Skocz do zawartości

McManaman

Zarejestrowani
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10M5

Osiągnięcia McManaman

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. McManaman

    Opony

    https://www.oponeo.pl/dobor-opony-do-felgi
  2. Test opon całorocznych 2021 - https://www.24opony.pl/akt,0,293/test-opon-calorocznych-2021--tygodnik--motor--wylonil-zwyciezce-opon-wielosezonowych-.html
  3. Heating Technology Warszawa
  4. A dobre auto to takie które jeździ, jak nie masz kół to nie pojedziesz :cool2:
  5. Najpierw kupujesz a później oglądasz :idea:
  6. Dobre polecane oleje w 100% syntetyki: 0w40: 5w40:
  7. Może być grzałka świecy żarowej i zanim się rozgrzeje to podaje zły skład spalin/paliwa i może przykopcić. Jak masz błąd sondy to ja wymień i sprawdź czy pomoże a dopiero później rozbieraj cały silnik.
  8. fabrycznych poduszek w ogóle nie powinno się obszywać bo to tylko zagraża życiu i zdrowiu. Odnośnie kierownic "pierwsza klasa" to tutaj masz je-bitny przykład jak kierownica nie powinna wyglądać po obszyciu skórą: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=241982&start=480#p2791792
  9. Ano niestety te serwisy olejowe w ASO to padaka... wymieniać olej co 30 tys... i kup pan takie auto z przebiegiem 200k... silnik już prawie do remontu.
  10. Ano niestety te grzane kierownice są kłopotliwe bo nie można zdjąć starej skóry, która jest sklejona z matą grzewczą zatopioną w piance - jest bardzo duże ryzyko uszkodzenia maty - trzeba obszywać na starą skórę. Znajomy obszywał tego typu kierownicę i ta "szparka" ok 2mm w palstiku na dolnym ramieniu, jest tylko widoczna jak się przekręci kierownicę do góry nogami i od góry patrzy, Przy użytkowaniu na co dzień w ogóle to nie przeszkadza i tego nie widać. Jak by mi znajomy nie powiedział że tak ma zrobione, obszyte to bym się w ogóle nie zorientował. Też z mojego polecenia obszywał w tej firmie maximonia. Jak mi się uda i będę się z nim widział i pamiętał to cyknę wam fote jak to wygląda - ta "szparka". On sobie zrobił coś w tym stylu ze skóra dziurkowaną (mniej się ślizga w łapach jak spocone):
  11. Ludzie często wymieniają w BMkach kierownice podstawowe na MPakietowe bo ich zdaniem są ładniejsze (moim też;)
  12. Przeczytaj co napisałeś jeszcze raz :mad2: Nie masz a polecasz no chłopie. To po co ten temat, przecież można wejść na ranking i po zabawie, jakie to proste :roll: Chłop ma racje obecnie najlepsze sportowe opony - nie do ścigania ale pewnej dynamicznej jazdy na co dzień w dodatku w przyzwoitej cenie to: Good Year Eagle F1 Asymmetric 5 oraz Bridgestone Turanza T005 A profesjonalne testy opon gdzie się sprawdza ich wszystkie parametry i zachowanie na drodze PROFESJONALNIE są robione po to, aby czyjeś błędne i subiektywne odczucia co do tego która opona jest dobra nie naraziły innych na rozczarowanie i starte kasy. Oczywiście można posłuchać wujka Mariana, że jego zdaniem jakaś opona jest najlepsza, lub poczytać profesjonalne testy gdzie fachowcy się wypowiadają na temat tego która opona dobra na podstawie profesjonalnych pomiarów. Wolny kraj każdy robi co chce :cool2:
  13. tutaj masz info na ich stronie: https://maximonia.pl/cennik oczywiście traktuj poglądowo bo ceny są "OD" jak chcesz szczegóły to - cytat z ich strony: "W celu szybkiego i kompleksowego przedstawienia oferty na modyfikację i obszycie konkretnej kierownicy, prosimy o przesłanie na nasz adres e-mail zdjęcia swojej kierownicy do modyfikacji wraz z opisem co ma być w niej zmodyfikowane i jak ma być obszyta. Można również wysłać zdjęcie swojej kierownicy + zdjęcie kierownicy już modyfikowanej jako wzór, na tej podstawie również możemy przygotować ofertę. Oficjalne - wiążące oferty cenowe, wraz ze specyfikacją, podaniem terminów, sporządzamy i wysyłamy tylko w formie oficjalnego e-maila. Oferty cenowe wraz z proponowaną pełną specyfikacją zlecenia oraz poglądowym projektem, wysyłamy w postaci e-maila maksymalnie w ciągu 24 godzin (dni robocze) od momentu otrzymania zapytania." e-mail: info@maximonia.pl
  14. Olej w silniku zapewnia odpowiednie smarowanie, ale także dba o temperaturę pracy jednostki napędowej. Nowoczesne silniki wyposażone w doładowanie, muszą mieć odpowiednie smarowanie i chłodzenie, inaczej ich żywot kończy się już przy około 80 tys. km. Jak temu zapobiec? Jak często zmieniać olej? Dlaczego jest to takie ważne? Czy interwały zalecane przez producentów są OK? O tym wszystkim w tej pogadance. Miłego odbioru!!! - LINK DO FILMU:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.