Skocz do zawartości

Hankers

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 MSport

Osiągnięcia Hankers

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jednym słowem kolejna perełka polskiego rynku :x
  2. Rzadko bo rzadko ale czasem jadę do pracy samochodem jak muszę pożniej coś załatwić, kiedy wjeżdzam na parking w pracy mam już koło 80 stopni. Po drodze 3 skrzyżowania ze światłami.
  3. Przy N43 raczej ciężej stwierdzić temperature roboczą bo jest ona zależna od wielu czynników i wacha się od 80 kilku stopni do ponad 100. U mnie rano przy temperaturze bliskiej zera po około 2-3 kilometrów bo tyle mam do pracy, silnik ma już około 80 stopni więc rozgrzewa się dosyć szybko.
  4. Znając nasze polskie realia trzeba się nastawić na sporo szukania jeżdzenia i dosyć wysokie ceny i liczyć że trafi się coś godnego. Niestety to juz stary samochód i w większości są zajechane.
  5. Progi występują zarówno zwykłe oraz Mpakietowe, róznią się kształtem przetłoczenia na progu. Zwykłe mają delikatne przetłoczenie na całej długości nakładki progowej. Mpakiete ma głębsze przetłoczenie nakładki które biegnie mniej więcej w 2/3 długości.
  6. Najtaniej zmienić 1er na 1er z mocniejszym motorem, drożej to zrobić SWAP na inny silnik. Montowanie turbo w takich silnikach to sztuka dla sztuki za kosmiczne pieniądze.
  7. Jeśli to zawór "EVAP" to odpinasz wtyczke i nie cyka. U mnie czasem cyka , czasem nie. Po pewnym czasie przestałem się tym przejmować jak kilka osób po wymianie tego zaworku nie odnotowała poprawy na nowym.
  8. Znając życie był rzeżbiony przez jakiś czas i dlatego stał niezarejestrowany lub inne grubsze akcje typu dokumenty itd
  9. N43 to dzisiaj żadne rocket science więc przy odpowiednim serwisie u mechanika a nie u kowala nie powinien generować większych kosztów. Często spotykam się z "mechanikami" podmieniaczami gdzie mechanikowi wydaje się że mozna wymienić część X czy Y i będzie dobrze , co generuje w konsekwencji spore koszty. Tak jak koledzy piszą, podstawą jest dobra diagnostyka przy takim w miarę nowoczesnym silniku.
  10. Moim zdaniem poza wtryskami oraz NOXem który w razie czego można wykodować nie jest tak źle. Rozrząd jest stosunkowo tani , podobnie jak wymiana cewek czy świec. Ceny są porównywalne z innymi samochodami. Dodatkowo sam pozytywnie jestem zaskoczony spalaniem w przypadku mojego N43 1.6.
  11. Mam ten sam problem i pecha do zaworków Evap, w każdym aucie tem sam dzwięk. Da sie to rozebrać , próbował już ktoś ?
  12. W takim razie jakie są objawy zużytego łańcucha skoro jest napięty i nie hałasuje ?
  13. Kilkukrotnie trafiałem na tematy na forum dotyczące łańcucha w N43 przy niskich przebiach. Mam 130Kkm i łańcuch nie wydaje żadnych dzwięków ani objawów zużycia, po za tym wątpię aby go ktoś wcześniej zmieniał.
  14. Swoją drogą ciekawa sprawa z tymi rozrządami, jedni zmieniają po małym przebiegu inny jeżdżą na nim dosyć sporo, czyżby to aż tak zależało od częstotliwości serwisów olejowych czy może stylu jazdy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.