Zrobiłem 200km na ps4s i opowiem o moich wrażeniach. Warto mieć na uwadze, ze poprzednie opony potenza 001 uważam za śmietniki pomimo, ze ilosc bieżnika mieszcząca się w tolerancji. F31 potenza 001 18”(stare) do f31 ps4s 19”(nowe) Rolka bardzo podobna na ps4s na pewno nie większa niz na potenzie, inaczej ja czuć: ps4s jest bardziej linowy a potenza skokowa. Przy bardzo gwałtownych skrętach kierownica auto trzyma sie lini nie czuć przechyłu na ciele jedynie widać po lini „horyzontu” na obydwóch kpl. Gwałtowne ruszanie (sucha nawierzchnia): ps4s nie da sie zerwać po prostu jedzie, potenza sie gubiła uślizgu tylu był wyczuwalny ale niewielki i bardzo łatwy do opanowania. Na mokrej sie bałem potenzy (przez doświadczenia z ej6 na innych birdgestonach) Delikatne łuki(duża prędkość): ps4s jedzie jak po sznurku nie wyczuwam uślizgu przodem, tyłem i rolki. Potenza rolki brak ale uślizgu wyczuwalny, przewidywalny i nadsterowny. Bardzo szybki prawy łuk do ciasny lewy: potenza ma jakiegoś laga na reakcje jakby auto robiło coś po sekundzie od skrętu kierownica, dohamowanie wprowadza w nadsterowność, ogólne wrażenia takie sobie niemniej w miarę szybko. Ps4s bardzo dobra reakcja w zasadzie natychmiastowa, zero uślizgu przedniej czy tylnej osi, hamowanie lepsze wiec można później no i wejście i wyjscie z lewego na pełnym gazie wiec auto wyciągnięte do granic swoich możliwości :) z zapasem na więcej, muszę robić chipa xd. Ogólnie uważam co nie jest zaskoczeniem, ze jest przepaść między tymi oponami. Żałuje, ze nie mogę porównać nowe do nowych ale no taki lajf. Oczywiście na korzyść ps4s. Kurde mam taka ochotę te conti7 założyć do e46 teraz, ze chyba kumho będzie szybko palone :) a jakby conti w ogóle je ogarnęło pod xdrive to by było wyśmienicie. Na ten moment nie odczuwam pogorszenia pracy zawieszenia na oponach bez runflat