Skocz do zawartości

Swipess

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i Sedan 98’

Osiągnięcia Swipess

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć wszystkim. Niestety silnik w moim e39 zakończył swój żywot tracąc kompresję na 3 cylindrze. Jako ze silnik nie był w super kondycji zamiast bawić się w jego remontowanie przymierzam się do zmiany go na 2.8. I tu pojawia mi się parę pytań. Czy oprócz silnika z komputerem potrzebne będzie coś jeszcze? Z tego co udało mi się sprawdzić do wymiany będzie też wał napędowy i dyferencjał z powodu innych przełożeń - jeśli się mylę to mnie poprawcie. Co ze skrzynią biegów? Przepustnica jest taka sama w 2.5 i w 2.8 czy tez do wymiany? Ktoś ma za sobą może taką przekładkę i jest w stanie cos podpowiedzieć?
  2. Samochód z roku 1998, gniazdo diagnostyczne pod maską. Podczas jazdy było sprawdzane, na żadnym czujniki nic nie wariowało. Sprawdzane było przez iste i przez impe, żadnych błędów ze sterownika, czujników. Nie wiem xzemu nie mozna się połączyć ze sterownikiem mimo ze pokazuje mi z niego dane o prędkościach na kołach, gdy chcieliśmy wejsc w konkretny sterownik i zczytac z niego błędy/dane pokazuje komunikat o braku możliwości połączenia z nim.
  3. Części wszystkim. Mam dziwny problem w moim E39. Podczas hamowania z większych prędkości żadnych niepokojących objawów - normalnie hamuje, przy mocnym depnięciu w hamulec ABS załącza się tak jak powinien. Problem występuje przy hamowaniu przy prędkościach poniżej 30km/h, wtedy na pedale czuc chrobotanie/efekt jak gdy załączy się ABS. Na desce nie pali się żadna kontrolka, komputer nie pokazuje żadnych błędów z czujników itd. Niestety przy próbie połączenia się ze sterownikiem pokazuje brak możliwości połączenia się z nim. Drugą niepokojącą rzeczą jest to ze podczas postoju komputer pokazuje prędkość 2km/h ma KAŻDYM KOLE. Czy ktoś miał może podobną sytuacje u siebie? Moje przypuszczenie pada na uszkodzony sterownik, szczególnie ze widzę ze u mnie pompa wraz ze sterownikiem była już zmieniana, a ponoć jest to częsta przypadłość w tej wersji pompy. Mam wersje pompy jak na zdjęciu poniżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.