Skocz do zawartości

Snatchers

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 mpaket n57 530d 2016
    E39 525i Touring 2001 doładowane LPG

Osiągnięcia Snatchers

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam proszę o sprawdzenie akcji serwisowej WBAYB81070D247645 Dzieki i pozdrawiam
  2. I jak tam sprawdziłeś ten czujnik i wężyk ? Mam trochę podobny problem Wymontowalem dpf do prania tragedii nie było kupiłem nowy czujnik Ori. Zamontowałem i teraz mam problem z ciśnieniem wstecznym na zapłonie w granicach -19 hPa na nowym. A na starym czujniku -26 hPa. Gdy uruchomie silnik na jałowym pokazuje -11 hPa -12 hPa. Przejechałem po wymianie dopiero 25km teraz czekać i przejechać więcej może się ustabilizuje czy nowy czujnik do reklamacji?
  3. Jak będę znów podpinal pod komputer zrobię zdjęcie da udowodnienia. Przecież nie zmyślam w ukrytym menu 100°C przez obd 120°C . Jeżeli ktoś ma taki sam silnik i możliwość porównania temperatur oczywiście przy obciążeniu nie na postoju autostrada albo pod górę przez obd bardzo bym prosił.
  4. Problem w tym że na zegarach czy na tym wskaźniku po prawej czy w ukrytym menu jest wszystko wporzadku. Olej w ukrytym menu trzyma 100 °C ale czy to przez bimmertool czy kts Bosch pokazuje w granicach 120-125°C Olej swierzy może ma 500 km najechane poprzedni zmieniony po 8 tysiącach. Olej to Valvoline 5w30 mst C3 Nowy termostat pompa wody wyczyszczony dolot. Chłodnica EGR też nowa. Temperatura płynu chłodzącego maks przy obciążeniu 97°C. I podkreślam na zegarach czy ukryte menu wszystko jest wporzadku.
  5. Witaj Mam podobnie z silnikiem diesla N57. I tak jak Ty nie potrafię uzyskać jednoznacznej odpowiedzi termostat oleju dla próby wymienic przynajmniej w dieslu kosztowna sprawa. Przegrzebalem czeluści internetu i jeszcze bardziej nic nie wiem. Najciekawsze że w ukrytym menu wszystko w jak najlepszym porządku. Tylko przez obd temp 120 - 125 °C Pozdrawiam
  6. Mała aktualizacja Dziś sprawdziłem temperaturę z Bosch kts pokazuje tak samo jak bimmertool. Insta D nie znalazłem gdzie to sprawdzić cały czas się uczę jak ktoś wie gdzie sprawdzić temp oleju w insta d proszę o podpowiedź. Tak że temperatura na zegarach w ukrytym menu przy obciążeniu maks 105 °C ale zaraz spada na 100°C. Temperatura w Bosch kts w granicach między 120 a 125°. Nie ma żadnej zależności między spadkami albo wzrostem temperatury w bosch pokazuje 123 ciągle a w ukrytym menu przy obciazeni że 100 na 104°C na przykład. Temperatura płynu chłodzącego maksymalnie 97°C. Na postoju roleta mi się otworzyła przy jeździe nie wiem czy jest zamknięta czy otwarta muszę to jeszcze zbadać. W aucie wymieniłem w zeszłym tyg pompe wody termostat płynu chłodzącego czyszczenie dolotu i kanałów auto ładnie pracuje tylko martwią mnie te temperatury. Zrobiona płukanka. No i olej oczywiście nowy zalany Valvoline 5w30 mst C3. Można wymienić termostat oleju w obudowie filtra jest jeden(nr 1 na rysunku z linku) i drugi w drugiej części (nr 6 na rysunku) tylko nie wiem czy ten drugi nie odpowiada za automatyczna skrzynie. Tylko wymiana kosztowna by wymienić dla sprawdzenia. Ktoś ma pomysł jak sprawdzić ten termostat. Co wgl o tym sądzić niedługo urlop i do przejechania trasa w jedną stronę 1200 km. Ktoś może sprawdzić kts albo innym programem na swoim aucie jaka jest temp przy obciazeniu jazda pod górę albo 140 autostrada. Każda myśl się przyda. Link do obrazka https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f11n&typ=5k11&og=01&hg=11&bt=11_7147#
  7. Niech ktoś zajrzy Ci przez MAP sensor do środka kolektora albo najlepiej zdjąć kolanko między przepustnica a kolektorem dolotowym. Jest to 5 min roboty a może wiele powiedzieć Jeżeli jest zasyfiony sądzą masz na 99% odpowiedź na swoją usterke.
  8. Przypomnę się ktoś spotkał się z czymś takim? Błąd w komputerze mam tylko AUC sensor ale on jest odpowiedzialny za obieg powietrza automatycznego z zewnątrz. Niedługo wyjazd na urlop i przydałoby się to naprawić Pozdrawiam
  9. U mnie jest trochę inaczej mam digital tacho. Ale jak już pisałem w pierwszym poście sprawdzałem z ukrytego menu i pokazało równo 100 °C.
  10. Witam ostatnio zauważyłem temperaturę rzędu 120-125°C autostrada 140-150km/h ale na bimmertool. Na zewnątrz około 20°C Moim zdaniem jest to zbyt wysoka temperatura oleju Silnik to n57 Za to z pod ukrytego menu pokazało równo 100°C co o tym sądzić ? Jakie mogą być przyczyny wysokiej temperatury oleju? Czyścić chłodniczke oleju płukać nie płukać plukanką? Jakie temperatury w podobnych warunkach u was pokazuje bimmertool?
  11. U mnie w f11 N57 silnik ostatnio zauważyłem także temperaturę rzędu 120°C autostrada 140 150km/h
  12. Może być że jakieś klapki się blokują np przepustnica i słychać zgrzyt. Musisz manualnie nasłuchiwać i zlokalizować skąd się wydobywa dokładnie dźwięk.
  13. Czy sprawdzany/czyszczony był kolektor dolotowy wraz z kanałami i zaworami z sadzy ?
  14. Witam Proszę o sprawdzenie mojego auta WBA5K11060G333473 Dziękuję pozdrawiam
  15. Witam Nie chce zakładać nowego tematu więc podczepie się tutaj. Autko to F11 z 2016 Klimatyzacja dwustrefowa. Otóż z nawiewów pasażera na nogi leci tylko ciepłe powietrze I również jest tak z nawiewem na szybę pasażera tym nie przestawnym. Włączając klimę na maxa sauna w nogach. :mad2: Kręcić zmieniać auto manuał synchro temperatura mogę bez końca. :evil: Nic nie pomaga prócz wyłączenia tych nawiewów. Gdy ustawie nawiew tylko środkowy z kratki przy oknie też mam wrażenie że leci letnie a nie zimnie powietrze. Co to może być waszym zdaniem? :shock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.