Skocz do zawartości

Bartke

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 325xi

Osiągnięcia Bartke

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Może warto by sprawdzic wtryskiwacze czy się nie zawieszają w pewnych zakresach ?
  2. Coś tam sobie siorbie, jest sens oddawać katy do regeneracji (mycie, podobnie jak dpf) czy już raczej żyć z tym?
  3. Cześć mam podobny błąd, otóż przy hamowaniu silnikiem jedna sonda za katem pokazuje wartości 0.05V. Silnik N52B25, skrzynia automatyczna, wywala mi co jakiś czas błąd sondy lambda za katem, teraz pytanie czy to katalizator siadł czy sonda pada? Sondy przed sondami pokazują okolice 2V, druga sonda za katem 0.7-0.8V.
  4. Obawiam się, ze razem z zasilaniem padł tez sam moduł diversity a konkretnie wzmacniacz antenowy. Ogolnie polecana opcja jest wymiana, ale sporo osób na Allegro ogłasza się z naprawa.
  5. 2aab wskazuje chyba na mała dise. Jak masz inpe to da się ja wykręcić w miarę bezinwazyjnie (bez zrzucania kolektora) i sprawdzić czy działa.
  6. Miałem podobny problem, dłuższy czas się z tym bawiłem. Ostatecznie skończyło się na wymianie dużej disy, oraz rozruszaniu silnika valvetronica.
  7. Sprawdzałeś drążki stabilizatora czy nie są wyrobione ?
  8. Dzieki za opinie, w kwestii spóźnia to nie jest on integralna częścią wahacza na szczęście. Chociaż chodzi mi po głowie od razu jego wymiana jak już będzie zawieszenie rozłożone. Masz może jakieś doświadczenia jak wyglada trwałość zawieszenia na poliuretanie?
  9. Hejka, stoję przed serwisem przedniego zawieszenia, musze wymienić tylni wahacz z przodu z prawej strony z powodu wybitej tulei. Co sądzicie o wymianie samej tulei z gumowej na poliuretan (oczywiście po obu stronach) o twardości zbliżonej do oryginału, np https://allegro.pl/oferta/mpbs-poliuretany-tuleja-wahacza-bmw-e91-e90-xdrive-10529754431 Zależy mi głównie na zachowaniu oryginalnej twardości zawieszenia, oraz trwałości zawieszenia.
  10. Dokładnie, czujnik znajduje się koło rozrusznika. Zeby mieć do niego dostęp trzeba conajmniej poluzować kolektor dolotowy, a najlepiej go całego zdemontować. Jak robisz to pierwszy raz na operacje zarezerwuj ok 6-7h zeby zrobic to na spokojnie bez pośpiechu
  11. Może warto przeglądnąć lub wymienić świece ?
  12. Przy okazji wymiany odmy sprawdź obie zawory DISA, zwłaszcza mała skoro kolektor tak czy tak trzeba demontować. Wypadało by od razu wymienić uszczelki w kolektorze. U mnie pomogła wymiana odmy, poziom oleju wrócił do normy, silnik po adaptacji 100km pracuje normalnie.
  13. Sprawdzałeś może szczelność kolektora dolotowego? Może gdzie na kruccach silnik łapie lewe powietrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.