Skocz do zawartości

lamacz

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530D 173kW 2007

Osiągnięcia lamacz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki za opd. Tu mam jeszcze kawalek wykresu z CARLY: aktualizuje dane co 0,5 sek, ale i tak lepiej niz w BToolu ktory mam, co o tym myslisz ? https://log.tunezilla.com/chart/492512#H8KLCADCtsOjw51gAgPCi8KOVkrDiS/DkcONw4nDjEtVw5IpKSpNwo3DlcKJVkrDjsOPTQIKw6jCphfDpcKXFhQrw6kYQARzw7LCizLCq8KAw4oMdMKUw5JTw7NSwosSS1LClUAyCAPDkhJzwopTY2MBw5w4ZcOJVQAAAA== Wg mnie tez trzeba wyregulowac ten elektroniczny acutator. Chyba przesunac caly zakres w lewo, tzn zeby turbina wstawala wczesniej i zbytecznie nieprzeladowywala. Turbine mam po regeneracji na czesciach meletta, nowe kolo kompresji i nowa geometria. Mam nadzieje, ze to tyko kwestia regulacji przez zlacze. Firma, ktora to robila, mowila zeby turbine poslal do nich na reklamacje a oni sprawdza, ale niechce placic znowu mechanikowi za wyciaganie trubiny i nastawianie, ktore moze znowu skonczyc sie w ten sam sposob, wiec jestem wstepnie umowiony na regulacje na aucie. Chyba bede pierwszym, ktoremu to beda robic na aucie bez demontazu. Zobaczymy jaki bedzie rezultat. Napewno dam znac i potem tez podam nazwe firmy, narazie nie chce robic reklamy lub antyreklamy. Jak narazie mi sie podoba, ze nie widzac problemu w reklamacji i dzwonia do mnie sami w tej sprawie, wiec kontakt oceniam na 100%, zobaczymy co dalej. Odnosnie tych gruzow, to w sumie wole mojego gruza z 2008 z 300 tys na blacie (stan jak nowka), niz te nowe downsizingi, wg mnie te nowe auta przy 150-200 tys beda sie sypac. :-)
  2. Wiec mam tak samo, jeszcze sproboje inne programy i zobacze czy boost wzrasta liniowo, moja wersja BTool'a : 2.137
  3. Zrobilem test przez kabel z czestotliwoscia 0.1 sek, ale mam ten sam problem tzn jak by aplikacja BTool miala problem z odswiezaniem wartosci boostu wiz obrazek: TEST: jechalem na 3 biegu w DS na co najmniejszych obrotach i dalem buta 100%, widac w 18 rzadku, ale dopiero w 40 rzadku widacm ze boost osiagnal wartosc oczekiwana, pewnie wzrastal liniowo, ale BTool tego nie logowal ?? Jak wersje BTool macie, albo jak nastawiony connection settings ? Ogolnie widac, ze osiagniecie maxa sprezarce zabralo ok 4s, patrzac na twoj przeslany graf i 3 przyspieszanie,to widac ze tez osiagniecie maxa trwalo tez ok 4 sek, czy dobrze kombinuje ? Please HELP ! :cry2:
  4. Dzieki tak zrobie, podlacze pod OTG, zmenie interwal i zrobie testa na jednym biegu. Wrzuce grafa, sam jestem ciekway, bo wg mojego logu nie ma widac przyrostu liniowego.
  5. Fajna ta tunezuilla, cos podobnego mozna wygenerowac w excelu :-) , ale wracajac do tematu: wrzucilem tylko do grafu boost w czasie : https://log.tunezilla.com/chart/491952#H8KLCADDrQ3DnGACA03DjMOBCsKAIBAEw5B/w5nCs0JCfyMeLBdbMBVdwqHDusO6w5QuHWceM1rDg8Kew47CjSJKX1LDixXDhGLDhChDKsO0YMKPAjxGLMKWEcKGWMOnw6Qtw61FdVohf8OwwoTCisO8A8Odb0B9wovDhsKpw6ZAPHrCtRrDswLDtio0w6h1AAAA I teraz moje pytania, spostrzezenia: 1. widac ze jak juz turbina dodmucha a nawet przedmucha za duzo to w pewnych miejscach jest wiecej niz boost expected, czy to jest OK ? 2. w 37 sek widac jak daje buta, ale turbinie trwa ok 4 sek zeby osignela boost expected, czy taki czas jest OK ? Czy powinno to byc szybciej ? Moze ktos jeszcze ma orginalna turbine i mogl by mi rzuci loga zebym mial porownanie jak wstaje i w jakim czasie osiaga zadany boost w czasie. Mial bym porownanie. Ale super jak by ktos looknal na mojego loga i powiedzial co o tym mysli.
  6. Logi mam, ale jedyne co moge zrobic to wygenerowac graf doladowania w excelu bo nie mam tunezilla. Mam prosbe czy dalo by rade to sprawdzic w tym programie moj log: https://www.weblux.net/dpf-monitor_2021-06-17_133912.csv Z gory dziekuje i bede wdzieczny za wszelkie uwagi, ze auto ciagnie gdzies o 1800 obr/mni.
  7. Witam, mam turbinę po regeneracji. Jak jeżdże ze stała prędkością to trubina dmucha o jakieś 50 hPa mniej co chyba nie jest tak źle a wg wskazań BTOOL turbo acutator wynosi na 95%. Moje pytanko jest następujacę: ile powinno trwać osiągniecie wartości oczekiwanej doładowania, bo u mnie to jakies 4s. Test robiłem następująco: skrzynia w DS, wrzuciłem 4 bieg, poczekałem, żeby auto spadło do najmniejszych możliwych obrotów tak żeby niezredukowało biegu no i potem but.
  8. lamacz

    Wtryski korekty

    Mam pytanko: czy takie korety sa jeszcze akceptowalne : http://www.weblux.net/injectors_2021-04-23_135234.pdf log robiony wtrakcie jazdy autem z czesciowym butowaniem jezeli nie to ktorym wtryskom sie przyjrzec ? Z gory dzieki za pomoc.
  9. Hejka, borykam się z problemem montażu dodatkowego zabezpieczenia E61 530D 2007 LCI M57n2. Mam już sprzęt, którym mogę przerwać obwód tylko gdzie się wpiąć, żeby był prosty montaż i obciążenie nie było większe niż 20A. Myślałem o pinach przekaźnika DDE nigdzie nie mogę znaleźć ile amperów ma przekaźnik. Innym pomysłem było odcięcie kabla selenoidu na rozruszniku. Może ktoś ma inny pomysł? Tak żeby montaż był łatwy, mało widoczny no i to 20A max. Gdzie się wpiąć? Z góry dzięki za wszelkie pomysły.
  10. Dzieki za echo. Dzis jeszcze zauwazylem, ze ISTA nie komunikuje z DDE wiec znowu sprawdzilem ten niebieski przekaznik i okazalo sie, ze znow padl, oczywiscie przekaznik nie byl nowy wiec kupie nowy. Przed montazem sprawdzalem i dzialal: 1. slychac bylo stykanie 2. multimetrem sprawdzalem obwod sie zamykal Najciekwsze jest to, ze jak ten przekaznik padnie to auto odpala i jezdzi. Odnosnie olania lambdy: nie znam sie na tym, ale wydaje mi sie, ze bedzie to mialo wplyw na spalanie, podzejrzewam ze bedzie sie generowac wiecej sadzy, pewnie tez spadnie moc, ale nie jestem tego pewien, raczkuje w tych kwestiach Co ile wypala Ci sie DPF ? Jezeli lambda nie dziala ? Moze znasz jeszcze jakis program pod android ktory pokazuje lambde, bo nie udalo mi sie znalesc, moze u mnie lambda dziala a program ma blad ???
  11. Witam, mam nastepujacy problem lambda w DPF mi nie pokazuje wzkazan w programie B-Tool Expert screenshot ponizej. Error LambdaVoltage1 Czy chodzi o to, ze lambda nie podaje sygnalu i dlatego ten blad, czy raczej napiecie nie dochodzi do lambdy :mad2: Czy wie ktos jak to sprawdzic ? Odczyt lambdy jest caly czas 0.0 Diagnostyka nie wyrzuca bledu oxygen sensora. Jak odlacze sensor to diagnostyka wywala error. Mialem jeszcze jedna lambde wiec ja podlaczylem, ale zachowuje sie tak samo, wiec to chyba nie problem samej lambdy :?: 1. Pralem DPF - cisnienia chyba OK 2. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki 3. Wymienilem przekaznik od jednostki DDE Problem szybko zapelniajacy sie DPF. Regeneracja przebiega bezproblemowo do 0 sooth mass, tylko czesto co 80km. Ciekawe jest tez to, ze nieraz sooth mass jest stabilny albo wzrasta pomalu o 0.1g a nieraz skoczy o 3 gr. Z gory dzieki za odpowiedzi.
  12. Dokładnie to miałem na myśli, ten film już widziałem, ale dzięki. Jeszcze takie głupie pytanie czy przy montażu PDF dawać jakieś nowe uszczelnienia ? Czy muszę usuwać te wszystkie czujniki i lambdę jak będę czyścić, bo widziałem, że niektórzy tylko konektory zabezpieczają przed wilgocią.
  13. Opinie są podzielone czytałem sporo, podobno jeżeli nie przesądza ze stężeniem chemii i czasem działania to nic nie powinno się popsuć. Dzięki za wszelkie uwagi lub wskazówki.
  14. Więc po większej analizie doszedłem do wniosku, że chyba mam przypchany DPF, ponieważ szybko się zapełnia i wypala co 60-70km. Jutro biorę się za demontaż i w ruch pójdzie odtluszczacz do grilla a potem poprawie środkiem do czyszczenia kominków. Czy może ktoś już coś takiego przerabiał ? Dzięki za wszelkie podpowiedzi lub uwagi.
  15. sooth wypelnia sie od 0 gr do ok 45gr po przejechaniu 90 km, a nastepnie odpala wypalanie - aktulanie sprawdzalem, ash wg softu mam 3,1g - czy to nie za czesto ? 1. swiece nowe wlacznie z modulem 2. turba nie sprawdzalem 3. wtryski byly OK, wg softu a dodatkowo mechanik robil kompletny rozrzad wiec jak sprawdzal to mowil ze wtryski nie laly moze poprostu szukam dziury i i ma sie wypalac co 100 km, jest faktem ze auto mam ok 3 miesiecy, na liczniku 285 000 km (pewne km) - i dziwne zeby dpg mial tylko 3,1g ash, ale ogolnie nie odczuwam problemow tylko tak z ciekwaosci pisze bo wole zapobiegac niz plakac :-) Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.