Hej, obecnie mam M52B20 i chociaż byłoby O wiele łatwiej po prostu zamienić go na M50 / 52/54 B25 / 28/30, radzę tego nie robić. Biorą tutaj modyfikacje dość ściśle, więc próbuję znaleźć inne sposoby aktualizacji, które są praktycznie niewidoczne. Chciałbym też zwiększyć średnicę i skok. Udar jest oczywiście wykonalny, ale mam wątpliwości, czy go znudzić. Więc obecnie ma otwór 800 mm, a wszystkie większe silniki mają 84 mm. Pytanie brzmi, czy można go wywiercić do tego rozmiaru ORAZ zachować bezpieczną / taką samą szerokość ścianki cylindra jak magazyn. Więc gdybym miał go przewiercić do 84 mm, czy skończyłbym z taką samą grubością ścianki cylindra, jak gdyby był to zwykły B25? (Wynika z tego, że B20 faktycznie ma grubsze ścianki tylko z powodu użycia tego samego odlewu) Coś jak pytanie, czy użyli tego samego odlewu dla B20 co B25? W przeciwnym razie plan byłby taki, aby go zanurzyć, zrobić z niego obijacz i użyć tulei M54 (żelazo zamiast nikasil), pierścieni olejowych M50 / 52 itp. Użyj tego, co najlepsze ze wszystkich 3 światów. Dzięki!