Skocz do zawartości

Captain_Nemo

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 520i

Osiągnięcia Captain_Nemo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Muszę wymienić nadpalony odbłyśnik świateł drogowych w moim prawym reflektorze: Czy wiecie może gdzie mogę dostać taką część? Wszystko co znalazłem na olx/allegro tyczy się odbłyśnika świateł ksenonowych... Z góry dziękuję za pomoc!
  2. Dzień dobry. Posiadam BMW E60 520i z 2004 roku z lampami xenonowymi (63 12 7 165 567 - lewa, 63 12 7 165 568 - prawa), do których niestety dostała się wilgoć. Próbowałem je solidnie wysuszyć, zdemontowałem i całą noc suszyłem, jednak niewiele to dało. Szczególnie przeszkadza mi wilgoć w tzw. brewkach - próbowałem ją usunąć i udawało się tylko na kilka godzin - potem problem wracał. Niestety głównym mankamentem moich lamp są popękane klosze oraz fakt, że ktoś wcześniej już próbował je nieudolnie naprawiać, co widać na załączonych zdjęciach: Moje pytanie jest następujące: jak Waszym zdaniem najlepiej przywrócić tym lampom oryginalny, ładny wygląd? Moje pomysły są następujące: 1. Najtańsze nowe oryginały (Hella) jakie udało mi się znaleźć to około 1800 zł/ sztukę. Widziałem zamienniki za około 1400 zł (bodajże firma TYC), ale nie jestem do nich przekonany. Ktoś ma doświadczenia w tym temacie? 2. Kupno nowych kloszy Hella i ich podmiana (+ regeneracja odbłyśników) - znalazłem na OLX klosze za 900 zł, do tego regeneracja lamp - wszystko powinno się zamknąć w kwocie ok. 2000 zł. Tutaj link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/d/oferta/nowe-klosze-lamp-przednich-bmw-e60-e61-hella-CID5-IDCOLy9.html czy są to klosze do moich lamp? Jak to sprawdzić? 3. Kupno używanych lamp - tutaj obawiam się że kupione używki (które w dobrym stanie i tak są dość drogie w zakupie) i tak trzeba będzie poddać regeneracji, więc koszt zbliży się do kupna nowych... Z góry dziękuję za Wasze porady! Pozdrawiam.
  3. Witam. Proszę Was o opinię n/t tego egzemplarza: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-e60-xenon-grzane-fotele-polskorka-szyberdach-ID6DKo9m.html#623769a10e Moja lekka obawa to najsłabszy silnik w połączeniu z automatem - samochód może być lekko mułowaty? Z góry dzięki za odpowiedź. pozdrawiam, Dariusz.
  4. Dokładnie, sam nigdy nie miałem (niestety ;)) nic nowszego niż 2007 r., więc w zupełności zdaję sobie sprawę z tego. Clou sprawy i mojego pytania to jest to, czy ten silnik jest wyjątkowo zły na tle innych ;)
  5. Oznaki zużycia w środku (chociaż nie są wielkie) nie martwią mnie. Gorzej może być z tymi naklejkami i ew. sporym uderzeniem (!) - miernik pokazał ~230 na drzwiach z lewej i prawej strony oraz ~300-400 na masce. Czy raport ze strony http://www.bimmer-check.com/ może pokazać coś więcej, niż CEPIK? Czy warto wydać te 129 zł?
  6. Co do tłumika - rzeczywiście, na żywo jego końcówka również jest sfatygowana. Co do naklejek - o czym to może świadczyć? Nie bardzo rozumiem :)
  7. Czy takie sprawdzenie leży w zasięgu serwisu BMW ale nieautoryzowanego? Niestety w tych okolicach chyba nie ma ASO.
  8. Może za 22,5 k się uda ;) Decyzji jeszcze nie podjąłem. Wstrzymuje mnie jeszcze silnik: N52 i instalacja gazowa (jakiej klasy i jak dobrze została zamontowana). Muszę to przemyśleć ;)
  9. Witam. Proszę Was o opinię n/t tego egzemplarza: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-e60-ID6DGzqz.html#82e8fb9b28 Wrażenia na żywo - samochód zadbany, skrzynia pracuje poprawnie, bez szarpania. Niestety nie posiada on Active Steering, a to jest coś co mnie urzekło w modelu E60. Jakie powinno być spalanie oleju w przypadku tego silnika, które można jeszcze uznać za akceptowalne? Z góry dzięki za odpowiedź. pozdrawiam, Dariusz.
  10. Cześć. Samochód z tego co pamiętam miał malowany tylny i przedni prawy błotnik i chyba zderzak przedni. Jednak zrezygnuję z samochodu z dwóch powodów: Brak Active Steering i błąd w skrzyni o którym pisałem w pierwszym poście - jak dla mnie zbyt poważna sprawa :/ (chociaż może się okazać, że to jakaś błahostka).
  11. Dzień dobry! Proszę Was o opinię w/s tego egzemplarza: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-ID6CL7gH.html? znalazłem, że posiada: "S216 Hydro Steering-Servotronic" - czy to jest tożsame z Active Steering? Dodatkowo, czy ten model posiada moduł Bluetooth? Tak naprawdę oglądałem już ten samochód dość niedawno, jest ładny, zadbany, nie znalazłem śladów większej kolizji. Miał jednak pewien problem: nie działał tryb manualny w skrzyni biegów - był bodajże żółty trójkącik ostrzegawczy na wyświetlaczu. Czy to może być jakaś poważna usterka skrzyni, czy raczej coś prostszego, np. przekaźnik? Jeszcze jedno pytanie - czy dołożenie podgrzewania do przednich foteli jest trudne/drogie? z góry dziękuję za opinie!
  12. Co do ostatniego akapitu - zgadzam się w 100%. Widziałem do tej pory 7-8 egzemplarzy (więc niezbyt dużo), a i tak potwierdzam Twoją opinię. M54 3.0 - tak, byłbym szczęśliwy z takiego silnika. Widziałem też sporo silników z serii N52 2.5 litra (218 KM i 177 KM) - równie interesujące, ale obawiam się że wersja 177 KM z automatem (biorę pod uwagę tylko taką przekładnię) nie będzie dawała radości z jazdy. ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.