Skocz do zawartości

Vampires

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320ci

Osiągnięcia Vampires

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Okej, w jaki sposób mogę sprawdzić te sondy?
  2. Zrobiłem następne 100km, pojawił się jeszcze jeden błąd. https://prnt.sc/106gqho
  3. Odma wraz z wszystkimi wężykami wymieniona. Samochód ma jakby więcej mocy, chodzi dużo ciszej, naprawdę dużo, obroty chyba nie falują, ale znowu wywaliło check engine, niżej daje błędy oraz odczyty z korekt. Kasowałem adaptacje, zrobiłem 60km i pojawił się check. https://prnt.sc/105tswk https://prnt.sc/105ttqg
  4. Korekty kasowane, ale znowu się pojawiły. Odma wydaje się być okej. Zauważyłem jeszcze coś dziwnego. Otóż jechałem wczoraj jakieś 30km, przez cała trasę cylindry pracowały jakoś dziwnie, nierówno. Samochód nie wkręcał się na obroty, wieszał się przy tym. Na wolnych falował i brak mu było mocy. Natomiast w drodze powrotnej objawy te ustąpiły, wszystko było w porządku
  5. Dziekuje bardzo wszystkim za te podpowiedzi, faktycznie miałem nieszczelność na dolocie, wymieniłem te dwie gumy na nowe. Podłączyłem pod komputer i jak do tej pory wyskoczyły tylko dwa błędy: http://prnt.sc/vmafjd Oprócz tego dodam też wskazania live inpy: http://prnt.sc/vmagg8 http://prnt.sc/vmah8s http://prnt.sc/vmahj6 Czy po wskazaniach wyżej nadal odma i jej przewody mogą być jedną z przyczyn? Jeśli tak to jak mogę sprawdzić co ma winę? bo w M52 jest ona dość mocno schowana, cięzko dotrzeć do tego ogumowania, ale postaram się wziąć za to jutro.
  6. Okej, a mam jeszcze takie pytanie, otóż odpaliłem samochód widać było wyraźne falowanie. skasowałem adaptacje, nie miałem do wyboru w inpie które adaptacje chce skasować, pokazał mi się jedynie komunikat o pomyślnym skasowaniu. Skasowałem też błędy. Po skasowaniu pojechałem w trasę, zrobiłem jakieś 50km, wrociłem i podpiąłem pod komputer. Falowania obrotów już nie było, pracował równo, miał swoją moc, ładnie wkręcał się na obroty. Po podpięciu sprawdziłem błędy - pokazywało te 4 błędy dotyczące sond lambda. Te wskaźniki "tv heating probe" wciąż wynoszą 99.21 i nic się nie zmieniło. A w zakładce rough nadal cylinder 6 i bodajże 5 często wykraczał ponad normę i było ponad 1. Mimo że nie odczułem żadnego falowania obrotów. Nie bardzo wiem co o tym myśleć teraz
  7. Właśnie czyściłem przepływomierz specjalnym preparatem który zakupiłem w internecie. Adaptacji jeszcze nie zrobiłem, mam zamiar jutro to zrobić. W zakładce „rough” w Inpie wskaźnik dla cylindra 6 jest prawie ciagle poza normą, to znaczy ciagle przekracza 1, dla innych cylindrów jest podobnie ale tylko na zimnym silniku, później się uspokaja. W inpie zauważyłem jeszcze ze wskaźnik dla sond lambda, wszystkich 4 „tv probe heating” wynosi 99.21 i ani drgnie, nic się nie zmienia. Samochód mam od roku, w tym czasie świec nie wymieniałem, przy pompie tez nie grzebałem wiec nie wiem czy oryginalna czy nie, jutro sprawdze. Z odpalaniem problemów nie ma, pali na strzał i paliwem tez nie śmierdzi, ale dymi na biało strasznie. EDIT: aa i wykasowałem błędy, najpierw pojawiły się te 4 dotyczące sond lambda, następnie następne 4 dotyczące poszczególnych cylindrów.
  8. Siemka, posiadam e46 99' m52b20 coupe. Silnik zaczął dość dziwnie się zachowywać, czasem faluje na wolnych obrotach, a czasem nie, czasem ma moc, a czasem mu jej brakuje, nie ma reguły, nie zauważyłem, żeby to było od czegokolwiek uzależnione. Palił się słynny check engine więc podpiąłem komputer i sprawdziłem co tam wyskoczyło, jednak o ile potrafię zrozumieć mniej, więcej o co w tych błędach chodzi, to jednak nie znam się na tyle by zdiagnozować problem. Dlatego wkleję tutaj te błędy, oraz screeny z inpy. Jeśli ktoś mógłby naprowadzić w którym kierunku pójść, co sprawdzić, byłbym bardzo wdzięczny. Kody błędów 202 203 227 242 243 241 228 238 240 239 EDIT: Może screeny tych błędów też się przydadzą: 1: http://prnt.sc/vgs6c3 2: http://prnt.sc/vgs6r8 3: http://prnt.sc/vgs73v 4: http://prnt.sc/vgs7fq 5: http://prnt.sc/vgs7o8 6: http://prnt.sc/vgs7xx 7: http://prnt.sc/vgs86k 8: http://prnt.sc/vgs8fx 9: http://prnt.sc/vgs8p3 10: http://prnt.sc/vgs91d screeny z inpy: https://prnt.sc/vgrm58 https://prnt.sc/vgrm58
  9. Edit: Udało mi się podłączyć przez obd2 z silnikiem, użyłem do tego celu interfejsu ftdi z odpowiednimi kabelkami które podłączałem pojedynczo do pinów w złączu obd2, czy mogę użyć tego samego sposobu by podłączyć się do złącza obd pod maska? Jeśli tak to czy mogę prosić o jakiś schemat tego złącza? Dodam ze większość tych schematów nie pasuje do mojego złącza, gdyż nie ma u mnie PINu 15, który odpowiada za linie L.
  10. Siemanko, wszystkim, z góry przepraszam, bo pewnie na tym forum przewinęło się mnóstwo tego typu tematów, sporo z nich przeczytałem, ale nadal nie do końca rozumiem, wiec może ktoś mi pomoże, albo wskaże temat, gdzie był już podobny problem. Więc tak, posiadam e46coupe 99’, chciałbym podłączyć inpe pod ten samochód. Mam interfejs do vaga, marki viaken, czy mogę jakoś go przerobić aby działał z BMW czy muszę kupić nowy kabel? Tak patrząc po innych tematach i interfejsach, widzę ze ten mój różni się od pozostałych, gdyż po środku jest plastikowa puszka, z dwóch stron jest wejście na wtyczki rs232, jeden z tych kabli kończy się wtyczka USB, a drugi obd. Większość z widzianych przeze mnie kabli miała po prostu wtyczkę obd - USB stad moje pytanie. Ewentualnie jeśli nic się nie da z tym kablem zrobić, prosiłbym o podlinkowanie jakiegoś kabla który na pewno zadziała, bo pełno tego na Allegro, ale nie chce wtopić pieniędzy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.