BoczekZG
Zarejestrowani-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O BoczekZG
- Urodziny 30.03.1994
Informacje osobiste
-
Moje BMW
F30 318d AUT 07/2012
RIP 06.2021 - E91 320d 177km 10/2007 Panorama - Niestety. -
Lokalizacja
Zielona Góra
-
Zawód
Dekarz.
Programowanie Kodowanie BMW.
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia BoczekZG
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Wojti zgranąłem update od Ciebie wersje programu mam 4.31 ale zaktualizowałem SDP i BLP od Ciebie usunąłęm stare, wrzuciłem wersje od Ciebie. Do programowania potrzebuje zmieniać coś w rejestrze? na 4.33.31? Miałem ostatnio F10 i po planie programowania na tych SDP wyliczyło mi dla niej F010-17 :shock: zawsze leciałem Standalonem z instalatorem zastanawiam się nad ingerencją w rejestr żeby wszystko poprawnie śmigało, chyba że nie ma takiej potrzeby po samej aktualizacji SDP i BLP nie tykając wersji ISTA.
-
F30, który silnik wybrać ? opinie, porady, porównania
BoczekZG odpowiedział(a) na bartos76 temat w F30, F31, F34, F80
Wygląda jak każdy z AIR. Trochę nie bardzo rozumiem jak Ci pomóc, wrzuć może jedną z wizyt i oznacz jakimś Paintem elementy których nie rozumiesz. Kontrolki chyba kleisz? To samo co na desce. Swoją drogą 13.03.2015 ładnie. -
Pomocy z Ethernet. Proszę pomóżcie.
BoczekZG odpowiedział(a) na Gregoryrus temat w Diagnoza komputerowa
Zanim kupiłem ICOM używałem HUB Multifunkcyjny GreenCell z Enet/K+DCan. Pojawia Ci się w ogóle połączenie Ethernet? Powinieneś dostać komunikat jako "Powiadomienie" że Ethernet podpięty. Jeśli nie, sprawdź dłużej przytrzymując ikonę WiFi. Musisz w Smartfonie mieć wpięty jako Ethernet bo jak inaczej? Masz BToola? Xdela itp nie testowałem ale Fki bez problemu czytałem BToolem z GC + ENET. -
Sonda lambda brak komunikacji 12B104 12B304
BoczekZG odpowiedział(a) na niski temat w Diagnoza komputerowa
Sprawdź przewody. Jak bum cykoria masz napisane. Zwarcie do masy. Brak połączenia. -
Prostownik, zasilacz do diagnostyki, programowania, kodowa.
BoczekZG odpowiedział(a) na Din76 temat w Diagnoza komputerowa
Ja właśnie skończyłem lutowanki na swoim Delta DPS-750. Powiem tak, myślałem że największą tragedią będzie mostek zeby wyłączyć OVP - napięcie powyżej 12V. Ale jechanka z przewodami mimo że spawalnicze (dość miękkie) 25mm to była rzeźnia... Jakby ktoś kto nigdy nic nie lutował chciał się wziąć za DIY Pałer Suplaja to polecam kupić Topnik (mimo że większość cyn ma go w sobie - uniknięcie zimnych lutow). Gdyby ktoś chciał się doposażyć, można pisać PM, jak będę umiał - pomogę. -
Odgrzeje troszkę kotleta od Dina, szukam obecnie zasilacza/prostownika/stabilizatora pod programowanie. Widziałem post Dina w którym wspomina iż woli transformatorowy - ma to znaczenie dla modelu aku (agm, kwas) oczywiście nie mówię tu o LiPo.
-
Siemanko, czy ktoś posiada pliki do E31 SP-Daten? Albo chociaż informacje w której ver. Datena mógłbym ich szukać? Chyba że sam siebie wprowadziłem w błąd i np. E36 odpowiada też za pliki do E31, aczkolwiek na kilku zagranicznych forach uparcie twierdzą że powinien być Daten E31.rar.
-
Jutro mam dostać paczkę z NEXT A - od ręki zamówiony w Warszawie w Inchcape gdzie nie dzwoniłem maj/czerwiec. W piątek mam mieć na miejscu MOST B. Ma ktoś z Was info odnośnie naprawy działania MOST dla starszych modeli w tym nowym Next? I druga kwestia - istnieje możliwość wpięcia się np. W E31 91' bez okrągłej wtyczki? Np. Przejściówka ADS do ICOM A? Ma to szanse zadziałać? Jak MOST brutto 700zl, a ADS ponad kapcia... :shock: EDIT/ Sprawdzone + Potwierdzone przez znajomego z ASO - przejściówka ADS->OBD2 wpięta w ICOM - wszystko gra :)
-
Mnie najbardziej dziwi że tam przy połączeniu przez główny moduł pieje NFRM,, a nie FRM2, mam PL2 FRM2 XE... Ale właśnie zauważyłem jedną rzecz... Odkopałem foto FRMu, E87 E9X nie E89... Sproboje wieczorem poprawić, mam błąd napięcia na zacisku 30b 0.1V PIN34 na X14261 - symulacja wymiany w ista/kodowanie pustym w ogóle cokolwiek zmieni? Myślę czy to nie fizyczne uszkodzenie pinu, bezpieczniki OK, wiązka również.
-
Żeby nie zakładać nowego tematu postanowiłem doradzić się tutaj... E91 2007 Fizycznie sprawdzony w aucie FRM2 Problem - NCSExpert, a właściwie Dummy. Upraszczając i pomijając działania w NCSE (poza tym że jako główny ma do wyboru CAS i NFRM) po przejściu do Dummy, mając już wygenowany fsw_psw.trc z FRMa, tak jak w instrukcji z forum klikam - filter modules by trace files... No i kucha, w bazach nic co pasuje (bazy aktualne), wybieram z palca FRM2 - brak możliwości zaznaczenia opcji + część wartości uncoppied/unbelegt. Ktoś coś? Do zestawu dorzucę Głębokie rozładowanie aku 9CB5 z przebiegiem - 1 status nieobecny - brak możliwości skasowania błędu, przez plan kontrolny, standard kasowanie ISTA/D, INPA, BTool. Poniżej zarzucam 2 screeny + psw. PSW: https://mega.nz/file/JgkmHQQC#qx8uKyvbtB3vMfHlqCHkPonPeYFvNEun5x6dp5nPo-M Photo1 https://mega.nz/file/x5UmCbzT#kshJzrDTgHW8ElwO08qhUu6xM4nrZ8q3kq773fRpUU4 Photo2 https://mega.nz/file/5tEkwRrb#MCInjKEZ2ZWUrS2scE_Ylfq6s_s-rchg8prDRntRlRY Złe pliki? Uszkodzenie modułu? (w pełni programowalny przez np BimmerCode).
-
[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej
BoczekZG odpowiedział(a) na pawelgawel temat w E90, E91, E92, E93
Osobiście korzystam naprzemiennie z BToola i z BimmerCode, w Bimmer zazwyczaj działam na aku, natomiast do sprawdzenia Aktualnych używam BToola PRO BimmerLink mi jakoś nie leży. Z tego co mi wiadomo bezpośrednio od Pawła to chyba nie miał w planach wprowadzenia tej funkcji - każdym adapterem wtedy tego nie zrobisz, a odczyt i kasowanie praktycznie każdym. Chyba że coś się zmieniło bo rozmawiałem jakiś czas temu. Koniecznie musisz rejestrować z telefonu? Jak tak podskocz priv to Ci coś podeślę. -
Posiadasz może numer "Part Number" Nexta? Rozumiem że to zestaw tj. głowice + wtyczki typu ADS, OBD? Bede wdzięczny za sprawdzone info odnośnie modelu.
-
Dzięki za informacje, domyślam się że Chińczyk Chińczykowi nie rowny... I to że będzie w pełni funkcjonalny to loteria, aktualizacje modułów Clonem to taka rosyjska ruletka? Pomijając ASO i "Pewne źródła" jakieś wskazówki żeby po samych zdjęciach bez grzebania we flakach rozpoznać Clona od ORI? Strzelam że bez wpięcia w komputer lub rozkręcenia i sekcji nie do odróżnienia. Aktualizacje/Programowanie działa identycznie w A1bi Next? Czytałem jakiś czas temu filtrując informacje o ICOMach dyskusje o programowaniu/aktualizacjach gdzie ICOM spinany był z Routerem dodatkowym, chodziło bodajże o to żeby moduł wyłapywał DHCP żeby go nienwykrzaczyć, co w wypadku takiego zabiegu bez NEXTa czyli bez WiFi ale posiadając A1?
-
W końcu nastała chwila kiedy po prostu trzeba/wypadałoby kupić interfejs z prawdziwego zdarzenia. Tu potrzebuje Waszej pomocy. Postanowiłem rozejrzeć się za ICOMem. Ale łeb aż mi paruje od wszelkich "wersji". Kilka pytań do publiki (główne zastosowanie do serii E i F, zależy mi też na odczycie starych BMW np. E31 czy E27, lecz jeśli różnica w cenie jest diametralna temat raczej odpuszczę). 1. Najbardziej "rozbudowana" umożliwiająca najwięcej (dostępy do ECU itp) wersja ICOMa to? Rozważam ICOM Next A lub A + B 2. Gdzie szukać w rozsądnej cenie, ORI, NIE Czajna Town - każdy gwarantuje ORI ale wiadomo jak z tym bywa. 3. Jeśli ktoś posiada dostęp do nabycia z jakimiś rabatami w pełni ORI, będę bardzo wdzięczny za każdą informacje. 4. Kilkukrotnie spotkałem się z ICOM "Wersja Inżynierska" ktoś mi to objaśni? :shock:
-
Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów
BoczekZG odpowiedział(a) na charlesw temat w E90, E91, E92, E93
W teorii mogą być szczotki, ale niekoniecznie. Mnie też czeka ten temat, tylko czasu brak na ogarnięcie. Gdzieś na forum był ten temat poruszany i opis jak to sprawdzić czy na pewno same szczoty - o ile dobrze pamiętam, gdzieś powinienem mieć to w zakladkach, jak trafię to podeślę Ci priv.