Skocz do zawartości

adiki

Zarejestrowani
  • Postów

    455
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana adiki w dniu 20 Marca

Użytkownicy przyznają adiki punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G26 M440i
    Ex. F30 328i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adiki

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

40

Reputacja

  1. Chodzą pogłoski że ze względu na problemy homologacji w USA.
  2. adiki

    G26 LCI

    Ja to bym z nowego widział u siebie system 8.5, kierownice tyle że ze skórzanym środkiem, i czarna skóre z czerwonymi akcentami. Tak to z zewnątrz zarówno grill jak i światła z przodu i z tyłu wole te preLCI.
  3. Wracając do sedna tematu. W instrukcji powinineś mieć wymienione oleje: Środkowy to 0W20 więc temat do odpuszczenia. LL19FE to następca LL04 także taki powinni zalać, LL12FE leją do S58. LL19FE i LL12FE to 0w30. Ja po dotarciu przyjechałem do ASO z LL19FE. Sam się zastanawiam czy nie lepiej jest przejść na jakieś 5w40 docelowo.
  4. Wygląda na to że w wersjach GC nie będzie aż tak dużej oszczędności na oświetleniu ambientowym. Ciekawe czy to zmiana na szybko po opiniach po G22 LCI 😅szczególnie że video wygenerowane komputerowo 😉
  5. adiki

    G22 LCI

    Wygląda na to że w wersjach GC nie będzie aż tak dużej oszczędności na oświetleniu ambientowym. Ciekawe czy to zmiana na szybko po opiniach po G22 LCI 😅 szczególnie że video wygenerowane komputerowo 😉
  6. adiki

    Bimmercode

    Jako programista stawiam że logi zostaną 🙂
  7. adiki

    Bimmercode

    Takie jest oficjalne stanowisko większości ASO.
  8. Cofam swoje słowa. Dziś po raz pierwszy odpaliłem procedure startu. O ile ruszanie w sporcie po prostu przez wciśniecie gazu do oporu nie robi jakiegoś spektakularnego wrażenia tak ruszenie z procedury startu robi spore wrażenie. Zmierzyłem czas apką Race Timer jako że nic lepszego do tego celu nie mam wiec nie traktuje tego jako konkretny wynik ale pokazał się czas 4.2 i było to czuć. W przypadku G26 M440i sporo można znaleźć filmików w necie z draggy i czasem 4.3.
  9. Przecież temat liftu 4 już jest przesądzony. Wszedł lift 4er coupe i wszystko to co Adam napisał ma tam swoje miejsce. Z przodu też wycięli ponad połowę oświetlenia ambientowego i wygląda to biednie. Zdziwię się jeśli zmiany będą inne w 4er GC czy i4.
  10. Łatwo chyba w taki sposób stracić prawko jakby się przez przypadek jakiś tajniacki wóz napatoczył.
  11. Ja ostatnio wykręciłem w M440i 6l na trasie w Bieszczadach 😉 ale średnią z 3k mam 10l. Podskoczyło po dotarciu 😉
  12. To nie jest zły pomysł o ile później nie będziesz żałować że nie dołożyłeś tych 30 tys żeby mieć auto które daje naprawdę dużo frajdy 🙂 Oczywiście w 330d też będziesz miał mnóstwo frajdy szczególnie zimą 😉 ale B58 to silnik który jest chwalony przez wszystkich i zasługuje na miano legendy tak jak 2JZ
  13. Ja ze swojego doświadczenia dodam że jestem zachwycony praktycznością bagażnika w G26. Przedewszystkim dużo łatwiej w końcu wykorzystać całą pojemność bagażnika a po drugie w końcu da się załadować większe przedmioty które wcześniej nie dałoby się włożyć przez otwór załadunkowy sedana.
  14. Wszystko jest względne. 5.9 do setki w moim starym F30 robiło na mnie dużo większe wrażenie kiedy przesiadałem się do niego ze starego Seata Toledo teraz 4.5s już takiego wrażenia nie robi po przesiadce z poprzedniego auta. Oczywiście emocje są nadal ale już nie ma takiego wielkiego efektu wow 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.