Skocz do zawartości

pabloxxx

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1999

Osiągnięcia pabloxxx

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. pabloxxx

    SWAP M52B20TU na M52B28

    Z czego co czytałem to jest problemowe założenie kolektora dolotowego od m52b25 , aczkolwiek jesli tak nie jest to wyprowadzcie mnie z błędu. Ogólnie sam nie wiem co lepsze czy wersja z 1 czy 2 vanosami i caly czas sie zastanawiam który silnik wybrac :D
  2. pabloxxx

    SWAP M52B20TU na M52B28

    Od koncówki 1998 ma
  3. pabloxxx

    SWAP M52B20TU na M52B28

    Witam, pytanie jak w tytule, czy ktos robił w e39 swap z silnika m52b20 2xvanos na M52B28 1xvanos, czy stanowi to jakis problem? Nigdzie nie moge znalezc takiego tematu zawsze kazdy zmienia z 1xvanos na 2xvanos. Poszukuje aktualnie albo calej e39 z 2.8 albo kompletnego swapa ale wiadomo wygodniej miec caly samochod i przekladac reszte rzeczy potrzebnych do swapa(np dyfer, poloski) A wy bardziej polecilibyscie 1 czy 2 vanosy? Ja nastawilem sie na 1 vanos ze względu na mozliwosc zalozenia pozniej dolotu od m50b25 i moze jeszcze walkow rozrzadu od m3 e36 :D :D , co o tym myslicie? :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.