Skocz do zawartości

PiterGP

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1990, E46 316i 2001, Opel Vectra C 2.0T 2004, Opel Zafira 1.8 2008, MB C250 2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PiterGP

  1. Dziekuję za pomoc, do środy muszę czekać na inpę, podejrzewam czujnik temp.wew., panel też choć wszystko na nim działa, dziwne właśnie że jakąkolwiek temp.ustawię jest tak samo czyli zimno. Nie rozumiem zapowietrzenia układu, temp stoi w pionie, no może delikatnie poza, odpowietrzałem wg.filmików z YT i wydaje mi się ze jest dobrze, termostat mnie zastanawia jeszcze ale nie wiem czy ma to znaczenie..sprawdzę węże po odpięciu kabli jeszcze. Tak czy inaczej podzielę się tym co odkryję..Pozdrawiam.
  2. PiterGP

    Strzelanie w dolot m50 b20.

    Wtryski cykają, czujniki oba wymienione, silnik ogólnie równo chodzi ale po przygazowaniu jakoś dziwnie, nie wchodzi na obroty od razu i jak schodzi to też jakoś wolno.
  3. Witam, podepnę się do dyskusji jeśli to jeszcze ktoś czyta, u mnie coś podobnego dziwnego z ogrzewaniem, płyn w porządku, temp idealnie na środku, elektrozawory sprawdzone, węże za elektrozaworem ciepłe, nie gorące ale ciepłe a w środku leci zimne powietrze. Na niskich obrotach ogrzewania leci dość letnie powietrze, jak zwiększę obroty żeby dmuchało więcej wtedy leci zimne. Panel IHKA jeżeli się nie mylę. Temperatura ustawiona po obu stronach na + 32 stopnie. Co jeszcze mogę sprawdzić?? Pomóżcie..
  4. PiterGP

    Strzelanie w dolot m50 b20.

    Witam szanowne grono. Długo nie miałem czasu na zabawę z moją "babcią" ale nadszedł ten dzień..I od razu problem, a mianowicie, na wolnych obrotach chodzi ładnie równo, ale po wrzuceniu biegu wystarczy że ruszam zaczyna strzelać w dolot i oczywiście brak mocy itd. Nie mam możliwości sprawdzenia czy są jakieś błędy, choć komputer i kabel posiadam ale ciężko o odpowiedni program, albo ja źle szukam( stary też jestem nadmienię). Gdzie mogę szukać przyczyny?? Pozdrawiam.
  5. Wiaj Khalicev97, rozwiązałeś swój problem..?? Odpowiedzi pod twoim postem nie widzę, przeszukuję forum, bo mam to samo,ale nie mogę znaleźć rozwiązania, u mnie też 2 cylindry chodzą a po wejściu na wyższe obroty jakby ożywają i następne. No ale to jest na chwilę, problem cały czas istnieje. Jakbyś miał rozwiązanie to napisz, dzięki.
  6. Dziękuję, posprawdzam i zobaczymy, mam nadzieję że coś znajdę..
  7. Witam, potrzebuję pomocy waszej... silnik jak w temacie, sprawdziłem wszystko co mogłem od baku do czujnika położenia wału, zauważyłem jednak że wtryski nie otwierają sie, paliwo dochodzi, powrót i podciśnienie działają, wtryski nie podają paliwa. Ani jeden. Na plaka jedynie albo jak wleję w przepustnice to zapali i od razu gaśnie. Do tego nie da połączyć się kompem, kolega próbował dwoma różnymi do tego modelu, żaden tak jakby nie widział ecu. Co to może być ? Pomóżcie panowie.. :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.