Skocz do zawartości

ClinicAuto

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11, 520d, 2011r

Osiągnięcia ClinicAuto

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jutro to sprawdzę. Jeszcze dziś zaczął wariować prędkościomierz oraz obrotomierz... Ale to tylko przez pierwsze 15km, a później po kolejnym odpaleniu tylko trakcja się paliła reszta ok.
  2. Witam. Jak w temacie zapaliły się wszystkie te kontrolki, plus tempomat wyrzuciło mnóstwo błędów, a dodatkowo same włączają się wycieraczki. Auto jeździ normalnie tylko czasem ciężej kręci się kierownicą. Nie po każdym odpaleniu tak jest czasem wszystko w porządku.
  3. Zmienna geometria działa. Tak przy prierwszej jak i przy drugiej turbinie. Początkowo myślałem że ta że 143 jest za mała, ale po zmianie na 177 jest to samo tylko jak pisałem nie wywala błędy sterownika. Czy problem może być w różnych numerach vin w liczniku i dde?
  4. Dsc już działa wymagało kodowania. Koronki były dobre. Zmieniłem turbo na takie ze 177 km i nadal jest problem z odcieniem mocy przy 3 tyś. Wcześniej jak było turbo ze 143 wyskakiwal błąd nastawnika teraz jest wszystko ok. Tylko 2 błędy zostały 4BF7 i 49A2. Nie wydaje mi się żeby były związane ze spadkiem mocy. Dodam że przed kodowaniem Dsc z mocą było tak samo. Żadna kontrolka już się nie zapala i checka też nie wyrzuca.
  5. Witam. Kupiłem E87 z uszkodzonym układem paliwowym. Wymieniłem wtyryskiwacze na piezoelektyczne z e90 177km łącznie z pompą CR oraz DDE i Cas. Z komputera zostały wykodowane klapki i dpf bo już widać była w "polskich" rękach i ktoś się go pozbył. Auto dobrze się zbiera z dołu Ale tak przy ok 3500 obr. Zaczyna przerywać i brakuje mocy. Po zdjęciu nogi z gazu i ponownym dodaniu samochód jedzie normalnie. Dodam jeszcze że cały czas swieci się ciśnienie opon i nie działa trakcja. Auto nie posiada idrive. Błędy jakie wyskakują to: 416F, 449a, 4bf7, 49a2. Natomiast w dsc:5e1f i D357. Mam pytanie czy jeżeli została stara turbina to czy trzeba w nowym komputerze zakodowac sterownik od turbo na ten ze 143km? Bo jak wiadomo różnią się. I czy trzeba coś zakodować w Dsc żeby nie czytało błędów oraz czy zawor na szynie CR może zostać że 143 czy należy to wymienić na taki że 177km? Za okazaną pomoc z góry dziękuję.
  6. Zamykam temat po wymianie pompy CR oraz kikunastokrotnym włączeniu funkcji serwisowej pompy wstępnej i odpowietrzeniu układu auto odpaliło.
  7. Witam. Kupiłem E87 z uszkodzonym układem paliwowym. Wymieniłem wtyryskiwacze na piezoelektyczne z e90 177km łącznie z pompą CR oraz DDE i Cas. Z komputera zostały wykodowane klapki i dpf bo już widać była w "polskich" rękach i ktoś się go pozbył. Auto dobrze się zbiera z dołu Ale tak przy ok 3500 obr. Zaczyna przerywać i brakuje mocy. Po zdjęciu nogi z gazu i ponownym dodaniu samochód jedzie normalnie. Dodam jeszcze że cały czas swieci się ciśnienie opon i nie działa trakcja. Auto nie posiada idrive. Błędy jakie wyskakują to: 416F, 449a, 4bf7, 49a2. Natomiast w dsc:5e1f i D357. Mam pytanie czy jeżeli została stara turbina to czy trzeba w nowym komputerze zakodowac sterownik od turbo na ten ze 143km? Bo jak wiadomo różnią się. I czy trzeba coś zakodować w Dsc żeby nie czytało błędów oraz czy zawor na szynie CR może zostać że 143 czy należy to wymienić na taki że 177km? Za okazaną pomoc z góry dziękuję.
  8. Nie tej nie da się chyba zamienić. Miałem kiedyś przypadek zmienionych ma czujniku oleju i doładowania. Teraz po odpięciu klemy wylądował się Ale nadal niskie ciśnienie i nie odpala.
  9. Więc zacznę od tego że poprzednia pompa cr opilkowala. Została wymieniona wraz z wtryskarki. Zmieniłem już wszystko łącznie z dde. Przeprowadziłem kilkukronie procedurę odpowietrzania nie ma nawet grama powietrza w układzie tzn. Na rapię. Cisnienie wzrosło do Max 84 bar i skacze od 8 do 84. Cały czas pali błąd 4300 którego nie można wykasować. Zmienione części pochodzą od pojazdu który jeździ cały czas bo mam taka druga e60. Rampa z tej zepsutej chodzi w tej drugiej więc czujniki na rampie odpadają. Ponadto sprawdzone przejścia od czujników do komputera i są prawidłowe. A auto nadal nie odpala. Dodam że bezpieczniki i przekaznik niebieski również są sprawdzone.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.