:mad2: >>>>>>>> to nie tak-chłopaki... :duh: a wiec powód zmiany sprzegła jest taki ze to jest swap z 2.2,m54 na 3.0,m54 (tj. z-e46 cabrio) a pozatym "stare" sprzęglo miało uszkodzony docisk i zjechaną tarcze (dwumasa jest dobra).Samochodem nie jezdziłem jeszcze ,to dopiero składanka po kupnie e60 z zajechanym silnikiem i owym sprzęgłem. I znowu pojawia sie pytnie za 100 punktów do wyboru jest sprzegło typowe pod silnik od e46 i jest ono w dobrej cenie a druga opcja dobrać sprzegło nie do silnika lecz do nadwozia czyli do E60 mojej,przy czym cena sprzegla sporo sie ruzni i tu powstaje pytanie,czy tamto sprzeglo typowe do silnika 3.0 -e46 wystarczy i po założeniu nie będzie nic kolidować, w przeciwnym wypadku musze zabulić za to sprzegło typowe do e60 i w sumie tyle no.....Wniosek :? poco przepłacac jak nie wiadomo czym one sie ruznią :nienie: Takto juz jest z tymi swapami i przeróbkami,chłopaki :cool2: Jak cos wiecie to piszcie.... Aha samą robocizne ,składanie ja pokonam sam ,nikomu nic nie płace wiec moge wyciagać i zakładac skrzynie co 2 lata dlatego niechce dwumasy zmieniac na zapas... :? bo jest oki bez wiekszych luzów.