Skocz do zawartości

hanczak

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 330xd 2006
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia hanczak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ja mam u siebie moduł BT oryginalny BMW i ze względu na brak możliwości podpięcia telefonu do odtwarzania muzyki mam wpięty dodatkowy w instalację za radiem. Po wejściu do auta sam się paruje z telefonem i działa po przestawieniu wejścia na AUX. Według mnie przyjemna opcja jak nie chcesz wydawać dużej kwoty na cały wyświetlacz. Mnie to kosztowało 3 stówki, a zamotnowałem sobie sam.
  2. Cześć, a w e9x nie da się wyłączyć trybu aktywnego tempomatu i jeździć na zwykłym? W serii F chyba się tak dało odpowiednią kombinacją przycisków. Niech ktoś mądrzejszy się wypowie :)
  3. Podczepię się pod temat, bo u mnie problem podobny: ZF 6hp28 (3.0xd). Skrzynia ma wymienione wszystko w środku razem z konwerterem zregenerowanym przez ZF (kosz E sprawdzony, jest ok). Mechatronika ma zrobiony serwis (wymienione uszczelki, grzybki, płytę separacyjną, solenoidy na nowe czyli ogólnie komplet). Niestety nadal występuje uślizg na 5 biegu w okolicach 1500-2000 obr. i wbicie 6 biegu. Gdy jedziemy na 5 biegu powyżej 2200 obr. można cisnąć i nie ma tego problemu. Dodatkowo gdy na pełnym gazie chcemy w trybie automatycznym aby skrzynia przeszła z 4 na 5 to nie potrafi tego zrobić, po pierwszej próbie czuć lekkie uderzenie i zostaje na maksymalnych obrotach. Dopiero jak odpuści się gaz to wbija 5 bieg. Mnie już ręce opadają. Problem leży ewidentnie w mechatronice, tak mi powiedział mechanik, ale nie podejmuje się dalszej naprawy, bo nie ma do tego sprzętu. Znacie może jakiegoś fachowca na Śląsku, który to ogarnie? Lisie Kąty to jednak trochę daleko.
  4. Cześć wszystkim z racji mojego pierwszego postu na forum :) Mam pytanie odnośnie naprawy mechatroniki ZF 6hp28 (3.0xd). Skrzynia ma wymienione wszystko w środku razem z konwerterem zregenerowanym przez ZF (kosz E sprawdzony, jest ok). Mechatronika ma zrobiony serwis (wymienione uszczelki, grzybki, płytę separacyjną, solenoidy na nowe czyli ogólnie komplet). Niestety nadal występuje uślizg na 5 biegu w okolicach 1500-2000 obr. i wbicie 6 biegu. Gdy jedziemy na 5 biegu powyżej 2200 obr. można cisnąć i nie ma tego problemu. Dodatkowo gdy na pełnym gazie chcemy w trybie automatycznym aby skrzynia przeszła z 4 na 5 to nie potrafi tego zrobić, po pierwszej próbie czuć lekkie uderzenie i zostaje na maksymalnych obrotach. Dopiero jak odpuści się gaz to wbija 5 bieg. Mnie już ręce opadają. Problem leży ewidentnie w mechatronice, tak mi powiedział mechanik, ale nie podejmuje się dalszej naprawy, bo nie ma do tego sprzętu. Znacie może jakiegoś fachowca na Śląsku, który to ogarnie? Lisie Kąty to jednak trochę daleko. Edit1: Niestety po oddaniu mechatroniki do Kielc na Hydrotest wyszło, że mechatronika to złom. Nie trzyma ciśnień nawet po rozwierceniu kanałów. Tak więc za chwilę wlatuje inna sprawdzona używka. Edit2: Sprawdzona używka działa super, skrzynia zmieni biegi tak jak powinna. Podsumowując trzeba było od razu zrobić komplet, nie bawić się w półśrodki i sprawdzić mechatronikę na maszynie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.