Skocz do zawartości

K4milos

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O K4milos

  • Urodziny 12.04.2002

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 coupe 330ci, e92 335d

Osiągnięcia K4milos

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam, od zakupu nie działają mi podajniki pasów i listwy LED które są w boczkach, sprawdziłem że wszystko jest podłączone więc pewnie trzeba je włączyć w module, orientuję się może ktoś który moduł za to odpowiada? Z góry dziękuję i pozdrawiam
  2. Witam, mam problem z bmw, na drodze był wybój nie duży ale wystarczył żeby spowodować awarie, wyskoczył mi check,, instalacja elektryczna" pierwsze odczucie skrzynia szarpała przy zmianie biegów, dojechałem do domu i na drugi dzień postanowiłem sprawdzić o co chodzi, odpiąłem klemę na 5 min, za dużo to niedało, przy próbie odpalenia silnik odpali i momentalnie gaśnie jakby coś odcinało go, podłączyłem iste i wyskoczyły błędy z komunikacją z modułami, sprawdziłem rozdzielnie przy akumulatorze i przewody czy się nie oberwały, wszystko na swoim miejscu poniżej wrzucam błędy : https://ibb.co/PZGR9Tg Od czego najlepiej zacząć diagnostykę? Coś z klemą pirotechniczną? Rozrusznik normalnie kręci silnik pali na chwilę, dodam jeszcze że nie miałem przykręconego. Akumulatora na stałe i możliwe że trochę podskoczył
  3. Odpowiadam dla osób którzy mają podobny problem, a wiec tak, założyłem ten wtrysk z inną koncówką i samochód pracuje prawidłowo po wpisaniu kodu ima, pozdrawiam
  4. Witam, uszkodzeniu uległ mi wtryskiwacz (przebicie na cewce z obudową) o numerze jak w temacie czy mógłbym go zastąpić wtryskiwaczem o numerze 7808089.01? Jeżeli nie to jakie są numery zamienne do tego wtryskiwacza? Nie chciałbym wymieniać wszystkich bo test przelewowy wyszedł niemalże praktycznie perfekcyjnie a o tych samych numerach nie mogę znaleźć na portalach aukcyjnych, pozdrawiam
  5. Sprawdziłem jeszcze pompkę w baku, ciśnienie za filtrem to około 6 barów więc to można wykluczyć, zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem położenia wałka, czy jeżeli jest uszkodzony to zawsze wyświetla błędy?
  6. Ok, może to być spowodowane modułem frm? Wcześniej przed tą sytuacją uszkodził mi się, jakimś dziwnym cudem rozładował mi się akumulator w 3 godzinki postoju(nic nie było włączone itd) ogólnie akumulator jest dobry, i jak zazwyczaj mi silnik gaśnie to wyskakuje błąd niskiego napięcia akumulatora, ładowanie jest 14,6v, wtryskiwacze dzisiaj sprawdziłem testem przelewowym, wyszły idealnie równo, jeszcze powracając do tego modułu frm to zamówiłem inny i założyłem go, miałem kodować pod vin ale wszystko praktycznie działa więc chciałem zostawić to jak będę miał wolny czas, przed tym uwaleniem modułu silnik jakby przełączył się w tryb awaryjny nic się nie wyświetliło ale nie miał mocy, po ponownym uruchomieniu działał, zauważyłem pewną zależność, gdy samochód postoi to wtedy chodzi do momentu jak się rozgrzeje, przeczyściłem styki ECU wilgoci nie ma, ale jest jedną rzecz która mnie niepokoi, jest tam czarny przekaźnik który się grzeje, wymieniłem go na inny i tak samo grzeje się i nie mam pojęcia od czego on jest, a powracając do sterownika, mogę spróbować wykonać aktualizacje przez winkfp za pomocą złącza pod USB? Zdaje sobie sprawę że istnieje ryzyko uszkodzenia sterownika, i jeszcze chciałem się dopytać czy to są normalnie objawy uszkodzenia ecu, pierwszy błąd to był spadek mocy do następnego odpalenia, po 100km przy nagłym przyspieszaniu było szarpnięcie trochę spadł z obrotów ale po chwili tak jakby nigdy nic się nie stało, jechałem dalej but był często w podłodze i po 200km zgasł mi silnik, po wyjęciu kluczyka mogłem odpalić ale wtedy już praktycznie nie mogłem wciskać gazu w podłogę bo się wyłączał (checka nie było, w domu sprawdziłem na drugi dzień to ten błąd oprogramowania czy coś tego wcześniej nie było napewno ale miałem robionego chipa kilka lat temu wiec pomyślałem że może od tego, i błąd 6 wtryskiwacza zwarcie z plusem, teraz już praktycznie nie mogę nim jechać bo gaśnie jest coraz gorzej, po jakiś 10 minutach pracy(z przerwami jak gaśnie) sterownik silnika jest trochę ciepły temperatura max 40
  7. I ostatni z błędów w osobnej zakładce w inpie; N F O S P E I C H E R L E S E N ----------------------------------- Datum : 30.06.2021 15:25:22 JobStatus: OKAY Variante : D62M57A0.PRG Version : 0.010 ------------------------------------------------------------------------------- ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher! ------------------------------------------------------------------------------- 0x41ED 41ED Zyklische Authentisierung Fehlerhäufigkeit: 0 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 209376 km Motordrehzahl 0.00 1/min Kühlmitteltemperatur 89.28 °C Raildruck Ist 0.00 bar Einspritzmenge 0.00 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub Ladedruck Istwert 1004.31 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 12056.54 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Umgebungsdruck 994.46 mbar Datensatzpruefung nicht in Ordnung Testbedingungen erfüllt Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehlercode: 41 ED 08 03 00 00 00 28 66 3C 00 8B 00 00 00 66 00 4A 00 65 ===============================================================================
  8. I takie błędy na każdym z cylindrów Dodatkowo:Datum : 30.06.2021 15:24:48 JobStatus: OKAY Variante : D62M57A0.PRG Version : 0.010 ------------------------------------------------------------------------------- ERGEBNIS : 13 Fehler im Fehlerspeicher! ------------------------------------------------------------------------------- 0x4030 4030 Abgastemperatursensor vor Katalysator, Signal P0545 Abgastemperaturfühler Schaltkreis (Bank 1, Sensor 1) - niedrig Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 209376 km Motordrehzahl 0.00 1/min Kühlmitteltemperatur 89.28 °C Raildruck Ist 0.00 bar Einspritzmenge 0.00 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub Ladedruck Istwert 1004.31 mbar Abgastemperatur vor Partikelfilter 146.45 °C Batteriespannung 12056.54 mV Ansauglufttemperatur 39.08 °C Spannung Abgastemperatursensor vor Oxidationskatalysator 4980.53 mV Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehlercode: 40 30 61 02 05 45 01 28 66 3C 00 8B 00 00 00 66 3B 4A 59 E6 ------------------------------------------------------------------------------- 0x4D2D unbekannter Fehlerort FS_LESEN_DETAIL: JobStatus: ERROR_TABLE --> Table 0x00 not found Telegramm- Antwort : 96 F1 12 57 01 4D 2D 68 02 00 00 01 28 66 3C 00 8B 00 00 00 66 00 4A 00 65 40 ------------------------------------------------------------------------------- 0x4D3D unbekannter Fehlerort FS_LESEN_DETAIL: JobStatus: ERROR_TABLE --> Table 0x00 not found Telegramm- Antwort : 96 F1 12 57 01 4D 3D 68 02 00 00 01 28 66 3C 00 8B 00 00 00 66 00 4A 00 65 50 ------------------------------------------------------------------------------- 0x4C3D unbekannter Fehlerort FS_LESEN_DETAIL: JobStatus: ERROR_TABLE --> Table 0x00 not found Telegramm- Antwort : 96 F1 12 57 01 4C 3D 68 02 00 00 01 28 66 3C 00 8B 00 00 00 66 00 4A 00 65 4F ------------------------------------------------------------------------------- 0x42DE unbekannter Fehlerort FS_LESEN_DETAIL: JobStatus: ERROR_TABLE --> Table 0x00 not found Telegramm- Antwort : A2 F1 12 57 01 42 DE 64 06 00 00 0E 28 66 3C 00 8B 00 00 00 66 00 4A 00 00 66 3C 00 79 00 00 00 66 00 4A 00 00 65 ------------------------------------------------------------------------------- 0x42AE unbekannter Fehlerort FS_LESEN_DETAIL: JobStatus: ERROR_TABLE --> Table 0x00 not found Telegramm- Antwort : A2 F1 12 57 01 42 AE 64 06 00 00 0C 28 66 3C 00 8A 00 00 AB 77 B1 4A 00 65 66 3C 00 79 00 00 AB 77 9B 4A 00 65 C0 ------------------------------------------------------------------------------- 0x47C7 47C7 Injektor Zylinder 6, Ansteuerung
  9. 0x47C7 47C7 Injektor Zylinder 6, Ansteuerung Fehlerhäufigkeit: 12 Logistikzähler : 40 1. Umweltsatz Kilometerstand 209376 km Motordrehzahl 193.08 1/min Kühlmitteltemperatur 87.27 °C Raildruck Ist 378.09 bar Einspritzmenge 19.69 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 321.38 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 10264.35 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Umgebungsdruck 994.46 mbar 2. Umweltsatz Kilometerstand 209376 km Motordrehzahl 634.40 1/min Kühlmitteltemperatur 85.26 °C Raildruck Ist 315.08 bar Einspritzmenge 11.82 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 485.22 mg/Hub Ladedruck Istwert 1033.85 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14011.65 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Umgebungsdruck 994.46 mbar Kurzschluss nach Plus (Plusseite einer Bank oder Minusseite eines Zylinders) Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehlercode: 47 C7 74 06 00 00 0C 28 66 3C 07 89 30 32 33 65 00 3F 00 65 66 3C 17 87 28 1E 4D 69 00 56 00 65
  10. Witam, od kilku dni mam problem z moją bmw, ale zacznę od początku kiedy zauważyłem pierwsze objawy, jechałem niemiecką autostradą gaz w podłodze gdy miałem 240 samochód dostał mula i zamiast przyspieszać zwalniał (odcieło mu moc zostało tak mniej więcej 1/4 tego co była czyli około 100km) po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wróciło do normy i się nie powtórzyło(w niedzyczasie przez 3 Godizny w niewyjaśniony sposób rozładował mi się. Akumulator i gdy próbowałem odpalić to uszkodziłem moduł frm zamówiłem Odrazu drugi używany o odpowiednich parametrach, następnego dnia jeszcze nie miałem wymienionego modułu ale miałem trasę 300km więc jechałem po 100km jak miałem gaz w podłodze tak jakby mi na chwilę przydusiło silnik było szarpnięcie ale Odrazu po tym miał moc. Itd nie musiałem wyłączać itd, jechałem dalej i pod koniec trasy przy wyprzedzaniu z butem w podłodze zgasł mi silnik, nie chciał zapalić, dopiero po wyjęciu kluczyka i ponownym włożeniu mogłem jechać dalej ale jak wcisnąłem gaz w podłogę to sytuacja się powtarzała, po godzinie postoju nie było tego problemu, na następny dzień wymieniłem moduł, myślałem że będę musiał kodować ale odziwo wszystko działa oprócz tego że szyby działają odwrotnie więc stwierdziłem że zostawię to sobie na weekend i wtedy zakoduje, ale w między czasie podłączyłem komputer i miałem dwa nowe błędy, coś z 6 wtryskiwaczem ze zwarcie z plusem czy coś takiego i błąd w oprogramowaniu sterownika ECU, następnego dnia postanowiłem sprawdzić o co chodzi dokładniej, podłączyłem laptopa obserwowałem głównie ciśnienie na listwie i przy nagłym przyspieszaniu odcieło moc i porazpierwszy wyskoczył chceck z ograniczoną mocą silnika, obstawiam że było gdzieś tak z 170km, więc wróciłem się do domu i nie dojechałem bo smaoxhodu kilkukrotnie zgasł ale za chwilę zapalił na końcu praktycznie nie dotykałem gazu bo kończyło się to zaduszeniem go, dojechałem do domu jakoś i już nie chciał zapalić, po odczekaniu 30 min wszystko wróciło normy i jest db na chwilę pewnie, sprawdziłem pompkę podaje paliwo, po podłączeniu kompa pokazuje błędy: Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Umgebungsdruck 994.46 mbar 2. Umweltsatz Kilometerstand 209376 km Motordrehzahl 634.40 1/min Kühlmitteltemperatur 85.26 °C Raildruck Ist 315.08 bar Einspritzmenge 12.21 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 485.22 mg/Hub Ladedruck Istwert 1033.85 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14011.65 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Umgebungsdruck 994.46 mbar Kurzschluss nach Plus (Plusseite einer Bank oder Minusseite eines Zylinders) Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehlercode: 47 87 74 06 00 00 0C 28 66 3C 07 89 30 32 33 65 00 3F 00 65 66 3C 17 87 28 1F 4D 69 00 56 00 65 ------------------------------------------------------------------------------- 0x4BC2 4BC2 Luftmassenmesser P0101 Luftmassen- oder Luftmengenmesser Schaltkreis (Bank 1) - Messbereichs- oder Leistungsproblem Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 209376 km Motordrehzahl 827.47 1/min Kühlmitteltemperatur 81.24 °C Raildruck Ist 275.69 bar Einspritzmenge 2.36 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 441.11 mg/Hub Ladedruck Istwert 964.92 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 11567.76 mV Ansauglufttemperatur -33.20 °C Umgebungsdruck 994.46 mbar Signal Unterbrechung oder Kurzschluss nach Plus/Masse Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehlercode: 4B C2 E4 02 01 01 01 28 66 3C 1E 83 23 06 46 62 00 47 11 65 ------------------------------------------------------------------------------- 0x4BA1 4BA1 Ansauglufttemperatursensor, Signal P0112 Ansauglufttemperaturfühler 1 Schaltkreis (Bank 1) - niedrig Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 209376 km Motordrehzahl 661.98 1/min -- Przepływke odpiąłem wcześnie dla testu stąd ten błąd, dpf wywalony, samochód jest po zmianie mapy, po przeczytaniu podobnych tematów podejrzewam że któryś z wtrysków robi zwarcie więc mój plan działania jest następujący: gdy nie będzie chciał odpalić będę pokolej odłączał wtryski i zobaczę czy wtedy zapali(pytanie czy mogę tak zrobić) i jaka jest numeracja cylindrów, od ściany grodziowej jest 1? Drugie moje podejrzenie to uszkodzony sterownik ECU, ale na samym wstępie chciałem sprawdzić ciśnienie wstępne paliwa lecz mało prawdopodobne że to jest winne że względu że po wyjęciu i. Włożeniu kluczyka silnik odpala chociaż na chwilę, z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
  11. Więc tak, przez ten czas skrzynia sprawuje się super żadnych błędów, szarpnięć, ani zawahania przy zmianie biegów
  12. Właśnie nie mogę jej wykonać, trzymam przycisk do końca 10 sekund później do góry i się nie zatrzymuje tylko opuszcza 3 cm
  13. Witam, mam problem w bmw e92 z domykanie szyb, a dokładniej z ustawieniem pozycji ale zacznijmy od. Początku, programowałem coś w module komfortu (światła do jazdy dziennej napewno nic związanego z szybami, po wgraniu zresetowały się ustawiania szyb (już kiedyś też tak miałem ale się naprawiły) teraz problem polega na tym że jak zamykam automatycznie do końca to się zamykają i opuszczają z 3cm, próbuje się ustawić czyli do oporu w dół i do góry (różne kombinacje) i szyba się domyka i otwiera na te 3cm, sytuacja taka sama w obydwóch szybach,
  14. Trochę pojeżdżę i zobaczę co będzie, narazie jest wszystko dobrze nawet jak robiłem adaptacje po wymianie oleju to szarpała i przeciągała, jeżeli objawy wrócą napisze o tym
  15. Dla wszystkich którzy mają podobne problemy tzn falowanie obrotów, awarie skrzyni, długie przełączanie biegów ślizganie się konwentera, nie koniecznie to. Jest uszkodzenie mechaniczne jak wszyscy piszą, podkusiło mnie żeby zaktualizować soft, po zmianie wszystkie problemu ustały, obroty nie falują skrzynia nie głupieje nie wchodzi w tryb awaryjny, Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.