Skocz do zawartości

53logol42

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 COMPACT 00R. 1.8IS

Osiągnięcia 53logol42

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, ja robiłem u siebie z m43b19 jest to w sumie ten sam silnik różni się tylko dolotem. Do swapa będziesz potrzebować cały kompletny silnik wraz z wiązką, kolektorem oraz początek wydechu ponieważ w m42b18 jest dłuższy i inaczej ułożony, nie pasuję od m43b16, co do instalacji ja mam problem z licznikami którego nie wiem za bardzo jak rozwiązać także też ważne jest to jaki masz rok samochodu i jaka jest w nim instalacja.
  2. Cześć, mam problem z licznikami samochodu po swapie, przełożyłem komplety silnik wraz z całą wiązką silnika, wcześniejszy silnik m43b19 rok produkcji samochodu 2000r, teraz siedzi 1.8is m42b18. Samochód odpala (ciężko ale odpala), jeździ lecz nie pokazuje obrotów silnika oraz temperatury (od razu wskakuje na czerwone pole). OBC nie pokazuje średniego spalania. Z tego co się dowiedziałem to u mnie w samochodzie jest instalacja CAN a na silniku starego typu, przeszukałem cały internet i nic nie mogę znaleźć co z tym mam zrobić, wiem że trzeba założyć liczniki od starego licznika i pociągnąć kable od licznika do wiązki, ale teraz gdzie co i jak? posiada ktoś jakiś schemat ewentualnie miał podobny problem który udało się rozwiązać? :roll:
  3. Cześć, mam taki sam problem po swapie compota z roku 2000 wcześniejszy silnik m43b19 teraz m42b18, nie pokazuje mi obrotów oraz temperatury mam OBC, z tego co się dowiedziałem jest to instalacja CAN i trzeba puszczać jakieś dodatkowe przewody od licznika, ale pytanie czy ma ktoś jakiś schemat, ewentualnie co gdzie jak? :idea:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.