Czesc i czolem. Pora na mnie i tutaj. BMW e36 323i z 96' roku. Rok przejsciowy, stad duzo elementow przedlifta, mimo ze juz katalogowo polift- bo poduszka, bo ASC, bo m52, bo 3 swiatlo stop itp. itd. Wiec tak. W skrocie. Auto ze mna od 2016 roku. Od daily przeksztalcil sie w projekt. Skusily mnie przede wszystkim wlasciwosci jezdne i fakt, ze blacha jest zdrowa- co jest podobno calkiem niezlym wyjatkiem. Bardzo, bardzo mocno podoba mi sie wersja M3 GT. Wiec luzno nawioazujac, bo moje to zielone, ale bostonskie, tamto zielone, ale szybkie i brytyjskie to... Luzno staram sie nawiazac do wersji GT. Mimo, ze nie coupe, mimo ze sedan i mimo, ze zwykle 2,5 pod maska. W skrocie, na poczatku fabryczne 323i, z typowymi dla tego modelu usterkami- vanos, uklad chlodzenia, wspomaganie, odma. Niestety na poczatku wierzylem mechanikom na slowo i auto okazalo sie polapane na trytytki. No nic to. W koncu pol roku temu trafilem na ogarnietego mechanika. Przeprowadzil kompletny serwis pod maska i w koncu jest dosc czysto ;) Co zrobilem? Jak wiadomo, prawdziwe BMW ma wszystko z VINu, moje juz dawno takim przestalo byc. Z winu zostalo: przednie fotele, klimatyzacja, silnik, m-technikowe zawieszenie :D Co zrobilem? Oj. Wszystko inne. Mpakiet zewnetrzny i wewnetrzny, listwy boczne ze znaczkiem BMW Mtechnic tylna kanapa skorzana z cupholderem, boczki z individuala z poduszkami pod lokcie, OBC18, radio CD 43, pakiet rozszerzonego oswietlenia, elementy z wlokna weglowego z M3 GT (czekam na popielniczki, ktore ida oraz szukam listw progowych z pakietu) cupholder, lusterko fotochromatyczne, zewnetrzne sa podgrzewane, pakiet rozszerzonej skory- poluje nadal na pelne skorzane wnetrze- razem z boczkami, tunelem, schowkiem itp., zmiana blotnikow na polifty, zmiana noska na polift, zmiana lamp na soczewki ZKW, zmiana kierunkow na biale, xbrace na dole, wydech z m50b25 z oryginalnymi katalizatorami, dolot z m50b25, wystrojenie pod Pb98, hamowanie, serwisowanie, dopieszczanie, heble z e46 330 na przodzie oraz z e46 328 na tyle, regeneracja recznego, stylingi 24 (jeden z lepszych zakupow EVER!) harman- kardon, caly po pinach z sedana, alarm, otwieranie z pilota, grzane dupcie, PDC na tyle, hak westfalia, oryginalny, sedanowy GT class II, szyby tyl, przycisk ryglowania drzwi z wersji juesandej, I to wszystko wyzej na OEMowych czesciach. Z nieoemu to dodalem zmieniarke cyfrowa, w poleczce jest tez ladowanie bezprzewodowe- iphona klade i sie laduje. W planach: bilstein b12, vadery, kilka pierdol w srodku:monetniki, telefon, cd box, stylingi 39 tak zeby sie nie nudzilo auto, przeszczep szyyberdachu, szpera 25% chuchanie, pielegnowanie, gt schwert z m3 GT Mam swiadomosc, ze ten model to e3smiec w sumie. Opinie w naszym kraju ma, jaka ma. Nie jest to M3, dlatego nigdy nie bedzie to eksponat kolekcjonerski. Ale nie o to chodzi. To auto na podlubanie po pracy dla relaksu. Jak cos sie polamie, to nie szkoda, bo to e36. Sami rozumiecie ;) Tak wyglada wykres z hamowni: Kilka zdjec. PIerwsze, porownujace to co bylo oryginalnie z tym co jest obecnie: Troche szczegolow. Stan na wakacje 2020: Najbardziej aktualne zdjecia: Kilka zdjec pseudoartystycnzych zrobionych na przestrzeni modyfikowania: Oprocz lakierowania i typowo silnikowych rzeczy, wszystko robie sam. Z wiekszym lub mniejszym skutkiem pozytywnym, ale ile sie nauyczylem to moje. Takze dzien dobry, witam, mam nadzieje, ze wstydu tej spolecznosci nie przyniose. Piona! P.S. potrzebuje profesjonalnej sesji... P.S. 2 nie bedzie gwintu. Jestem juz za stary na to. W moim zamarzeniu robie OEM+ i wpadnie moznliwy do kupienia dzisiaj zamiennik mtechnicowego zawiasu