Skocz do zawartości

Firoj

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525i 1993

Osiągnięcia Firoj

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Firoj

    Pilot, a fabryczny alarm

    Panowie, mam mały problem z samochodem... zresztą dość niedawno kupionym :) . Któryś z wcześniejszych właścicieli samochodu wymienił komplet zamków i kluczy(poza drzwiami kierowcy i schowkiem), mój samochód pochodzi z 1994 roku i wraz z samochodem dostałem dwa klucze wraz z wbudowanym pilotem. Z tym,że słyszałem o pilotach z trzema przyciskami, a mój ma tylko dwa. Czy jeśli wcześniej do samochodu został dołączony pilot z trzema przyciskami nie powinno być problemu aby zakodować ten z dwoma przyciskami? Pytam, dlatego że pilot(został sprawdzony - wysyła sygnał https://19216801.onl/ https://routerlogin.uno/) nie chce sparować się z samochodem, serwis rozkłada ręcę, ponieważ nie ma jak sprawdzić działania alarmu ze względu na niepasujący kluczyk do drzwi kierowcy. W tej chwili otwieram central z kluczyka w drzwiach pasażera, boję się,że w zimie zamarznie zamek, dlatego chciałbym ogarnąć temat przed zimą. AA... do lusterka wstecznego dochodzi mi kostka z dziesięcioma przeowodami i jest ona oczywiście podpięta.
  2. Czołem! Po niedawnej kolizji z kotem jestem zmuszony do wymiany intercoolera. Zaczynam urlop i postanowiłem zabrać się za to samemu. Jutro powinna dotrzeć do mnie zamówiona chłodnica. Moje pytanie wiążę się z dostępem do uszkodzonej części https://19216801.onl/ https://routerlogin.uno/. Wiadomo, że zderzak ściągam, ale czy muszę demontować pas przedni? Jak będzie z dostępem do węży? I jeśli ktoś to robił, może podrzuci jakieś wskazówki. Jakie narzędzia będą potrzebne i czy nie ma problemu z wymianą. Będę wdzięczny za każdą poradę, pozdrawiam!
  3. Witam, otóż w dniu dzisiejszym wracając z trasy strzelił mi gaz. Sytuacja dla mnie nie jest nowa ponieważ od dłużego czasu mam z tym problem, gaz strzela raz po 100 raz po 500 przejachanych km i rozwala przepływomierz. Po strzale gazu gdy nałoże gume od przepływki która zawsze spada silnik po przełączeniu na gaz wariuje- bez dodawania gazu sam przyspiesza, a na biegu jałowym wkreca sie do odciny po czym wraca na obroty ...(na bęzynie jest normalnie) tak było też tym razem, lecz po chwili postoju proby jazdy odpalaniu na zapłonie i gaszeniu samochód zaczoł przerywac podczas przyspieszania i stracił na mocy tak jakby nie palił na wszystkie gary na gazie oraz na benzynie bylo to samo. Aby do jechac do celu mialem jeszcze jakieś 70km wiec jechałem tak jak się tylko dało , niestety 15 km od domu gaz ponownie strzelił wiec musiałem sie zatrzymac i załozyc gume od przepływki. Po zapaleniu, silnik zaczoł oddawać dziwne odgłosy stukania jakby panewki, albo popychacze przy próbie ruszenia gasł, na szczescie parking na ktory chcialem sie dostac byl blisko wiec jakos sie dotoczyłem. Po jakichś 5 minutach postoju odpaliłem samochód i ku zdziwieniu palił na wszystkie gary i przestał oddawać odgłosy stukania, lecz gdy nachyliłem sie do silnika stuk był nadal słyszalny ale w małym stopniu. Postanowaiłem wiec dojechac te 15 km i tak sie stało, gdy dojechałem do domu podnioslem klape i stuk silnika nie był już w ogóle słyszalny. Ma ktoś jakieś pomysły na moje problemy? Co do gazu - jest to gaz zwykły. Olej zalany jest jakiś mineralny mobil 1 15w40 chyba. Auto mam miesiac czasu i mam z nim wiecej problemów niz z jakimkolwiek innymm, prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.