Skocz do zawartości

Me_Hau

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525i

Osiągnięcia Me_Hau

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Panowie bardzo bym prosił o pomoc. BMW E60 2004 525i Któryś już raz próbuję (oczywiście bez skutku) połączyć się poprzez interfejs K+DCAN z INPA. Wszystko instaluje zdaje się zgodnie z instrukcjami. Żeby wykluczyć wersję programu - użyłem tych wysłanych przez sprzedawce kabla, znalazłem też na forum odnośniki do innych. Próbowałem połączyć się też przez różne laptopy. W końcu stwierdziłem, że wina kabla, odesłałem tamten a sprzedawca wysłał mi (sprawdzony czy działa przed wysyłką) nowy. Skutek jest ten sam. A objawy: po podłączeniu interfejsu do kompa, program jakby próbował się połączyć z samochodem ale bez skutku- migające bardzo szybko diody Batery i Ignition. Migają, jak mówiłem z dużą częstotliwością, na zmianę. Jakby coś nie łączyło. Żeby zobrazować jak to wygląda wrzucam gifa: https://ibb.co/YQbrdDx Jakby słabo było widać na gifie (bo okroiło mi jakość) to wrzuciłem też filmik https://megawrzuta.pl/download/26fa23dbbc02dc066ab320d43bc624fc.html Prześledziłem forum, zwłaszcza 120stroncowy wątek INPA i nie znalazłem podobnego problemu stąd pozwoliłem sobie założyć nowy.
  2. Rozumiem. Dzięki za podpowiedź. U mnie samoistnie problem się rozwiązał. Kompletnie nie wiem jak, ale nie narzekam ;) Jedyne co podejrzewam to wilgoć, bo problem powstał po długim, dokładnym myciu auta. Podobnie z resztą jak z Active Steering - raz działa, raz wywala błąd i brak wspomagania...
  3. Witam. Panowie bardzo bym prosił o pomoc. BMW E60 2004 525i Któryś już raz próbuję (oczywiście bez skutku) połączyć się poprzez interfejs K+DCAN z INPA. Wszystko instaluje zdaje się zgodnie z instrukcjami. Użyłem programów i tych wysłanych przez sprzedawce kabla, i znalazłem na forum odnośniki do innych. Próbowałem połączyć się też przez różne laptopy. W końcu stwierdziłem, że wina kabla, odesłałem tamten a sprzedawca wysłał mi (sprawdzony czy działa przed wysyłką) nowy. Skutek jest ten sam. A objawy: po podłączeniu interfejsu do kompa, program jakby próbował się połączyć z samochodem ale bez skutku- migające bardzo szybko diody Batery i Ignition. Migają, jak mówiłem z dużą częstotliwością, na zmianę. Jakby coś nie łączyło. Żeby zobrazować wrzucam filmik: https://megawrzuta.pl/download/26fa23dbbc02dc066ab320d43bc624fc.html Żeby ułatwić dostęp do pliku zrobiłem też gifa z filmiku: https://ibb.co/YQbrdDx
  4. Ja Ci mogę polecić taki standardowy przezroczysty z allegro za ok. 80 zł. Działa ok z INPA i z ISTA/D. Auto z 2006 roku. https://allegro.pl/oferta/interfejs-k-dcan-inpa-do-bmw-e39-e46-e60-e90-exx-7760411156?utm_medium=app_share&utm_source=Facebook czy takim kablem uda mi się połączyć z INPA i zarejestrowac/zaadaptować nowy akumulator?
  5. Jakie są konsekwencje nie zarejestrowania nowego akumulatora? Mój poprzedni całkowicie się rozladowal, kupiłem nowy o nieco innych parametrach z 95na100 i z 800 na 840 i nie wyrzuca mi żadnych błędów przynajmniej na pokładowym. Kontrolka też żadna się nie świeci. Czy w przyszłości mam się spodziewać jakichś nieprzyjemności czy dać sobie spokój i jeździć póki nie krzyczy? Bo nie mam komputera niestety.
  6. Myślisz? Już gdzieś czytałem właśnie ta teorie. I myślisz, że silniczek krokowy działałby jeszcze po wyłączeniu silnika/zaplonu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.