Skocz do zawartości

ROPumpkin10

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328i

Osiągnięcia ROPumpkin10

  1. No właśnie też wydaje mi się to dziwne teraz jak oglądałem różne filmiki na YT to każdy odpala tak jak mój teraz czyli do max 1500 obrotów. Jestem pewien że jakiś czas temu auto odpalalo przy 2,5 czasem do 2,7 tys obrotów i obroty powolily spadały (ok. 60 sekund). Widocznie tak ma być skoro u ciebie też tak jest. Dzięki za odpowiedź 😉
  2. Do ilu obrotów podbija wam Bmw z silnikiem n20 przy zimnym starcie? Auto od jakiegoś czasu odpala przy max 1,5 tys obrotów i od razu spadają do normalnych okolic tysiąca obrotów. Kiedyś odpalał przy 2,5/2,7 tys obrotów i trzymał je dość wysoko przez około minutę. Świece/cewki niedawno wymienione. Więc nie wiem czy może tak powinno być? Jakiś czas temu wywalił błąd przepływomierz. Przeczyściłem go ostatnio specjalnym preparatem i błąd nie powrócił więc nie wiem czy go wymieniać czy jednak "cold start" jest taki jak powinien być - jak to jest u was? Samochód to Bmw f30 328i 2013r. Z góry dzięki ✋
  3. W jakim sensie może to być nie dobre dla napędu ?
  4. Felgi 437m repliki. Kupiłem od kogoś używane więc linka nie podeślę. Felgi dziś założyłem. Tak jak mówiono opony sa za niskie i nie do końca to wygląda jak powinno (dziura w nadkolu) choć jest lepiej niż myślałem. Narazie zostanie tak jak jest z czasem zmienię opony. Poniżej zdjęcia jakby ktoś był ciekaw jak to wygląda na tak niskiej oponie : W porównaniu - tak wyglądał na 18 8j et30 z opona 225/45
  5. Aktualnie mam 18 8j et30 225/45 na przodzie i tyle wydaje mi się że jeszcze sporo mam miejsca. Wg kalkulatora i z tego co mierzyłem powinno być ok. Raczej więcej wątpliwości mam co do tyłu 9.5j et45 i opona 255 będzie raczej na styk no i napewno będzie duża różnica - aktualnie 4 takie same kola. Zastanawia mnie też profil opony bo na tabliczce z rozmiarami sa zalecane 35 tył 40 przód natomiast felgi które znalazłem (używane -już z oponami) mają 30 tył 35 przód. W czwartek odbieram felgi zaryzykuje i dam znać jak tk wygląda.
  6. Też tak myślałem -dzięki za pomoc Znalazlem jeszcze coś takiego : 19x8.5J ET35 19x9.5J ET44 Opony 225/35/19 255/30/19 Z tego co zrozumiałem czytając kilkadziesiąt stron tego wątku takie koła idealnie podejdą do f30 ?
  7. Czy do f30 wejdą felgi 19 : Przód 8,5 et15 opona 225/35/19 Tył 9,5 et20 opona 275/30/19 Mam okazję kupić je w dobrej cenie i sprzedawca zapewnia że będą pasować do f30 choć szczerze wątpię że felga 9,5 i z tak niskim et wejdzie do f30 ale może sie mylę ?
  8. Zarówno Total jak i Ravenol jest u mnie dostępny więc najprawdopodobniej wybór padnie na Ravenol. Do Total jakoś ciężko mi się przekonać szczerze to wątpię by był lepszy niż oryginalny olej Bmw. Co do normy LL04 to chyba mi się coś pomyliło po przeczytaniu 100 stron w tym wątku :lol: bo byłem pewien, że norma ll04 bardziej zalecana jest do silników diesla. W takim razie dzięki za pomoc Pozdrawiam
  9. Dzięki za pomoc. Mieszkam za granicą i z tego co udało mi sie na szybko znaleźć to ciężko będzie u mnie kupić olej texaco który polecałeś to samo z płukanka. Znalazlem płukanke silnika Liqui Moly Engine Flush Plus więc podejrzewam, że też się nada (?) natomiast co do oleju to łatwo dostępny z polecanych jest Ravenol 5w30 spełniający normę ll01 lecz widzę, że występuje on w trzech różnych rodzajach : -hls -hcl -vmp Różnica w cenie jest dość spora hls kosztuje u mnie 160 zł a vmp 320 zł (za 5 litrów oczywiście). Ew. Total Quartz Ineo MC3 5W30/LiQui Moly Top Tec 4200 5W30?? Jakieś rady co do tych oznaczeń?
  10. Witam Przeczytałem ponad 100 stron tego tematu i w końcu sam już nie wiem czym zalać auto przy wymianie. Samochód to F30 328i 2013r z przebiegiem 110.000km. Zanim zacząłem czytać posty w tym wątku byłem zdecydowany by zakupić Motul 8100 X-Cess 5w40 z normą ll01. Jeżdżę głównie po mieście, często zdarzają się krótkie odcinki (5/10km), trasa to raczej dwa-trzy razy w roku. Styl jazdy dość dynamiczny. Może ktoś coś polecić? Ps. Najgorsze, że auto niedawno kupione i nie wiem co jest aktualnie zalane :oops:
  11. Ok, dzięki za pomoc tak myślałem, że pierwsza metoda będzie lepsza wątpię by przepychanie brudnego płynu z dołu do góry było dobrym pomysłem, ale obawiałem się że odkręcając po prostu odpowietrznik przy wysprzegliku układ może się zapowietrzyć. Z tego co udało mi sie znaleźć w internecie i słyszałem od znajomych powinno udać sie bez podłączania kompa "stara metodą".
  12. Witam Przymierzam się do wymiany płynu hamulcowego. Od wczoraj przekopuje cały internet, ponieważ przeczytałem, że przy wymianie oprocz hamulców trzeba wymienić plyn w sprzęgle (wysprzeglik). I tu pojawiają się moje wątpliwości co do tego jak poprawnie to zrobić. Z tego co wyczytałem można to zrobić (w warunkach domowych) na dwa sposoby : 1. Wysysam cały plyn ze zbiorniczka Zalewam nowy plyn i zaczynam spuszczać plyn z każdego koła po kolei zaczynając od tego które jest najdalej zbiorniczka (prawy tył), aż zacznie lecieć świeży plyn. Na końcu odkręcam odpowietrznik wysprzeglika i czekam az pojawi sie świeży plyn. 2. Zanim wyssam plyn ze zbiorniczka luzuje odpowietrznik wysprzeglika nakładam na to strzykawke z wężykiem i wpuszczam na siłę nowy plyn powodując że stary cofa sie do zbiorniczka i można go odessac. Teraz pytanie do was. Która z metod jest lepsza (o ile jakakolwiek z nich jest prawidłowa)? Teorie które tu opisałem znalazłem na różnych forach internetowych lecz nigdy tego nie robiłem sam, dlatego też pytam dla pewności tutaj. Samochód to F30 choć podejrzewam, że we wszystkich modelach wygląda to podobnie Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
  13. Czytałem o tym co nieco zanim napisałem temat. Najdziwniejsze jest to, że reke bym sobie dał uciąć, że jeszcze wczoraj widziałem u siebie opcje wyłączenia świateł a dziś już jej nie ma. Czy to w ogóle możliwe?
  14. Witam Od kilku dni jestem posiadaczem F30 z 2013r. Jestem niemalże pewien, że ostatnio podczas przeglądania funkcji idrive widziałem tam możliwość wyłączenia świateł dziennych. Teraz jednak nie mogę tej opcji znaleźć (tak jakby zniknęła choć w to wątpię). Po wejściu w ustawienia>światła opcji ta nie wyświetla się. Czy jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć jak mogę wyłączyć światła dzienne? Czy to od czegoś zależy (zapłon włączony/silnik odpalony/światła na O..???) Dołączam zdjęcie na dole tego co wyświetla mi się w ustawieniach świateł (mam menu w innym języku, ale mam nadzieję, że każdy skojarzy o co chodzi) Z góry dziękuję i pozdrawiam Robert
  15. Witam Będę wdzieczny za rozkodowanie : WBA3A51070F288826 Pozdrawiam Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.