Skocz do zawartości

esoxxx

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 2020

Osiągnięcia esoxxx

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, od jakiegoś tygodnia użytkuję służbowy samochód zapewniony przez pracodawcę - G20; 320xDrive; 2020. Samochodem jeździ się dość przyjemnie, natomiast są dwie, trzy drażniące mnie rzeczy : 1. Start stop engine - pewnie nie jestem wyjątkiem jak powiem, ze mnie to drażni, u kolegów którzy maja starsze roczniki G20 (wypust z początku roku, ewentualnie końcówka zeszłego) - po lewej stronie od drążka zmiany biegów znajduje się wyłącznik tego trybu. Ciekaw jestem na ile jest to opcjonalne wyposażenie a na ile mus, pewnie z uwagi na konieczność bycia eko, co ewentualnie producent narzuca użytkownikowi. Jak to jest ? 2. Interesują mnie obroty pojazdu, znacznie bardziej niż charge i wykorzystanie mocy silnika - mniej więcej co trzy, cztery starty silnika następuje reset ustawień, które robię zaraz po wejściu do samochodu. Ustawiam obrotomierz, 3-4 starty silnika (z przycisku, po powrocie do auta) i myk - charge i power wraca w miejsce obrotomierza ... nie zapamiętuje mi tego ustawienia nawet mimo utworzonego konta użytkownika. 3. Ingerencja w układ kierowniczy przy zmianie pasa - o ile wszystkie inne irytujące ustawienia związane z ingerencją w układ kierowniczy po odznaczeniu są zapamiętywane i nieaktywne, o tyle ta przy zmianie pasa przy każdym odpaleniu silnika wraca do początkowych ustawień (włączona). Jest na to jakiś sposób ? Przepraszam jeśli pisze w złym dziale, starałem się dopasować coś możliwie bliskiego moim problemom :roll:
  2. Cześć, od jakiegoś tygodnia użytkuję służbowy samochód zapewniony przez pracodawcę - G20; 320xDrive; 2020. Samochodem jeździ się dość przyjemnie, natomiast są dwie, trzy drażniące mnie rzeczy : 1. Start stop engine - pewnie nie jestem wyjątkiem jak powiem, ze mnie to drażni, u kolegów którzy maja starsze roczniki G20 (wypust z początku roku, ewentualnie końcówka zeszłego) - po lewej stronie od drążka zmiany biegów znajduje się wyłącznik tego trybu. Ciekaw jestem na ile jest to opcjonalne wyposażenie a na ile mus, pewnie z uwagi na konieczność bycia eko, co ewentualnie producent narzuca użytkownikowi. Jak to jest ? 2. Interesują mnie obroty pojazdu, znacznie bardziej niż charge i wykorzystanie mocy silnika - mniej więcej co trzy, cztery starty silnika następuje reset ustawień, które robię zaraz po wejściu do samochodu. Ustawiam obrotomierz, 3-4 starty silnika (z przycisku, po powrocie do auta) i myk - charge i power wraca w miejsce obrotomierza ... nie zapamiętuje mi tego ustawienia nawet mimo utworzonego konta użytkownika. 3. Ingerencja w układ kierowniczy przy zmianie pasa - o ile wszystkie inne irytujące ustawienia związane z ingerencją w układ kierowniczy po odznaczeniu są zapamiętywane i nieaktywne, o tyle ta przy zmianie pasa przy każdym odpaleniu silnika wraca do początkowych ustawień (włączona). Jest na to jakiś sposób ? Przepraszam jeśli pisze w złym dziale, starałem się dopasować coś możliwie bliskiego moim problemom :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.