Skocz do zawartości

Hedline

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e91 2005r.

Osiągnięcia Hedline

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, seryjnie w swojej E91 mam gołe fotele manualne i okazyjnie kupiłem sporty europa też manuale tylko z pompowanymi boczkami. Wyjaśniłby mi ktoś co trzeba zrobić żeby to pompowanie boczków działało? Otarłem się gdzieś o podobny temat ale tam były fotele z grzaniem i podpinali kable z grzania do boczków. Niestety u mnie tego grzania nie ma więc pytam was. Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Witam, wstaję rano i wsiadam do auta, wszystkie lampki świecą, wkładam kluczyk i wciskam start i cisza zero reakcji, nie włącza się zapłon, nawigacja się włączyła można normalnie puszczać muzykę (wczoraj normalnie odpalało i jeździło, kilka dni temu w dzień zrobiłem z 500km bez problemu). Odpiąłem minusowy i poczekałem chwilę, podpiąłem spowrotem i nadal nie odpala. Podładowałem akumulator (chociaż jest nowy kupowany rok temu Varta i zakodowywany). Również nie pali. Znalazłem na internecie gdzieś żeby spróbować odpiąć IBS. Odpiąłem IBS i normalnie odpala bez problemu. Podpiąłem spowrotem i nie odpala. Co jest nie tak? Wymiana IBS?
  3. uszczelniłem tą matę silikonem oraz wymieniłem kołki na nowe (różnica w grubości uszczelek ogromna) i teraz już nic nie cieknie wszystko jest git
  4. Zamówiłem właśnie 20szt. I będę wymieniac ale czy to normalne że tak woda leje mi się wewnątrz drzwi?
  5. Witam, leje mi się woda pod podłogę z drzwi gdy myje auto. Bardzo mokra jest gąbka. Pierwsze myślałem że to ta mata wygłuszającą więc podkleiłem ją u dołu. Zobaczyłem jednak że woda leje się z dziur tam gdzie wchodzą kołki od boczku drzwi. Gdy odkleiłem trochę tej maty i druga osoba polewała wodą z myjki bliżej lusterka to wtedy strasznie lała się woda przez drzwi aż zaczyna kąpać tymi otworami na kołki, dodam że woda w drzwiach nie stoi. Czego to może być wina?
  6. Odświeżam post. Nie miałem zbytnio czasu na rozwiązanie problemu dlatego rzadziej a dokładniej myłem auto oraz olewałem błąd. Co udało mi się ustalić przez ten czas to: -Błąd pojawia się tylko po umyciu auta -Błąd pojawia się tylko gdy włączam prawy kierunkowskaz oraz światła awaryjne (gdy włączam lewy kierunkowskaz lub gdy nic nie włączam i jadę normalnie nic się nie dzieje) Okolice akumulatora suche, przy skrzynce z bezpiecznikami również. Lecz gdy zaglądałem do skrzynki z bezpiecznikami przez przypadek dotknąłem kawałka podłogi bliżej drzwi i był lekko wilgotny, zdjąłem więc listwę i zauważyłem że cieknie tam trochę wody i jest dosyć wilgotno pod podłogą tam gdzie idą kable.
  7. Odświeżam post, umyłem dzisiaj na myjni samochód dokładnie. Pojawił się od razu po wyjechaniu błąd ze dwa razy, samochód wysechł i już nie ma błędu.
  8. Podpiąłem dopiero, skasowałem błędy jakie były, przewiozłem się z 12km w deszczu i nic się nie działo, wszystko niby jest okej. Wróciłem, podpiąłem i błędy jakie mam to: C904, A6CF, A6D1, E204 , E544, E584, E5C4, A468
  9. Dodam jeszcze bo mi się przypomniało a to może być ważne, gdy już była rozebrana to przypadkiem zamknąłem klapę, w której miałem części i musiałem podłączyć akumulator na chwilę żeby ją otworzyć, może to przez to?
  10. Witam, musiałem wymienić parownik w swojej e91 a co za tym idzie rozebrać całkiem deskę rozdzielczą, wszystko poszło sprawnie. Tego samego dnia co złożyłem to pojechałem nabić klimę i już wszystko cacy. Wybrałem się więc w podróż do miasta 35km ode mnie, wpierw zajechałem na myjnię i umyłem dobrze autko. Po 10km zaczynaja świecić się dużą liczba kontrolek, zegary wariują przez chwilę i na nawigacji wyskakuje błąd "central electronic failure". Jechać dalej mogłem, nic się zbytnio nie działo ale zaczęło padać i błąd jak i te kontrolki i zwariowane zegary zaczęły pojawiać się co 3-5 minut, nie pojawiały się regularnie, czasami kilka razy pod rząd. Pojechałem sobie do kina, przez ten czas samochód trochę postał, przestało też padać. Pojechałem pozniej w jeszcze jedno miejsce i błąd nie wyskakiwał, w drodze powrotnej 35 km także już nic się nie działo i to wygląda jakby to mogło być coś związane z deszczem ale mogę się mylić. Teraz chciałbym poprosić o pomoc, jak to naprawić? Mogła jakaś wtyczka się nie dopiąć czy coś?
  11. no i jak dokładnie sprawdzić czy to aby na pewno wahacze/ ich tuleje są do wymiany? obejdzie się bez wyjmowania ich żeby to sprawdzić?
  12. jakie są oznaki zużytych wahaczy? Tuleje same można wymienić, czy trzeba całe wahacze?
  13. Witam, przy hamowaniu biło mi kierownicą. Wymieniłem tarcze bo myślałem że to one są przyczyną, niestety bije dalej. Co może być przyczyną? Bije mi również lekko kierownicą przy prędkości 80-100km. Koła wyważone.
  14. Dobra, udało się Zakodować w końcu po kilku próbach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.