No tak nie do końca... :-) Z własnego przykrego doświadczenia powiem, że silnik 2.7 (M20B27) występował w conajmniej 4 odmianach. Po dwie na głowicy 1264200 i dwie na 1705885 (nowa konstrukcja glowicy i tloka). Nie ma cudownego przepisu na 2.7. Moje 2.7 było zbudowane w oparciu o blok 2.7 z roku 1985 (E28), głowicę od 2.0 z roku 1981 (E21), wałek rozrządu od 2.0 z roku 1986 (E30), instalację wtryskową i osprzęt (również zębate koło pasowe - tłumik drgań skrętnych) od 2.5i Motronic rok 1989 (E34). Efekt pracy silnika poniżej. Proszę zwrócić uwagę na sam początek i dzwięk silnika. Przyśpieszenie biegi 1-2-3 (krótki mostu) 0-135km/h - czas ok 7s. http://www.metacafe.com/watch/443176/