Skocz do zawartości

Colton11

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34

Osiągnięcia Colton11

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ja jezdze kilka lat automatem "sluzbowo" i nigdy nie przelaczam na P lub N gdy stoje w korkach.nawet na N nie przestawiam dziwgni gdy stoje dluzej.skrzynia jest przystosowana do pracy w trybie D,nic sie nie dzieje.mamy 60 aut i wszystkie automaty,katowane nieraz straszliwie,nigdy nie slyszalem/widzialem aby skrzynia nawalila.nie masz sie czego bac,jezdzij na D,a P wlaczaj gdy parkujesz lub gasisz auto mobdro kodi :mrgreen:
  2. I co brak pomocy ?? To może ktoś wie jak poprawnie zablokować rozrząd aby nic nie uszkodzić i nie przestawić i w jakiej kolejności odkręcać i dokręcać śruby od głowicy ?? Czy to prawda, że śruby powinno się dawać już nowe żeby się nie urwały https://showbox.bio/ https://tutuapp.uno/ https://vidmate.cool/?? Wiem, że po kupnie powinny być instrukcja przy uszczelce ale chciałbym najpierw zdjąć głowicę a potem kupować uszczelkę. Z tego co się orientuje śruby powinno się dokręcać i odkręcać po tzw. spirali poczynając od środka ale nie jestem pewny dlatego potrzebuje wiedzy kogoś doświadczonego. Może jakieś uwagi podczas odkręcania głowicy ??
  3. Witam, od tygodnia nie mogę zdiagnozować tego ustrojstwa co mi skrzypi w lewym tylnym kole. Jakbym miał opisać ten dźwięk to jest podobny jakbyście otwierali stare drewniane drzwi ,jest to dosyć głosno słyszalne wewnątrz i tym bardziej z zewnątrz auta. Skrzypienie słychać tylko przez pewien zakres obrotu koła czyli nie jest to jednostajny dźwięk. Zaczęło się to dziać gdy jechałem z póltorej tygodnia temu i przejechałem powoli przez śpiącego policjanta (czyli nic nadzwyczajnego). Jeździłem i cudowałem z wcisniętymi hamulcami , z ręcznym ,ale nadal tak samo to było słyszalne. Najpierw z kolegą stawialiśmy na to że to łożysko , jednak nie dawały mi spokoju dwie rzeczy; po 1. łożysko raczej takich dźwięków nie wydaje , a raczej bardziej huczy niż skrzypi. po 2. i to najważniejsza kwestia https://speedtest.vet/ https://vidmate.bid/ czyli nie słychać tego w ogóle przy przyspieszaniu. Słychać to jedynie gdy nie ma dużego napięcia na tą lewą półoś czyli gdy puszcze gaz lub zbije na luz i auto sie toczy. Dodam że na podniesionym kole nie mam luzów ani też nie slychać nic przy obrocie koła Również słychać to bardziej przy jeździe i skręcie w prawo , a przy skręcie w lewo dużo ciszej a nawet czasami wcale zrobiłem jeszcze jedną rzecz a dokładnie gdy toczy się auto np. na 1. biegu to będzie to słyszalne , ale gdy już wcisne lekko hamulec i napnie się bardziej ta półoś to już tego praktycznie nie slychać . Może macie pojęcie co to może być :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.