Skocz do zawartości

kriss555

Zarejestrowani
  • Postów

    236
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 M340ix
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia kriss555

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. przerobiłem juz chyba wszystkie zamienniki i oryginały tez. Bosch uważam , że jest najlepszy i nawet pokusze sie o stwierdzenie , ze zbiera lepiej i pracuje ciszej niz oryginał, Valeo piszczało na bardzo mokrej szybie i zostawiało niedotarty obszar akurat w zakresie pola widzenia kierowcy, taką delikatna znikajaca smugę, ale denerwowało Oryginały koło 300 zł, Bosch za 110 się kupi.....
  2. tez uwazam ,ze jak na 3 litry , szesc cylindrów w rzedzie brzmi słabo, momentami dokłądnie jak kosiarka
  3. Moje OEM po wymianie zaczely mazac po 8 miesiacach Kupilem teraz denzo i glosnosc ok, cena niska ale od nowosci zostawiaja dwie delikatne smugi
  4. W mojej 340iX naprawde nie ma tego problemu. Mialem teraz troche wyjazdow, wiatr wial, byly burze a autostradzie zero problemow z prowadzeniem przy predkosciach dochodzacych do maksymalnej…
  5. Kazda , nawet delikatna obcierka felgi poletowanej to koniecznosc obrobki calej felgi przez cnc plus jej malowanie, niestety zaprawki jak w malowanej nie zrobisz. Sa firmy ktore to robia, sam mam jedna felge do roboty
  6. Nie wiem o co wam chodzi. Moze to kwestia tego ze mam 340i i ten uklad kierowniczy jest podobno troche inny a moze to kewstia wiekszej masy. Uklad kierowniczy jest bardzo czuly, luz w polizeniu zero praktycznie nie istnieje co moze przeszkadzac ze wzgledu za koniecxnosc wiekszej koncentracji na prowadzeniu. Jezdxilem przez wiele lat samochodami z grupy vsg i tam byl duxo bardzoej gumowaty uklad kierowniczy, mniejsza precyzja ale wiekszy komfort jazdy na wprost, , w tym rowniez uklady o zmiennym przelozeniu, co kto woli. Ale podkreslam jeszcze raz, naprawde nie ma co zarzucic uklafowi kietowniczemu w 340i. To samo co kolega pisze o podmuchach wiatru i inni, ze samochod rzuca, tu tego nie ma, nawet przy wichurach jakie byly ostatnio, minimalne korekty co jest norma i to przy predkosciach piw 200
  7. Kupilem valeo na probe, pouzywam i powiem co sa warte i czy jest sens je kupowac czy jednak tylko oryginal. Cena 120 do 280 … zobaczymy
  8. Dokladnie, kierownica ma prawie zero luzu i wiele osob ocenia to jako niestabilnosc w jezdzie na wprost. Nie walczy sie z kietownica po prostu. Dla mnie nie byl wogole problem, chociaz przy malej predkosci jest to o tyle meczace ze teudno napisac smsa nawet ;-) Natomiost przy wysokich predkosciach o dziwo ten efekt znika, u mnie zero problemu z prowadzeniem, im szybciej tym stabilniej. Nawet w te wichury co byly z boksem narciarskim przy 160 nie bylo problemu Rozmawialem kiedys z takim starym mistrzem z bmw i mi powiedzial ze zeby dobrze nowa trojka jezdzila to kola min 18 i runflat….moze cos w tym jest
  9. Musze wymienic piora wycieraczek, po stronie kierowcy zaczyna mazac. Generalnie z pior oem jestem zadowolony, cicho pracuja w porownaniu do pior grupy vag. Czy ktos probowal zmienjiki z valeo i cos o nich powie?
  10. Wymieniaja tylko uszkodzona sztuke. Bmw dopuszcza 2 mm roznicy, jak jest wiecej to wszystkie opony w sumie do wymiany. U mnie na szczescie niecaly mm wyszedl tak ze spoko
  11. Ja tez mialem dac do polerki ale dzusiaj dziura w drodze i kolejny runflut z bablem, do smietnika. Tyle lat jezdzilen innymi samochodami, tez kola niskie i nigdy sie nie rozwalilo tak kolo. Tu w ciagu roku kolejna opona smietnik, babel/ pekniecie boku…. Dobrze ze ubezpieczenie opon jest, to tylko za przekladke policza….
  12. Ma ktos namiary na jaakiegos dobrego brokera od ubezpieczen? W BMW wyliczyli mi skladke 9700zl po roku, w tamtym byla 8700zl, co ciekawe nie wiem skad wzieli wartosc, wychodzi z ich wyliczen ze samochod stanial z 320 tys fakturowych po konkretnych rabatach do 295 tys po roku, utrata wartosci po prostu cud… mniej jiz 10 tys zl
  13. Spinki podsufitki przy szyberdachu wydaja taki dzwiek. Wypnij jedna,czy dwie na probe i zobacz. Wystarczy wlozyc zwykla lyzke do plastikow czy nawet noz z tepym konczem miedzy podsufitke a mocowanie. U mnie pomoglo
  14. Jechalem wczoraj przy tych wichurach jeszcze z boksem na dachu, zero problemow z prowadzeniem przy takim wietrze przy 160-170km/h, wiecej nie jechalem ze wzgledu na box
  15. Te to atapy ale w rsach sa dalej prawdziwe. Lepiej wygladaja dwie zew koncowki pracujace niz tylko jedna po jednej. Wyglada to jak w dawnej skodzie rs czy citroenie ds, dwie koncowki, tylko ze po jednej stronie zaslepka… Stalo dzisiaj przede mna na swiatlach mowe x3 2.0d i lecial dym z obu koncowek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.