Skocz do zawartości

Pozdrowiony

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jeszcze nie ma :)

Osiągnięcia Pozdrowiony

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak poleciłeś, jeżeli miałoby dojść do zakupu to samochód będzie sprawdzany w warsztacie Hypertech w Warszawie i to głównie na ich opinii oprę moją decyzję ;)
  2. Dziękuję za odpowiedź! Dzięki forum jestem w kontakcie z człowiekiem zajmującym się profesjonalnie BMW, który prześwietlił dla mnie ten samochód i otrzymałem jego rekomendacje. Zwrócił uwagę na to, że mamy do czynienia z jednostką B47, która podobno jest mniej problematyczna niż N47. Dla świętego spokoju polecił zrobić komplet rozrządu, ponieważ to napewno nie zaszkodzi i pilnować wymiany oleju co 10/15 tys. Samochód będę dopiero oglądał ze znajomym mechanikem, następnie zostanie wysłany na sprawdzenie przed zakupem w profesjonalnym serwisie - wtedy będę podejmował ostateczną decyzję, którą napewno się podziele ;)
  3. Dzięki za wskazówki. Wiesz moze jak zweryfikować czy ktoś dbał o samochód w opisany przez Ciebie sposób? Przeciez kazdy moze powiedziec ze start stopu nigdy nie uzywal, turbine chlodzil przed zgaszeniem po trasie. Są jakieś uniwersalne sposoby by to sprawdzić?
  4. Witam serdecznie forumowiczów, Jestem tu nowy jak i możliwe, że stanę się posiadaczem mojego pierwszego BMW. Stoję przed podjęciem decyzji o zakupie poleasingowego BMW F36 gran coupe z silnikiem 2.0d o mocy 190KM. Samochód jest z 2017 roku, przejechane 96kkm, od początku do końca serwisowany w ASO. Bezwypadkowy, cały w oryginalnym lakierze. Macie jakieś wskazówki na co zwrócic uwagę przy oględzinach? Jak w tych silnikach zachowują się klapy wirowe(co ile zalecana wymiana)? Olej w skrzyni(automat) wymieniany co ile km? Czy olej w tylnym układzie przeniesienia napędu się wymienia, bo w necie widze info że jest tzw. life time. Jakieś większe usterki, koszta na które trzeba będzie zwrócić uwagę w najbliższym czasie? Jak wygląda ew. podpięcie do kompa i skasowanie np. serwisu olejowego,musi to robic ASO czy wystarczy serwis z odpowiednim interfejsem? Bardzo proszę o kilka słow o tym samochodzie i z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.