Skocz do zawartości

Lashie

Zarejestrowani
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Lashie

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Auto równo stoi? Może błąd w montażu/usterka czujnika poziomowania, znajduje się na Wachaczu, jeżeli nie tu, zobacz w inpie/iście jakie wartości podaje, jeżeli wszystko jest ok i pompuje się do odpowiednich wysokości, sprawdź ciśnienie w kołach, poduszki nivo i wężyki do nich (warto wymienić filtr), w ostateczności regeneracja kompresora, bo nowy za 3300 raczej bym odpuscil. U mnie było mikropęknięcie poduszki i tylko czasami się dopompowywal na postoju, wcześniej robił to podczas jazdy bezgłośnie, po wymianie poduchy wszystko cacy
  2. Lashie

    Skrzynia w e60 4.4 V8

    Możesz poratować się skasowaniem adaptacji, ale jeżeli już rzuca błędami, to nie wróży niczego dobrego
  3. A jaką temperaturę silnika pokazuje Ci przy odpaleniu? Prawidłowa taka jak na zewnątrz czy jakas z dupy?
  4. Jak nie ma magnesu, możesz kupić używkę roletę która jest w 100% kompletna i podmienić.
  5. Trzeba dobrać się do przepływomierza, w tym silniku normalnie powinien być przepływomierz, jeżeli go nie ma, to auto będzie chodzić na mapach awaryjnych z obcięta mocą
  6. Zajrzyj do IC czy nie kapie z niego olej, skoro turbiny regenerowane to wcześniej mogły trochę w niego wypluć i teraz ciągle się pozbywa tego oleju. Jak nie to, to pewnie pierścienie zapieczone od regulaminowych zmian oleju co 30k lub więcej jak wyobraznia pana Abrahima poniosła, lub jajowate cylindry od jazdy super hiper eko 1k-1.5k obrotów.
  7. Na przelotowym wydechu wolnossącą benzyna będzie generowała mniejsza moc, to nie silnik doładowany. Jeżeli masz taką możliwość, wróć do serii i wtedy zacznij go naprawiać, bo teraz nawet live data nie na wiele się zda, bo parametry pewnie rozjechane. I na koniec, co to znaczy że nie ma przepływomierza? Ktoś go usunął? Jeżeli tak, to musi być wyprogramowany z kompa, i znowu, wgraj seryjny program i dopiero wtedy się za to zabierz, bo jak ktoś modzil komputer to nie dojdziesz co jest spieprzone
  8. Mógł zostać wymieniony sam komputer, tabliczkę znamionowa masz po prawej stronie silnika mniej więcej w połowie, latarka, lusterko, coś do wyczyszczenia tabliczki bo zbiera się tam mega dużo syfu i do dzieła
  9. Czyli decyzja zapadła, wytniesz DPF, pojeździsz pół roku i wrócisz na zimę do mechanika bo auto przestanie odpalać albo coś się urwie w turbinie, ważne że świadomie idziesz tą drogą. Powodzenia
  10. Po wymianie potrzebna jest kalibracja tego czujnika
  11. Skrzynia przeciąga biegi bo DPF się chce wypalić Tez ostatnio z tym walczyłem, zapchany na 100% brak mocy i nawet procedura się nie aktywowała, niestety rozwiązano to w taki sposób, ze jeżeli masz błąd od zapchanego DPF zapisany w kompie to procedura wypalania się nie włączy, Ja zrobiłem tak: Trasa żeby rozgrzać samochód, zjazd na stacje, podłączyłem inpa, skasowałem błędy i ruszyłem dalej w trasę, tempomat na 140 i wciskanie co sekundę (dosłownie wciskałem to co sekundę...) F2 żeby kasować błędy nawet jak ich nie było, po kilku km wskazówka paliwa do góry, jest krwa udało się zaczął się wypalać, dalej wciskałem jak głupek kasowanie błędów zebr przypadkiem nie przestał, jak wskazówka ekonomizera się uspokoiła czyli wypalanie się skończyło, zjazd na stacje , tym razem odpaliłem ISTA, procedura regeneracji filtra znowu krótka trasa, Ista poinformowała ze regeneracja się udała, sukces! Zarejestrowałem wymianę DPF na nowy i od dobrych 4 miesięcy mam spokój, żadnych błędów, filtr się wypala co około 300km jazdy miejskiej wiec wszystko w najlepszym porządku. Zapychanie DPF mogą powodować lejące wtryski, plujące olejem turbo, wiec warto spróbować go wypalić a potem spojrzeć na korekty wtrysków, ciśnienia doładowania itd, oczywiście najlepiej obczaić organoleptycznie turbinę czy jest cała i czy nie puszcza oleju, wycinanie DPF to bzdura, DPFy w BMW to bardzo żywotne stworzenia i nie ma potrzeby ich wycinać o ile nie robi się grubych mocy, wystarczy sprawne auto, zapchanie to zawsze efekt końcowy kulejącej pracy silnika, nie naprawisz samochodu pozbywając się tego wynalazku. A mechanik jak mechanik, chce zarobić, teraz Cię skasuje za wycinkę DPF, za pół roku i tak przyjedziesz na regenerację wtrysków/turbiny bo auto będzie kulec
  12. Przy przebiegach miejskich to jak najbardziej normalne zjawisko, nie ma się czym przejmowac
  13. Wszystko zależy skąd ten behr, z niemcowni powinien być ok chociaż tez zależy jak się trafi, z Włoch to totalna padaka która łamie się już w kartonie. Jeżeli masz behr made im germany(jak miałby zdarty znaczek to już w ogóle mega) w sklepie to to, jak jakiś z Włoch czy Turcji, to brałbym ori. Montowałes sam czy w warsztacie? Warto zareklamować, a nóż się uda
  14. Idzie sama do góry ale musisz ja ręcznie zamknąć, to jeszcze nie te czasy żeby był pełen automat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.