Skocz do zawartości

rymuszka123

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 325i 2006

Osiągnięcia rymuszka123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć potrzebuje pomocy w doborze cewek do bmw e91 n52b25 218km z 2006 roku, ktoś mi odradzał bosha i polecił deplhi ale po zamówieniu cewki DELPHI GN10571-12B1, okazało się że ma inne podpięcie kostki chodzi o małą prowadniczke pod kostką która była na środku, a u mnie kostki mają ją po lewej stronie. Teraz chce wymienić komplet cewek aktualnie mam bosch 4 cewki z 2006 roku, 1 z 2013 i jedna z 2019, bo ktoś zmieniał. Jakie polecacie? Myslałem o ngk, ale może też ktoś polecić jakieś inne :) jak ktoś może poratować najlepiej od razu kodem oznaczenia cewki lub linkiem. Dzięki :)
  2. Czuć benzyną, problem zniknął ale pewnie tymczasowo
  3. korekty długo terminowe są spore na banku 1 różnie bywa od -10 do -26 często się zmieniają, na banku 2 troche lepiej,
  4. Cześć ogólnie mam problem z bmw e90 n52 218km LPG 2006 rok. Po odpaleniu po jakimś dłuższym postoju, auta zaczyna się dławić, ostatnio nawet zgasło, za drugim zapaleniem był skok ale odpalił, po około 3 sekundach wszystko wraca do normy. Filmik chyba to najlepiej zobrazuje, obroty spadają do 200-300 po czym wzrastają do 1200-1300 i potem sie wszystko normuje. W ostatnich czasach wymieniany rozrząd, uszczelniacze zaworowe, disa mała, uszczelki kolektora dolotowego, uszczelka podstawy filtra oleju, elektrozawory (zamienniki ale przed wymianą było to samo), świece, wycięte katy i wyprogramowane. Cewki raczej sprawne. Miałem pare błędów od vanosa i katów, wszystko wyeliminowane od około 3k kilometrów nie ma błędów. Może miał ktoś podobny problem? jedynie co mi pozostaje w głowie to wtryski, silniczek valvetronica, albo jakaś pierdoła ;/ Filmik:https://youtu.be/7fBv-_YNUDs Filmik2:https://youtu.be/a6e93Lh6nUM pare zdjęć z inpy:
  5. Dzięki za odpowiedź, po wymianie oleju był wsadzony mann albo filtron, i był ten hałas, też o tym znajomy mój pomyślał i wymienił jeszcze raz po przejechaniu 100km na knechta, dalej to samo, kumpel mówił coś o zaworze bocznikowym filtra oleju i że to pewnie to, podobno ktoś na tym 5 lat jeździł i nic sie nie stało. ale wkurza mnie ten dźwięk, już wystarczy że olej bierze i popychacze stukają :D
  6. Cześć forumowicze, ogólnie od kupna mam problem z dziwnym dzwiękiem wydobywającym się jakby gdzieś z okolic podstawy filtra oleju. Auto to 325i n52 2006 218km, Ostatnio robione łańcuch rozrządu ze ślizgami, uszczelniacze zaworowe, uszczelki wałka rozrządu, mała disa, odma, uszczelka dolotu, uszczelka podstawy filtra. Nic nie pomogło, przed remontami był ten dzwięk i jest nadal więc rozciągnięty łańcuch czy dise bym wykluczył. Dzwięk jest wysoko nasilony na zimnym silniku, jest to takie grzechotanie, nie wiem jak opisać załączam dwa filmy. z błędów pokazuje tylko błędy katalizatorów i sond, ale to chyba nie to ;d. Ktoś miał podobny problem? 1. film świeżo po odpaleniu 2 film minute dwie po odpaleniu jak spadły obroty na dworze -6 stopni edit@ Dodam jeszcze że bunia lubi sobie czasami szarpnąć na zimnym, na ciepłym czasami też przy niskich obrotach, ale to pewnie wina złych odczytów z sond
  7. Trochę odświeżę, dise wymieniam na święta razem z uszczelkami kolektora uszczelką podstawy filtra, ale niepokoi mnie kolejna sprawa, wyskoczyła nowa choineczka błędów no i zaczynamy :D P0171, P0174, 2A2E, 2A2F. Wcześniej nawet po kilkuset km nie wyskakiwały a tu teraz po +/- 70 świeci, coś ktoś miał podobne choinki na te święta :D? Wszystko przez disy wypierdziela? bo z tego co widzialem to błędy czujników tlenu i składu mieszanki
  8. według błędów niby wskazuje na małą dise, ale zaczne od sprawdzenia dużej, poprzedni właściciel mówił że wymieniał odme z rok temu, więc obstawiam że to ona mogła być przyczyną rozwalenia disy
  9. jak robiłem swoją rok temu to było do wyboru OEM, Vaico (made in China) i no-name chińczyki z Ali. Zestawów naprawczych nie było, chyba tylko na jakiś stronach z Rosji. U mnie jeździ vaico i działa, chociaż jedną reklamowałem, możesz poczytać moje posty. Technicznie to nie jest skomplikowany element, zależy jak trafisz, Teraz widzę na Alle że nawet Hart to robi. Jak znajdziesz zestaw naprawczy alu / stalowy, to też możesz spróbować (pod warunkiem że w twojej DISA działa silniczeka a padła klapka / trzpień) Dzięki za info, a dise sam wymieniałeś?, myśle o tym żeby samemu to zrobić bo mam też uszczele podstawy filtra do wymiany. Przy wymianie disy trzeba jakieś dodatkowe uszczele/śruby itp wymieniać? przy dolocie czy cos?
  10. dzięki, a znacie może jakieś zamienniki godne polecenia disy, albo czy warto pakować się w zestawy naprawcze? Jednak chce to troche po taności zrobić bo wsadziłem ponad 4k już a nie mam maszynki do robienia kasy :D
  11. Dzięki za odpowiedzi, przejechałem kolejne kilkaset kilometrów 2a98 już nie wywaliło. Reszta błędów została, czy możliwe że błędy katasów i czujników tlenu są wywoływane przez obecność instalacji gazowej czy raczej nie? Bo poprzedni właściciel mówił że mu wywaliło po montażu lpg, natomiast jak jeździłem na samej benzynie nie przełączając na gaz to i tak po tych +/- 70 km wywaliło te błędy p0430 p020 Pojawił się nowy błąd 2aa9 czy ma to coś współnego z disą? Bmw krzyczy o zmiane disy :cry: :cry: :cry: ?
  12. Cześć forumowicze, jestem tu nowy, kupiłem niedawno bmw e91 325i 2006 +LPG w wersji 218 km, z manualną skrzynią biegów. Właściciel poinformował mnie o błędach P0015, P0420, P0430. Po kupnie oddałem auto do znajomego mechanika, On dalej zrobił płukanke silnika z wymianą oleju 5w40 motula, wymienił łańcuch rozrządu ze ślizgami i uszczelkami, uszczelke misy olejowej, uszczelniacze zaworowe, teflonowe uszczelniacze wałka rozrządu ori, pare innych pierdół, wynik? zniknął bład p0015, po drodze okazało sie że wywaliło kolejne błędy, których wcześniej aplikacja mi po prostu nie pokazała tj. 2AAC, 2A98, 29F5, 29F4. Autko ogólnie jeździ dobrze po za drobnymi szarpnięciami od czasu do czasu. Spalanie oleju było spore z deklaracji właściciela, teraz po wymianie uszczelniaczy jeszcze nie wiem do zdążyłem dopiero zrobić koło 400 kilometrów od wyjechania z warsztatu. Czy wie ktoś może co może być przyczyną błędów? Chodzi mi głównie o 2AAC i 2A98. Pomoże ktoś obeznany w temacie :)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.