Skocz do zawartości

Filozof n-ce

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E60 -520i

Osiągnięcia Filozof n-ce

  1. Witam w mojej e60 mam klimatyzacje jednostrefową,od czasu do czasu podczas jazdy z przyciskiem podswietlonym na pomarańczowo-- OFF-- na panelu od klimy samoistnie przelancza sie na pozycje chłodzenia(włancza sie klima). Bywało tez tak ze z pozycji OFF przeskakiwała na pozycje Auto ale to tylko w cieplejsze dni. Czego to jest wina waszym zdaniem??
  2. Sprawa załatwiona tj. żle był wgrany soft nie dało sie go zsynchronizować w samochodzie tak prosto tłumacząc. Sterownikiem zajęła sie zupełnie inna konkretna osoba znalazła odpwiedni soft wgrała go i zsynchronizowała tak jak nalezy.
  3. Witam prosze bardzo o rozkodowanie vinu mojej e60 vin: WBANA31060B017907 i dziekuje za pomoc w temacie -pozdrawiam
  4. tak tak kolego typowa usterka w e60 :8) klema IBS jest oki :cool2: przyczyna był kluczyk :norty: wogule byl niewidoczny dla systemu :mad2: dokładnie to antenka w kluczyku wymieniona na nową koszt naprawy 180 zł w moim przypadku :oops:
  5. Witam tak jak w temacie po przekreceniu kluczyka (kluczyk klasyczny,bez start-stop) niema zasilania na licznik/deske ,kontrolki sie nie zaswiecaja wogule, niemożna zamknac/otworzyc żadnej szyby,brak sygnału na rozrusznik -nie kreci nic.... Rozgryzł ktoś ten temat? nieznalazłem jednoznacznej odpowiedzi tutaj... jesli tak to dajcie znać gdzie info :mad2: :oops: :oops: Pacjent e60 m54b22 /manual,2004 rok
  6. Witam ktos w temacie cos podpowie? pacjent to m54b22 Jeden z pseudo elektryków zmienil mape w sterowniku silnika 2.2 170km benzin na inną (swap na wiekszy motor), po czym okazało sie ze całkowice niema o tym pojęcia,wycofując sie z danego zadania wgrał spowrotem orginalny (fabryczny soft) do komputera od silnika e60. Po podpięciu sterownika do samochodu auto NIECHE zapalić,i pytanie gdzie jest wina... :?: :?: Ktoś poddał dwa wnioski: Albo cos dalej jest "nietak" z tą orginalna wgraną spowrotem mapą/programem (przez partacza). Bądz też świece są zalane po poprzednim uruchomieniu go z ta niewlasciwą mapa tj. do wiekszego zeswapowanego engin-a (mapa była źle skonfigurowana i nie-zsynchronizowana z e60-tka brakowało odpowiedniej częsci tj.pliku starej mapy orginalnej) :nienie: Wniosek jest jeden napewno nie było I>S>K>R>Y na świecach przy probie krecenia rozrusznikiem.Swoja droga niejestem pewny ale chyba pompa paliwa tez wtedy nie pompowała paliwa z baku na wtryski itd. >>> Co o tym mysleć podpowiedzcie coś :evil: <<< :duh: Jak widać speców którzy duzo muwią a mało robią nie brakuje i takto wychodzi pózniej :oops:
  7. super napisz jaka diagnoza co było nie tak -rozjaśni temat co tu było nie tak.... :roll:
  8. :nienie: :nienie: PODSTAWA -przy takich sprawach na bank musisz wiedziec czy masz dobry termostat jesli jesteś nie-pewny wymień go na nowy :mad2: : Bardzo ważna sprawą jest aby sprawdzić czy działa w twoim e60 pompka elektryczna dodatkowa jest ona schowana w lewym nadkolu (od strony kierowcy) w mojej bmw połaczone są do niej w sumie 3 węze z obiegu auta ( w tym webasto jesli masz oczywiscie fabrycznie w niej) Pompka mozę nie działac a jest odpowiedzialna za prawidlowe przepompowanie płynu do nagrzewnicy e-60 tki ,wniosek jeśli pompka nie dziala płyn nie wędruje do nagrzewnicy i nie dmucha ci ciepłym powietrzem ten obieg jest niesprawny przez nawalaną pompkę elektryczna (dodatkową) :search: :arrow: jeśli coś wiem pomoge doradzę.... :mrgreen:
  9. :D Więc tak chłopaki poszło : sprzęgło cały komplet do 3.0 m54 (L.U.K) zamontowałem -będzie trwalsze ale to koszt 6 stówek... kolektor ssący , disa, przepustnica jest od 3.0 ale silniczek krokowy i przepływomierz powietrza moim zdaniem jest ten sam co w 2.2 ,natomiast dolot (od filtra do przepustnicy) niestety musi byc od 3.0. Jeśli chodzi o dyfer półosie wał i skrzynia biegów -pozostawiłem ta orgin. od 2.2 ponieważ nie mysle katowac auta tylko normalnie z "głową" pojezdzic moją e60, rozumiem ze jesli ktoś chce moze wymienic te czesci od silnika 3.0 ale nie uwazam to za konieczne jak dla mnie a poztym miałem ograniczony budżet (...) :cool2: :roll: :arrow: no to lecim na szczecin ..... bawarią piąteczką :)
  10. :mad2: >>>>>>>> to nie tak-chłopaki... :duh: a wiec powód zmiany sprzegła jest taki ze to jest swap z 2.2,m54 na 3.0,m54 (tj. z-e46 cabrio) a pozatym "stare" sprzęglo miało uszkodzony docisk i zjechaną tarcze (dwumasa jest dobra).Samochodem nie jezdziłem jeszcze ,to dopiero składanka po kupnie e60 z zajechanym silnikiem i owym sprzęgłem. I znowu pojawia sie pytnie za 100 punktów do wyboru jest sprzegło typowe pod silnik od e46 i jest ono w dobrej cenie a druga opcja dobrać sprzegło nie do silnika lecz do nadwozia czyli do E60 mojej,przy czym cena sprzegla sporo sie ruzni i tu powstaje pytanie,czy tamto sprzeglo typowe do silnika 3.0 -e46 wystarczy i po założeniu nie będzie nic kolidować, w przeciwnym wypadku musze zabulić za to sprzegło typowe do e60 i w sumie tyle no.....Wniosek :? poco przepłacac jak nie wiadomo czym one sie ruznią :nienie: Takto juz jest z tymi swapami i przeróbkami,chłopaki :cool2: Jak cos wiecie to piszcie.... Aha samą robocizne ,składanie ja pokonam sam ,nikomu nic nie płace wiec moge wyciagać i zakładac skrzynie co 2 lata dlatego niechce dwumasy zmieniac na zapas... :? bo jest oki bez wiekszych luzów.
  11. Witam jedno pytanko do was obecnie wymieniam kompletny zestaw sprzęgła w 530i 231 hp, manual skrzynia.Było firmy lok a teraz chce zamontowac sachs tj. docisk ,tarcza ,lozysko- ale koło zamochowe pozostaje bez zmian stare orginalne czyli bodajze firmy lok bo takie tam sprzeglo bylo. I pytanie czy to spasuje plug$play czy musze przy zestawie sachsa zmieniac dwumase na inna,i niezostawiac tej która teraz mam czyli firmy -lok-dwumasa. :|
  12. tak swap na 3.0 m54 najlepiej byłoby zrobić,tamten silnik jest uszkodzony uszczelka pod głowicą (już takie bmw kupilem) dlatego wyciągam silnik i podmiana na wiekszy. Swoja drogą musze poszukac kogos kto wgra mi mape-soft do mojego sterownika taka pod silnik 3.0 własciwą.
  13. Witam jak w temacie e60 przedlift (benzyna) w sedanie i manualu swap z 2.2 m54b22 170hp na 3.0 m54b30 230hp Posiadam aktualnie do swapa te rzeczy: 1.silnik goły słupek 2.przepustnica 3.soft do sterownika mapa od 3.0 Pytanie do was (raczej do osoby która na 100% jest pewna i zna temat od podstaw) co jeszcze musze dokupic???? : czy skrzynia ta sama? -dyfer ? -kolektor ssacy? -pompa paliwa? -sprzęgło? ---wał kardana,półosie myśle ze moga pozostać...... Temat ważny dla mnie ,pasowało by jak najszybciej ruszać w drogę a puki co zajmuje garaż i czeka na decyzję jakie serce przyjmie e60 :roll:
  14. Witaj prosze o rozkodowanie vin: (najlepiej w naszym języku) WBANA31060B017907 Dzięki.......Seba :) :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.