Skocz do zawartości

WoJack

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia WoJack

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dobry wieczór, proszę o ocenę: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e46-diesel-m-pakiet-silbergrau-shadow-line-14-lat-w-polsce-ID6EZhlq.html
  2. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530d-z-niemiec-fotele-komforty-piekna-ID6EPitF.html Co o nim myślicie? Rozmyśliłem się z N52 zwłaszcza 523i. Chciałbym też podpytać o to co mogę samemu sprawdzić INPĄ przed zakupem i jak zabrać do lokalnego mechanika to co sprawdzić. Jak nie INPA to zainwestować w ISTA-ę? No i może z wejścia zapytam się czy dla początkującej osoby wzięcie się za rozrząd, za który liczą sobie jakby był od strony kierowcy, to za dużo? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  3. Dzięki wielkie za szybkie odpowiedzi! Chciałbym Was podpytać jeszcze - czym dekodujecie VIN? Bo dotychczas używałem zawsze bimmer.work ale jak widać przekłamuje. Oraz jakiś zbiorczy wątek dla żółtodziobów odnośnie aut pochodzących z DE/NL/BE tak jak tutaj Pan podrzuca mi car-passa dla BE. Oraz jak kupować raporty to która strona będzie najlepsza (chodzi mi o carverticale itp.)? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  4. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-e60-2-5-benzin-szara-perla-w-limuzynie-xenon-ID6EIK26.html Jedyne co znalazłem to niezgadzający się z vinem automat oraz nie wiem czy za bardzo nie gryzą lewe przednie drzwi.
  5. Mam jeszcze małe pytanko: skoro multifunkcję da się wstawić razem z tempomatem (z tego co zrozumiałem) to jak jest z czujnikami cofania? Też można wstawić całą listwę i tym samym ubogacić swoją opcję? Z czym się to je?
  6. 2 strony temu pisałem że przymierzam się do zakupu E46. Od tamtej pory przeglądam oferty, sprawdzam jak mają się do dekodera bimmer.work oraz coraz więcej staram się mieć wiedzy samej w sobie o tym modelu (głównie M52). Wiem że to jest nic nie warte póki nie zacznę jeździć i oglądać aut. 1. Jeśli chcę kupić E46 323/328 nie patrząc na rocznik jaki interfejs mi jest potrzebny - chodzi mi o to czy będzie potrzebna przejściówka OBD2 - 20 pin? Co daje diagnostyka battery/ignition i jakby ktoś mógł niech zapoda jakiś sprawdzony kabel w przyzwoitej cenie (niech już obsługuje na zaś to battery i ignition chociaż z tego co rozumiem wystarczy chyba 2 linie zewrzeć lutownicą?), linkiem do najnowszej INPA'y też nie pogardzę (ang jak nie polska wersja językowa). 2. Co warto sprawdzić podczas zakupu poza zgodnością VINu? Jakaś ściąga akceptowalnych wartości odczytu? Cennik napraw? 3. Czy są jakieś inne warte polecenia programy diagnostyczne które mogłyby zadziałać chociażby na wirtualce Win XP? To raczej tak na przyszłość. 4. Jak jest ze zgodnością multifunkcji w momencie wkładania kiery z multifunkcją z polifta (3 lub 4 ramienna na 3 ramienna polift)? Wszystkie funkcje zostaną zachowane poza problemem z bodajże 1 poduszką więcej co jest do rozwiązania? 5. Jeśli do wersji bez multifunkcji dodamy kierę z multifunkcją to da się jakoś to wszystko aktywować potem? Czy trzeba grzebać w aucie, wymieniać moduły? Tak samo jak jest z czujnikami cofania i innymi 'udogodnieniami'? Czy to jest po prostu gra nie warta świeczki? 6. Jeśli interesuje mnie jakiś egzemplarz to poza rozkodowaniem modelu co warto zrobić? Jest sens bawić się w płatne stronki co to niby wyciągają całą historię serwisową? Jakichś specjalistów co to w 20 letnim aucie stwierdzą że nadkole było robione, sfotografują wszystkie ryski? Czy po prostu pojechać, sprawdzić czy wszystkie elementy są spasowane, czy ruda nie zjada wrażliwych punktów i dołu i ewentualnie pojechać na stację diagnostyczną za zgodą właściciela?
  7. Czyli po prostu lepiej jak poszukam M52tu niż M54? W sumie to może nawet i lepiej ze względu na design poliftu. Dobra instalacja domyślałem się że gdzieś koło tych 4 (gdzieś temat o E39 swego czasu widziałem więc domyślałem się że ceny te same wręcz) więc żaden czar nie prysł.
  8. Jak nie straszny Ci ewentualny remont to szukaj m54, jeździe lepiej z dołu a jak chcesz mieć spokój to szukaj serwisowanego e46 z m52tu. Znajdziesz niezłe auto w swoim budżecie. Czyli M52tu jest mniej awaryjny niż M54? Z czego to wynika? Na czym polegają głównie awarie M54 i jak dużo trzeba wtedy włożyć? Chciałbym też ogółem spytać czy nie ma gdzieś dobrego artykułu z cennikiem ile jakie naprawy w E46 wynoszą i na jakie powinno się być przygotowanym (i jak to jak to jest z gazem)? Z góry przepraszam jeśli odpowiedzią na moje pytanie jest użycie opcji wyszukaj.
  9. To w takim razie chciałbym zadać kolejne pytanie - czy w budżecie 20 tys. znajdę jakieś B+G R6 Sedan ew. Coupe (myślę głównie o 320/323/325 ze względu na spalanie chociaż zdaję sobie sprawę z tego że 2.8/3.0 potrafi być bezpieczniejszą opcją, bardzo mile widziany szyberdach)? Czy może jest sens szukać trochę taniej by w 20 się zmieścić z założeniem instalacji (w tym ile by taka porządna kosztowała)? Powinienem się nastawić na M52(tu) czy bezpieczniejszą opcją jest szukanie jakiegoś 3 lata młodszego M54 czy wszystko jest kwestią im lepszy stan i lepszy sprzedawca, tym lepiej? PS Może głupie pytanie może nie ale gdzie polecacie szukać E46 poza otomoto? OLX? Grupki FB - które w szczególności?
  10. Jest to mój pierwszy post na tym forum i pewnie nie ostatni przez co chciałbym Was jako tako powitać. Nastawiam się powoli na zakup E46 (marzenia w pewnym stopniu wynikające z lepiej znanej serii gier wyścigowych) ale wciąż wiele rzeczy pozostaje dla mnie zagwozdką, a chciałbym przed zakupem wiedzieć możliwie jak najwięcej. Dopiero teraz trafiłem na ten topic więc będę go pewnie teraz w wolnym czasie czytał bo pewnie to pytanie już padło ale nie mogę znaleźć na nie odpowiedzi przy pomocy wyszukiwarki. Przeglądając oferty znalazłem ofertę sedana 2,2l z przedliftowym nadwoziem. Wiem, że lifting nie oznacza zmiany motoru z M52/M52tu na M54 (jak jest chociażby w przypadku coupe i touringa) ale jak to było z sedanem? W którym miesiącu, którego roku E46 w sedanie doczekało się liftingu a w którym 320 zaliczyło zmianę silnika (wiki mówi że lifting w sedanie to była zamiana 323 na 325 oraz 328 na 330, oczywiście M52 na M54 ale o 320 nic nie wspomina)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.