mieć otwierane auto (w Polsce kradną niestety mocno). W G20 preLCI jest tylko w klamce kierowcy, bez sensu. Auto akceptuje wszystkie jabłka z nfc na pewno, z androidem tak jak mówiłem - nie wiem. Nie, nie biorąc ładowarki jest czytnik NFC, ale bez ładowarki (swoją drogą ładowarka w G20 to ponury żart). Wg bmw powinien być plus i wszystko działać tak jak w tesli, tylko po UWB (chyba, że trzeba jakiś dostęp komfortowy kupić, nie wiem co jest w standardzie). Ogólnie kluczyk w telefonie to fajna opcja, wolałbym natomiast by Tesla przeszła na bezpieczniejszą technologie i zrobili jakiś standard z googlem/applem. Jednocześnie nie jest to jakiś gamechanger i sam nie przekona mnie do Tesli. Ale ja dużo jeżdżę w trasy, czasem się zdarza że po 1kkm dziennie i mój jedno-dniowy wyjazd zrobiłby się dwudniowy :? Nie uważam jednak, że elektryk to słaba opcja. Na miasto i raz na rok w trasę, da się przeżyć ;)
  9. Czytam sobie ten wątek dla rozrywki, czasem jest śmiesznie, czasem merytorycznie a czasem tragicznie :D Dorzucę swoje 3 grosze na temat kluczyków w BMW, bo się temat przewija od 10 stron, a nikt chyba o tym nie wspomniał. W BMW jest digital key od dawna, wadą było przykładanie telefonu do klamki czy na półkę by odpalić auto i mało kto tego używał. Natomiast od zeszłego roku bodajże jest digital key plus, które jest oparte na technologii UWB, a nie na dość niebezpiecznym bluetooth. Telefon działa jak kluczyk, namierzany co do cm, a nie z 10 m jak w BT. Co najbardziej mi się podoba, to kluczyk dodaje się do Portfela Apple i można go udostępniać chociażby SMSem. Co ciekawe jak telefon padnie auto można otworzyć i uruchomić przez 6h po NFC, w tesli chyba nie ma takiej opcji ;) EDIT: jeszcze link, bo tu wszystko trzeba udowadniać :D https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/bmw-connected-drive/bmw-digital-key.html
  10. Wyłącza długie. Wycinanie jest dopiero od laserów niestety :(
  11. Nie tyle iDrive co jazda: jak przytrzymamy lewą łopatkę zmiany biegów to skrzynia od razu wejdzie w najwyższy możliwy bieg i największe możliwe obroty (np. z 8 na 3 czy 4). Jak wbijemy prawą łopatką powyżej 8 biegu to można ręcznie włączyć żeglowanie :) Przydaje się przy dojeżdżaniu do świateł
  12. Sportowy układ kierowniczy M - to nie idzie w standardzie w ramach M pakietu? Idzie, chyba że zmienisz z M zawiasu na standardowy. Wypada też układ kierowniczy wtedy. W adaptacyjnym też jest zmienny sportowy
  13. 8% znajomy dostał w grudniu na G21. Finalnie wziął Volvo wypakowane pod korek i wciąż sporo tańsze, ale wiem, że tyle jest realnie. Salon Wrocław
  14. Do AA/ACP w preLCI musi być minimum: 6U2 - BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym (tzw. mała navi) 6C3 - pakiet Connected Professional Pakiet 6U3 (BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym - tzw. duża navi) to też gwarancja AA/ACP. W pewnym momencie zabrakło tych małych navi przy pandemii i robili upgrade za darmo do dużej navi. 6U2 się różni tym, że centralne zegary są "tradycyjne" i ekran navi jest mniejszy. 6U3 to większy ekran navi i cyfrowe zegary :)
  15. Dzięki. Szukam z początku produkcji ze względu na.... cenę. Teraz mam f30 z xenonami adaptacyjnymi i to jest mega. G21 z adaptacyjnymi to już sobie liczą... Wydawało mi się że są jedne ledy które tak samo świecą dobrze tyle że jedne są adaptacyjne a drugie nie.. Tutaj masz porównanie świateł basic i laserów. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=372310&start=45 https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1569980 Ogólnie jest: basic - wygląda bardzo nieciekawie, adaptacyjne LED - fajnie i doświetla zakręty. niestety wewnętrzne soczewki to atrapa Laser - super niebieskie paski laserów, oprócz doświetlania ma jeszcze wycinanie pojazdów, wszystkie soczewki świecą. na minus to są drogie :twisted:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.