Skocz do zawartości

Adii77

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2.8 97’ LPG

Osiągnięcia Adii77

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, taki zaczep od linki wypadł. Ale mam jeszcze jedno pytanie. Ogólnie przez moje zaniedbanie sprawy (uwalone łopatki od wentylatora) posypała się cała pompa wody w drobny mak. Pompa została wyjęta, ale teraz pytanie, czy przed założeniem nowej przepłukać jakoś układ wężem z wodą? Z opiłków które przypuśćmy się dostały w układ? Czy po prostu zlać płyn i wlać nowy bez płukania
  2. Witam, dzis chciałem dodać gazu z komory silnika, wiec włożyłem lape pod przepustnice i popchnąłem te pokrętło od przepustnicy gdzie są linki. Zrobiłem to lekko ale zauważyłem ze wtedy silnik zaczal się utrzymywac na obrotach. Po czasie obroty bardzi powoli zaczęły spadać. W miejscu gdzie są linki od gazu jest sporo syfu (olej i syf) obroty spadają momentalnie w momencie kiedy odciągnie przypuśćmy mocniej pedał gazu. Czy jest to kwestia samego burdu? Po oczyszczeniu tego np. Brake cleanerem będzie okey?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.