Skocz do zawartości

Bartsonck

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 525i 2005r.

Osiągnięcia Bartsonck

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że mam problem z moim BMW e61 523i z 2005 roku (skrzynia automatyczna).Otóż dwa tygodnie temu podczas trasy, wjeżdżając na drogę ekspresową w momencie gdy mocniej dodałem gazu aby zredukować i przyspieszyć auto zaczęło nierówno pracować, buda zaczęła drgać, im więcej i bardziej dynamicznej wcisnąłem gaz - problem ustawał. Zatrzymałem się na najblizszym MOPie, zgasiłem auto, odpaliłem i było już wszystko Ok. W piątek robiłem znów trasę, 400 km - bez problemu. Wczoraj znowu trasa i po około 100 kilometrach ten sam problem, z tym, że już po zgaszeniu auta problem pozostał. Dziś odpaliłem auto po nocy, na pozycji „P” czuć nierówną prace silnika, podczas ruszania zaczyna chodzic tak, jakby nie palił na jeden z cylindrów. Przerabiał ktoś temat? Co to może być? Cewka?
  2. Witam! Panowie mam głupie pytanie.. dlatego z góry przepraszam, Ale nurtuje mnie to. Zakupiłem BMW e61. W dokumentach jest wbity model 523i. Czyli rzekome 177 koni. Jednakże na klapie ma oznaczenie 525. To w końcu jaki tam motor siedzi? 523 czy 525. Skrzynia w automacie. Z tego co widziałem to zazwyczaj modele 523 miały z tylu na klapie 523 a nie 525. Po czym to sprawdzić? Głupio mi pytać byłego właściciela.. ktoś mi wytłumaczy jak to rozróżnić ? Data pierwszej rejestracji auta: 06/2005. Silnik wyglada identycznie jak n52
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.