Skocz do zawartości

Przem777

Zarejestrowani
  • Postów

    327
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przem777

  • Urodziny 14.06.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 735iA 12/1991 było
    E46 320d 08/2001 Touring było
    E91 320D 06/2007 Touring.
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przem777

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Przem777

    sprzęgło - wysprzęglik

    Zastosowałem wszystkie sposoby jakie znałem i poznałem tutaj, dzięki Wam. Jednak problem tkwił w czymś innym i w końcu go rozwiązałem. Warsztat wymieniający kompletne sprzęgło pożałowało smaru na wałek wieloklinowy. Dacie wiarę, że takie zaniedbanie kosztowało mnie ponad 1k pln za pojedyncze części, płyn i robociznę z wymianą. Sporo nerwów przy walce z lewarkiem i pewnie przyspieszenie zużycia elementów sprzęgła!! Dopiero mój i innego mechanika upór doprowadziły do ustalenia przyczyny... Po posmarowaniu wałka, biegi wchodzą idealnie zawsze i wszystkie. Tarczy nie można było ręką przesunąć, więc jak miało to pracować prawidłowo. Szkoda, że wcześniej na to nie wpadłem, ale kto by przypuszczał, lekko ponad 20k km od wymiany i taka sqcha.
  2. I koniecznie daj znać jak Ci poszło z podłączeniem. Osobiście jestem ciekaw. Dodam od siebie, że zastosowałem emulator zmieniarki z obsługą USB, moduł dostępny na Allegro i nie jestem zadowolony. Jest z tym sporo krytycznych problemów. Także wracam do rozwiązania fabrycznego, o ile to możliwe.
  3. I jak kolego Dawid95, rozebrałeś EGR, wyczyściłeś i pomogło na te drgawki?
  4. Przem777

    sprzęgło - wysprzęglik

    Ponieważ problem nadal jest i dość poważnie mnie (i pewnie każdego z użytkowników) denerwuje, podtrzymuje wątek i zwracam się prośbą o pomoc. Dziś za radą osób doświadczonych zastosowałem odpowietrzanie na zasadzie grawitacyjnej ze zdjętym wysprzęglikiem. Z powodu braku rezultatu, ponownie po demontażu siłownika (wysprzęglika), odkręciłem odpowietrznik i wepchnąłem trzpień siłownika, a następnie zakręciłem odpowietrznik. Czynność tę powtórzyłem raz jeszcze. Niestety... nadal jest jak było. Zostało mi jeszcze ciśnieniowe odpowietrzanie, ale czy to naprawdę mogło się tak zapowietrzyć? Niestety nie mam do tego sprzętu, ani kompresora :(. Może ktoś z Was ma takie możliwości w okolicach Wawy? Bo już rence opadajo :(
  5. Przem777

    sprzęgło - wysprzęglik

    Niestety. Na razie nie jest źle, ale było lepiej i do tego dążę. Wymieniłem już siłownik (wysprzęglik, zaworek zwrotny i pompkę przy sprzęgle), a nadal za ciężko wchodzą biegi. Dodam co istotne, że nie za każdym razem. Czasem wchodzą zdecydowanie i z delikatnym oporem. Opis kolegi MaCik jest rzetelny i bardzo podobny do mojego przypadku, ale po odpowietrzeniu jeszcze z fabrycznym zestawem hydraulicznym, biegi wchodziły doskonale. Niestety po nocy wróciło stare :(. Więc defekt skrzyni biegów odpada. Skończyły się konstruktywne pomysły. Może macie jakieś pomysły?
  6. Przem777

    sprzęgło - wysprzęglik

    Zainwestowałem w nową pompkę. Mam nadzieję, że to będzie przyczyna, bo już dużo środków pochłonęło to poszukiwanie przyczyny. :(
  7. Przem777

    sprzęgło - wysprzęglik

    Wracam do tematu, gdyż i mnie dopadł. Pierwsze objawy sugerowały defekt skrzyni biegów. Jednak nie dawało mi spokoju, że do ciężko wchodzących biegów R, I i II dochodzi bujanie się samochodu przy wrzucaniu biegu. Czyli nie wysprzęgla. Na początek poszło odpowietrzenie wysprzęglika (siłownika) sprzęgła. Rezultat... rewelacja. Miękkie i zdecydowane wrzucanie biegów. Jednak następnego dnia już gorzej i z każdym dniem gorzej i gorzej. Wymieniłem jeszcze zawór zwrotny po trasie płynu. Też bez rezultatu. Teraz chyba już czas na pompkę przy pedale sprzęgła. Czy są jeszcze jakieś newralgiczne punkty, które mogą stale zapowietrzać układ? Oczywiście bez wycieków układ. Nie wiem o który przewód chodziło, ale nie widziałem, żadnych załamań.
  8. Właśnie z tego powodu eliminowałem wszystko co było możliwe do wyeliminowania stosunkowo niskimi kosztami. Pierwsze poszło odpowietrzanie siłownika sprzęgła i... jak nowe. Niestety pomaga na chwilę, zatem widać ssie powietrze. Na kanale moment roboty, tylko potrzebna druga osoba do pompowania sprzęgłem. Klasyka w odpowietrzaniu. Byłem już o krok od wymiany skrzyni...
  9. Witam. Znalazłem sprawcę problemów z biegami, a dokładnie z brakiem możliwości wrzucenia płynnie R, I i II biegu. Zapowietrza się wysprzęglik. Po odpowietrzeniu, jest znakomicie do dłuższego postoju, po czym znów jest gorzej. Chociaż nie tak źle jak było przed odpowietrzaniem :). Do rzeczy, Znalazłem w ofercie internetowej wysprzęglik firmy BREMBO w metalowej, bądź żeliwnej obudowie oraz wyglądający jak oryginał firmy FTE. Nie znam tej firmy i nie wiem jakiej jakości mają zamienniki, ale podobnie jak oryginał, który jest (o zgrozo) jeszcze 2 x droższy, także jest plastikowy. Nie chcę kupować używanego, zwłaszcza z nieznanego źródła.
  10. Ponieważ nadal realizacja stoi w miejscu, dopytam o instalację. Może ktoś ma schemat? Ten dostępny w WDS BMW jest niedostępny, a z pozostałych nie wiele wynika. Myślę, że ktoś już to na pewno robił...
  11. Minęło trochę czasu, ale mogę powiedzieć, że spodziewanie Nokia N8 w Snap-In dla N8 dział rewelacyjnie. Zasięg poprawił się w trudnych miejscach i co ciekawe wyświetla info o zasięgu na ekranie. Dotychczas korzystałem z Nokii 6021 (chyba) i takiej informacji nie było. Może problemem jest tylko włączenie telefonu jak padnie. Trzeba go wyjąć z mocowania, a przynajmniej wychylić. Zasilany jest z bolca od dołu. Ciekawą sprawą jest też fakt, iż numery zapamiętane w klawiszach radia 1-8, przeszły na nowy telefon, mimo, ze tu niektóre miały inne opisy :) Czyli znaczy się, że zapamiętuje nr abonenta. Nr części 84 21 2 219 364
  12. To byłby znakomity przełom w kwestii audio. Na pewno oryginalna instalacja z USB idzie przez Mulf2 HIGH. Jeśli można podłączyć bezpośrednio do radia z pomocą tego kabelka... czemu nie :) ? Podłączam się do oczekiwania na odpowiedź.
  13. Chociaż nie rozwiązałem zagadki poprzedniego postu, to szczęśliwie dołączyłem do grona zadowolonych z samodzielnej naprawy pompki, która robi to co powinna i tak jak powinna. Dziękuję wszystkim za pomocne wskazówki.
  14. Tak z ciekawości, przed nieuniknionym zabiegiem, chciałem zapytać Was, w jakim obiegu jest ta pompka? Bo jeśli tam stale przepływa woda pchana zasadniczą pompą wodną, to nie dziwne, że szczotki szybko padają. W końcu wirnik przez cały czas pracy silnika, kręci się, a szczotki wycierają się na komutatorze. To jak mają się nie wycierać... Chyba, że jest to jakiś równoległy, o niewielkim ruchu wody, obieg. Może ktoś wie? Pozdrawiam Świątecznie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.