Skocz do zawartości

romek19

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia romek19

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam, na początku chciałbym podkreślić ze nie jestem znawca motoryzacji, a bardziej amatorem, wiec za wszelkie niedogodnosci z góry przepraszam. W zeszłym roku nabyłem bmw e90 318i z 2006r., od tego czasu co chwile występują jakieś usterki. jest to silnik n46 129km, z tego co wyczytałem dosc kłopotliwy. przebieg wynosi 197 tys., od początku zmagałem sie z wyciekami oleju, odkąd kupiłem - bylo 6/7 wycieków, każde w innym miejscu i rozłożone w czasie, tj. nie na raz. wycieki zostały zlikwidowane, jednak od momentu wymiany oleju i filtrów w zeszłym roku, dolewalem półtora litra - oleju castrol 5w30. Niepokoi mnie to ze pali sie na zolto kontrolka silnika, która, bywa ze znika na jakiś czas badz jest kasowana przez mechaników jako "drobny blad", a potem znów sie pojawia, wraz z komunikatem "engine fault, reduced power", dodatkowo ostatnio przy zimnym silniku widać biały dym który jednak nie jest az tak widoczny ani gesty żeby tworzył zasłonę dymna . raczej wykluczam uszczelke pod głowica, bo płynu chłodniczego nie ubywa. w kabinie czuć zapach oleju, obawiam sie ze być może silnik zaczyna juz padać. same wrażenia z jazdy sa dobre, obroty nie wydaje mi sie żeby były nieprawidłowe, nie trzesie samochodem, aczkolwiek czasem po samoistnym zapaleniu sie kontrolki silnika mam wrażenie ze trudniej ruszyć autem, bo gaśnie i trzeba mocniej gazowac - nie wiem czy to tylko wrażenia czy faktycznie tu leży problem. bylem juz u różnych mechaników, w tym u takich co specjalizuja sie w bmw, jednak zaden z nich nie stwierdzał czegoś co by było przyczyna tych częstych usterek, czy zapachu oleju albo zapalającej sie kontrolki silnika, ogólnie ich wrażenia sa takie ze stan auta jak na jego wiek prezentuje sie dobrze. nie wiem czy to coś zmienia ale od nabycia auta wyjechałem bardzo mało kilometrów, mniej niż 3 tys. przeglądałem rożne posty na forach, w jednym poście ktoś stwierdzał ze być może to uszczelniacz w pompie próżniowej - nie wiem czy jechać z tym do mechanika czy może problem leży w czymś innym? Może ktoś juz tu mial taki problem i mógłby sie podzielić jak sobie z nim poradził, może mógłby doradzić co robić dalej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.