Skocz do zawartości

merigobe4

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 1993

Osiągnięcia merigobe4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej, obecnie mam M52B20 i chociaż byłoby O wiele łatwiej po prostu zamienić go na M50 / 52/54 B25 / 28/30, radzę tego nie robić. Biorą tutaj modyfikacje dość ściśle, więc próbuję znaleźć inne sposoby aktualizacji, które są praktycznie niewidoczne. Chciałbym też zwiększyć średnicę i skok. Udar jest oczywiście wykonalny, ale mam wątpliwości, czy go znudzić. Więc obecnie ma otwór 800 mm, a wszystkie większe silniki mają 84 mm. Pytanie brzmi, czy można go wywiercić do tego rozmiaru ORAZ zachować bezpieczną / taką samą szerokość ścianki cylindra jak magazyn. Więc gdybym miał go przewiercić do 84 mm, czy skończyłbym z taką samą grubością ścianki cylindra, jak gdyby był to zwykły B25? (Wynika z tego, że B20 faktycznie ma grubsze ścianki tylko z powodu użycia tego samego odlewu) Coś jak pytanie, czy użyli tego samego odlewu dla B20 co B25? W przeciwnym razie plan byłby taki, aby go zanurzyć, zrobić z niego obijacz i użyć tulei M54 (żelazo zamiast nikasil), pierścieni olejowych M50 / 52 itp. Użyj tego, co najlepsze ze wszystkich 3 światów. Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.