Skocz do zawartości

Pawel_SE

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 LCI 535xi

Osiągnięcia Pawel_SE

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Kolego, jest coś takiego jak synchronizacja. Być może użyłem złej nomenklatury, natomiast po wlaniu większej ilości oleju, należy zsynchronizować / zalać zawory solenoid, co mniej więcej oznacza, że należy na postoju wrzucić D potem R, potem znowu D oraz 1szy bieg oraz 2gi. Po takiej procedurze należy jeszcze dolać oleju do skrzyni. Adaptacja swoją drogą,ale na koncu
  2. Kolego skoro piszesz, że wymieniłes wymiennik ciepła oleju skrzyni to pozostają Ci następujące opcje: - któryś z przewodów wodnych jest zatkany (ten idący od pompy do chłodniczki oleju lub powrót do pompy) - Być może wyjście z termostatu chłodniczke oleju jest zatkane - Czujnik temperatury oleju jest uszkodzony, ale skoro zauważasz uślizg to pewnie czujnik jest sprawny Skoro skrzynia działa gładko i sprawnie to probowałbym wymieniać przewody wody i oleju. Może pomoże. Pozdro /EDIT Sprawdz pompe wody czy daje taki przeplyw jaki powinien byc. Jezeli jest uszkodzona to bedzie za malo wody pompowala.
  3. Hej, Do wymiany masz najprawdopodbniej konwerter, olej oraz czujnik położenia skrzyni biegów oraz lewarka. Pozdrawiam, Pawel
  4. Hej, A czy po wymianie oleju była robiona synchronizacja? Czy po synchronizacji dolewałeś olej na rozgrzanej skrzyni? Pozdrawiam, Pawel
  5. Koledzy odkopuje temat. Czy ktoś ma instrukcje jak zakodować VIN w nowym usb hub? Dziękuję z góry
  6. Z tego co wyczytałem, to jest to właśnie takie zaprojektowane. Jest to bardzo nie przemyślane przez BMW, w aucie momentami robi się aż za gorąco, dopóki nawiew nie uzyska odpowiedniej wilgotności powietrza. Jak dla mnie mało komfortowe, w moim 20 letnim Volvo S60 lepiej to wymyślili.
  7. Koledzy mieli na myśli elektrowazór nagrzewnicy. W N54 jest nad przednim lewym nadkolem, pod filtrem powietrza. Wykonałem tę operację i o ile pomogło z ciepłym powietrzem na nogi, tak na szybe wciąż leci ciepłe, w każdej pozycji temperatury, oprócz ustawień na maksymalne chłodzenie. Rozmawiałem również z gośćmi od kodowania iDrive i stwierdzili, że to z programem nic nie ma wspólnego. Wychodzi na to że hinduscy inżynierowie BMW nie do końca rozkminili temat... /EDIT/ Znalazłem ciekawe wyjaśnienie problemu tutaj: https://www.bimmerfest.com/threads/ac-issue-with-windshield-blowing-hot-air.828732/ Można spróbować wyczyścić kody błędów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.