Skocz do zawartości

ThePr0

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E82

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ThePr0

  1. Aktualizacja: Problem nie leżał w turbinie, nie wiem w czym w sumie. Wczoraj chciałem się zająć najpierw problemem z komunikacją świec żarowych, zacząłem rozkręcać wszystko ale jak spojrzałem, że trzeba kolektor ściągać to sobie darowałem, wyczyściłem styki na alternatorze, dodatkowo wyjąłem klape gaszącą/przepustnice i ja wymyłem wraz z wtyczkami. Nie ma już błędów na turbinie, przepustnicy, z modułu świec żarowych co chwile inne błędy skończyło się na 4a64. Dodatkowo spojrzałem w bezpieczniki w komorze silnika, jeden był owinięty taśmą izolacyjną która ledwo trzymała, jak ją odwinąłem to bezpiecznik nie siedział na swoim miejscu, nie jestem pewien od czego jest ten bezpiecznik, koś wie?
  2. Dalej borykam się z tym czy ktoś ma jakieś sugestie by co sprawdzić/wymienić?
  3. Sprawdziłem, trochę nalotu na nim było, wyczyściłem środkiem do czyszczenia styków i nie pomogło.
  4. Cześć, mam problem z turbiną, auto w miarę przyśpiesza do 4 biegu i słychać, że turbina niemrawo wstaje jednakże powyżej 4 auto nie przyśpiesza prawie wcale. Na niższych biegach przy około 2000 obrotów czuć szarpanie. Pokazuje się kilka błędów: te pokazują się po krótkiej jeździe: 4cd0 sterownik ciśnienia doładowania 4cc6 sterownik ciśnienia doładowania 4cc7 sterownik ciśnienia doładowania, sterowanie 4cc8 sterownik ciśnienia doładowania 43e2 sterownik zaworu przepustnicy, sterowanie 3ff0 przepływomierz (błąd pokazywał się na długo przed problemów z turbo) 4677 nastawnik przepustnicy Te po dłuższej bez kasowania błędów 4687 nastawnik przepustnicy 41a2 sterowanie ciśnienia doładowania, sterowanie 449a sterownik ciśnienia doładowania, linia statusu 49e7 nastawnik przepustnicy 43d1 sterownik zaworu przepustnicy, sterowanie Nastawnik turbiny został podpięty pod jakiś specjalny komputer co sprawdza jego pracę i powiedziano mi, że jest sprawny. EGR zaślepiony-niewyprogamowany rok temu, kolektor czyszczony i usunięte klapki rok temu, dpf się wypala. Brak wzdłóżnych luzów ma turbinie. Czy możliwe jest, że padł czujnik na kolektorze lub któryś z elektrozaworów i nie pokazuje błędów? Lub jest jakieś małe przebicie w dolocie/wylocie? Z drugiej strony jak pękło mi kolanko od egr to gwizdało i czuć było spaliny. Mam jedynie bimmer tool do diagnozy, miałem inpe ale z jakiegoś powodu nie mogę zmienić portu com przez co nie działa i ista też nie będzie. Ale jak da się lepiej zdjagnozować problem istą to postaram się ogarnąć. Jakieś pomysły? Wydałem już kupe kasy na ten złom i dalej mnie zawodzi, help plz. e82/2008/n47/177km
  5. Witam, czy szyba od strony kierowcy jest taka sama w każdej wersji e8x? Mam e82 właśnie poszła w puzzle :/
  6. Update: Kolektor zdjęty i jest strasznie zasyfiony. Klapki, na końcu ośki duży luz ale klapki same w sobie wydają się mocno trzymać https://streamable.com/9j8ina Mam zestaw do usunięcia klapek, czy jak je usunę będzie trzeba je wyprogramować? Czy można je bezpiecznie usuwać? Czy przez to że EGR się popsuł mogło to w jakiś sposób sprawć że przez turbo się lał olej czy turbina do wymiany? https://ibb.co/CssfYHF https://ibb.co/ZTWH2Yk https://ibb.co/J2Rr2w7 https://ibb.co/b2ry1L9 https://ibb.co/n7GwPCp https://ibb.co/ZTRD7PW https://ibb.co/N6ytkvw https://ibb.co/LRVz8Cj
  7. Update: EGR wymieniony na używkę działa, błędów nie było prócz nastawnika przepustnicy Nastawnik przepustnicy przepustnicy plus rura od intercoolera: https://imgur.com/a/wNOx6hm Po wyczyszczeniu nie pokazuje już błędów. Samochód po odpaleniu zgasł dwa razy, obroty na początku falują (przed usterką też falowały lekko) natomiast jak gasł obroty falowały coraz mocniej. Chłodniczka egr jest drożna Wymieniłem też koronkę abs oraz abs (lewy tył) i pokazuje się błąd 5DB0 oraz 49F2, przed wymianą był 49F2, 5DB2. Numer części abs 34526762466 na realoem pokazuje dwa, drugi to 34526870076, zastanawiam się czy dobry kupiłem. Edit: Pojawił się znowu błąd 4c9f
  8. Mały update, wyjąłem dpf do mycia poszedł karczer, sączy się w preparacie od wynns, później znowu woda, czy dpf musz być wysuszony do sucha przed włożeniem? Jutro wyjmuję chłodnice egr i kolektor ssący jak się uda. Burza1234 sprawdziłeś może schematy?
  9. https://www.realoem.com/bmw/enUS/select?vin=VF26798 pełny vin WBAUR32020VF26798 Niestety nie pamiętam, ale trzeba było trochę siły użyć by puściła.
  10. Witam. Zaczynając od początku, przyszła wiosna więc wziąłem się za naprawianie usterek, na początek poszedł moduł PDC po zalaniu bagażnika pół roku temu, musiałem przeczyścić wtyczki, odpiąłem akumulator i przeczyściłem (contact clenerem), podłączyłem i wpiąłem akumulator, przetestowane, działa. Następnie wziąłem się za czyszczenie silnika z oleju, który lałem w nocy po ciemku jakiś czas temu :mad2: nalane było przy świecach, więc wziąłem ręczniki papierowe i wciskając w szczeliny starałem się usunąć olej, również przejechałem szmatką tu i ówdzie silnik z większego syfu czy pędzelkiem, ale postanowiłem nie czyścić silnika na razie bo w sumie na pokazy nie jedzie i może poczekać jest kilka rzeczy do zrobienia. Następnego dnia gdy jechałem do sklepu auto było jakoś mniej żwawe by po kilkunastu minutach mieć problem wjechać pod małą górkę, po jakimś czasie w ogóle nie odpalał, gasł po odpaleniu, lub cały się trząsł przy dodaniu gazu, z wydechu leciało sporo białego i/lub białoniebieskiego dymu, bimmer tool pokazał pierwsze błędy egr, kasowanie nic nie dawało więc postanowiłem rozebrać egr i chłodnice egr przeczyścić i zamontować z powrotem. Auto działa, odpala jeździ przez chwile i zaczyna się cyrk od nowa. Na zimnym silniku po skasowaniu błędów odpala i jeździ, chwile się pogrzeje i pada. Wcześniej nie było żadnych oznak i błędów egr, sprawdziłem przed zamontowaniem pdc. Jako, że w przypadki nie wierzę, musiałem coś uszkodzić podczas czyszczenia. Błędy niektóre pojawiają się od razu po usunięciu, niektóre nie wracają szybko lub wcale. Wszystkie błędy od początku: 4507 kontrola powrotu gazów spalinowych, odstępstwo od normy 4c9f zawór powrotny spalin, wiarygodność 40a4 regulator układu powrotnego spalin, długookresowe znoszenie 3ff0 przepływomierz powietrza 483d nastawnik przepustnicy 41ba Układ filtra cząstek stałych, czujnik ciśnienia spalin 4cae czujnik położenia regulatora spalin, sygnał Obecne błędy po usunięciu i przejechaniu się (z odpiętym całkowicie egr bo musiałem dojechać do domu, auto stało gdzie indziej) 4c9f 4cae Przed wyciągnięciem egr, spaliny uciekały przez chłodnice. Przed pierwszym czyszczeniem to https://zapodaj.net/c048fad43b215.jpg.html było zablokowane Nie jestem pewien od czego zacząć, co zacząć wymieniać i sprawdzać, a coś czuje, że gdzieś problem z elektryką może być. Obecnie jedyne co to postaram się na szybko jakąś używkę egr podpiąć. plz help
  11. Sorki zapomniałe napisać o jaką szybę chodzi. Szyba tylna i uszczelka do niej
  12. Jest możliwość zakupienia gdziekolwiek orginalnej uszczelki lub zamiennika? Szukam w od 3 dni uszczelki i nigdzie nie ma i zastanawiam się czy są jakieś uniwersalne. Niestety musze wstawić nową szybę i potrzebuje to zrobić do niedzieli :/
  13. Od dłuższego czasu mam koło pochylone do wewnątrz, koło było pochylone o ponad 3 stopnie, geometria nic nie dała tylko zredukowała pochylenie trochę ponad stopień, nie przypominam sobie bym w coś uderzył, jedynie że śruba (lub śruby) była nie dokręcona po malowaniu felg, i to jakoś wtedy się stało jak je odnawiałem (choć mogę się mylić). Hamulec wydaje dźwięki przy przy hamowaniu (później postaram się nagrać). Włącza się kontrola trakcji na wybojach i przy skręcie w prawo, komputer pokazuje błąd abs, z tego co mi wiadomo to pieścień abs puchnie często i abs szura o niego, jednakże wcześniej tego też nie było, tylko jak wystąpiły problemy z kołem. Na podnośniku jak się złapie koło w dwie ręce i porusza nim (do siebie/od siebie stojąc na wprost) to troszkę lata. Nikt tam nic nie widzi na oko, jeśli jakiś element ma jakąś nieprawidłowość jak wygięcie to trzeba było by każdy element z fabrycznie nowym porównać. Prócz zdjęcia koła nic tam nie było robione, zaciski nie były ściągane do malowania. Nie wpływa to na sterowanie pojazdem. Po teście zawieszenia w halfords dostałem odpowiedź: Excessively worn Renew the front suspension link arm (rear axle - left side)" Czyli wahacz ale nie powiedzieli który. Miałem też sugestie o łożysku. Więc wolę się upewnić pytając na forum, czy ta sam wahacz może za powyższe odpowiadać, czy może być tam więcej usterek i co dodatkowo wypadało by sprawdzić lub wymienić by nie wydawać ciągle na geometrie po wymianie części. https://ibb.co/n7Wyx4t https://ibb.co/RYK6hkg https://ibb.co/B2y9fGZ
  14. Był taki jak na zdjęciu z linka, zgadzały się wszystkie napisy/cyfry
  15. Kupiłem ten https://www.autodoc.co.uk/beru/7995149 sterownik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.