Witam. Kupiłem E87 z uszkodzonym układem paliwowym. Wymieniłem wtyryskiwacze na piezoelektyczne z e90 177km łącznie z pompą CR oraz DDE i Cas. Z komputera zostały wykodowane klapki i dpf bo już widać była w "polskich" rękach i ktoś się go pozbył. Auto dobrze się zbiera z dołu Ale tak przy ok 3500 obr. Zaczyna przerywać i brakuje mocy. Po zdjęciu nogi z gazu i ponownym dodaniu samochód jedzie normalnie. Dodam jeszcze że cały czas swieci się ciśnienie opon i nie działa trakcja. Auto nie posiada idrive. Błędy jakie wyskakują to: 416F, 449a, 4bf7, 49a2. Natomiast w dsc:5e1f i D357. Mam pytanie czy jeżeli została stara turbina to czy trzeba w nowym komputerze zakodowac sterownik od turbo na ten ze 143km? Bo jak wiadomo różnią się. I czy trzeba coś zakodować w Dsc żeby nie czytało błędów oraz czy zawor na szynie CR może zostać że 143 czy należy to wymienić na taki że 177km? Za okazaną pomoc z góry dziękuję.