Skocz do zawartości

Stychuu

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 116i 2005

Osiągnięcia Stychuu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Siema, mam problem z elektryka w fotelu pasazera, nie działają pompowane boczki oraz gdy włączę podgrzewanie siedzenia to zapalą się lampeczki na chwilę i po 2-5 sekundach same gasną. Gdzie można szukać przyczyny? Na razie tylko sprawdziłem kostkę pod siedzeniem czy się nie wypięła ale to nie to. Z góry dzieki za pomoc :)
  2. Siemano, takie pytanko szybkie pytanko czy silnik 1.6 N45B16A jest bezkolizyjny? W necie czytałem, jedni piszą że tak drudzy że nie, jednak przeważają ci co piszą że jest. Przebieg mam 204k, poprzedni właściciel nie wymieniał, nie wiem czy jeszcze poprzedni tego nie robił, ale na razie nic nie hałasuje, łańcuch napięty elegancko. Jakby łańcuch rozrządu pękł to furka by zgasła, laweta i do majstra ale tłoki z zaworami się nie spotkają? I ile taka przyjemność może kosztować? Z góry wielkie dzięki pzdr!
  3. Tak jak w temacie, posiadam e87 z normalnymi lampami, są w niej normalne żarówki h7 i teraz pytanie czy można do takich lamp założyć ringi czy trzeba zmienić całe lampy? Dzieki i pozdrawiam
  4. BMW seria 1 1.6 115km benzyna. Jak można skontrolować łańcuch rozrządu? Czy nie jest wyciągnięty itp. Pod korkiem wlewu oleju silnikowego znajduje się jakiś łańcuch, czy to jest właśnie lancuch rozrządu? I ile płaciliście za wymianę rozrządu w swoich bawareczkach? Z góry dzieki i pozdrawiam :8)
  5. Witam, od paru dni występuje u mnie chrobotanie przy odpalaniu zimnego silnika, macie pomysł co może być przyczyną? 116i 2005 Słychać to na tym filmiku:
  6. Witam, mam w swojej bawarce 116i zgniłą belkę tylnego zawieszenia, jest tak zgniła że jest w niej kilka dziurek, nie przepuścili mi go na przeglądzie, dwóch znajomych mechaników nie chce się podjąć wymiany, wiadomo dużo roboty przy tym. Moje pytanko jest takie - czy wymienialiście belkę w swoich bmw i jakie mogą być koszta robocizny. Używaną belke w całkiem dobrym stanie znalazłem za 300zł tylko pytanko ile może wynieść wymiana w warsztacie. Dzięki i pozdrawiam
  7. Witam, jestem użytkownikiem BMW e87 116i 2005r od 2.5 tygodnia, kilka dni temu miałem problem z rozruchem silnika, wsadzam kluczyk do slotu, włączyłem zapłon, kontrolki się normalnie zaświeciły jednak gdy chciałem odpalić silnik to nawet nie kręcił, słychać było tylko „cykanie”. Udało mi się za trzecim razem po wyjęciu kluczyka i włożenia go z powrotem do slotu. Na następny dzień pojechałem do pracy wszystko grało. Po robocie wsiadam i znów nie mogę odpalić silnika, taka sama sytuacja, zapłon bez problemu kontrolki się świecą obroty stoją i tylko to cykanie. Próbowałem godzinę jednak nic z tego. Zadzwoniłem do koleżki żeby przyjechał z kablami, myślałem może ze to słaby akumulator jednak po podpięciu nic się nie zmieniło wiec wina akumulatora to to nie była, próbowaliśmy tez odpalać z pychu, obroty skakały samochód lekko poszarpał ale nie odpalił. Zaprzyjaźniony majster powiedział ze może być to spowodowane rozkodowaniem kluczyka albo problemem ze stacyjka, zabrał go na lawecie i coś w nim grzebie, jednak inny majster powiedział ze to raczej nie wina kluczyka, wiec chciałbym poznać Wasza opinie na ten temat, co może być przyczyną i czy to raczej pierdółka czy poważny problem. Raczej nie wina akumulatora ani rozrusznika. Dodam jeszcze ze po podpieciu do kompa wywaliło 2 błędy p0370 który czasem występuje a czasem nie i p0014 który jest stały. Z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.