Skocz do zawartości

Mily89

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M340D

Osiągnięcia Mily89

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Stary, ja rozumiem, ze nowe auto, dmuchasz i chuchasz ale placenie 1500 PLN za wymiane oleju to jak by Ci ktos naplul na twarz :evil: Te 7l oleju kosztuje w sklepie 200 PLN, wymiana trwa 20 min z przerwa na papierosa. Nie szkoda Ci pieniedzy? Proszę wskazać gdzie sprzedają olej za 200zł 7l?
  2. Którego salonu MCARS? Bo z tego co orientuje się to na Conrada jest ten sam.
  3. Zapomniałeś dodać z funkcja automatycznego załączania grzania od wybranej temperatury i stopniu nagrzewania :lol:
  4. Alu Alu albo nie potrafię odróżnić :) ale ta obwódka(wokół konsoli środkowej oraz nawiewów) gładkiego „Alu” jest już plastikowa :mad2:
  5. Ostatnio byłem w szoku, kiedy po najechaniu na obszar wyłączony z ruchu w celu ominięcia dziury w jezdni samochód zaczął mnie ściągać dalej w stronę krawężnika :shock:. Trochę wątpiłem w użyteczność tego systemu, no ale z drugiej strony może kiedyś uratować przed zjechaniem z jezdni. Jeśli uważasz ze jest straszny to chyba mało miałeś wspólnego z tego typu „dobrodziejstwami”. Naprawdę w BMW nie jest tragicznie. W Lexusie było gorzej ale to jeszcze przedsmak piekła jakie może Ci wyrządzić w markach niższego budżetu.
  6. W mojej spalanie jest w granicach 8l, zasięg o którym tu wspomniano 1000km to szacun. Tylko mija się to z celem posiadając M340D. Przy pałowaniu na trasie, trochę miasta i krajówka 10l. Więcej nigdy nie milem. Mój styl jest dynamiczny i 8l to jest taki pewnik i tak powinno to auto palić.
  7. Czy komuś Yanosik przy komunikatach głosowych wraca na radio czy już zostaje z źródłem dźwięku na CarPlay? Tak się nie da walczyć na dłuższą metę bo co chwile ktoś zgłasza inspekcje.
  8. Dlatego najlepiej mieć i V12 i V8, co by nie żałować niczego w życiu :D V10 też bym kupił, gdyby nie było kupą w BMW :D Ale co do upustu emocji, temat jest trochę inny. Twoje wybory szkodzą mi, mojej rodzinie i moim dzieciom i wnukom. Dlatego np. ja tak aktywnie krytykuję diesle. Diesel ma sens - do ciężkich pojazdów użytkowych, gdzie jest potrzebny duży moment obrotowy. Duży to nie 700Nm a raczej 3000Nm. W osobówkach diesel ujdzie jak ktoś robi spore przebiegi, typu 100tys/rok, ale pewnie już przy 60tys ma to uzasadnienie. Ale jak ktoś pisze, że kupuje diesla do jeżdżenia 90% po mieście i robieniu 20-30tys km rocznie, to nóż w kieszeni się otwiera. Ale to jest tylko połowa historii, bo druga połowa, to 2-3 właściciel, który o auto nie dba, wycina DPFa i Twój wybór "oszczędnego" diesla szkodzi środowisku następne 20lat. Bardzo zachęcam, aby skończyć pier**** tylko poczytać naukowe badania! Rok temu przeprowadzono takie w Krakowie na ruchu miejskim - ono tylko potwierdza to, co wcześniejsze badania już sygnalizowały. Najważniejsze rzeczy to: Na dole tego artykułu są wyniki cytowanych badań: https://www.krakow.pl/aktualnosci/235796,1926,komunikat,znamy_wyniki_innowacyjnych_badan_spalin.html#:~:text=Krak%C3%B3w%20jako%20pierwsze%20miasto%20w,norm%20pochodz%C4%85%20z%20prywatnych%20autobus%C3%B3w.&text=Badania%20zosta%C5%82y%20zrealizowane%20w%20czerwcu%202019%20r. Dla sprostowania jestem przeciwnikiem auta na gnój, nie mam wyboru i muszę z tym żyć. Zmierzam w kierunku aby iść w V8 bo V12 zabrali a co do samej ekologi to podpisuje się 2 rękami. Nie mam kompleksu i jak nie zapomnę jutro specjalnie nagram Ci jak to brzmi. Chodzi o to że ani na zewnątrz a zełaszcza w środku nie słychać go, a co do dźwięku z głośników no cóż.... Musimy z tym żyć po tylu latach w innych autach przyzwyczaiłem się bo to już mamy w M340i. Większa padaką jest benzyna 3 cylindrowa przy odpalaniu auta na zimnym to cała budą trzepie jak by to był stary diesel.
  9. Tak z ciekawosci - mozesz otworzyc maske i nagrac dzwiek silnika na postoju bez gazowania? Bo w moim F10 530d jak kolega poprosil o podniesienie maski na postoju to myslalem ze sie ze wstydu spale, nie roznilo sie to duzo od 2.0d :oops: Ja nie wiem czy Wy szukacie upustu emocji na forum, benzyna super szybka i diesel nie ma podejście, kolejny co mi maskę proponuje na postoju otwierać :duh: Mało kto ma szanse sprawdzić się w warunkach naturalnych i mało kto jeździ z maską otwartą. Tak szczerze to 3.0i tez nie brzmi i po co te daremne dyskusje. W V12 nie było wstydu ale to tez kwestia gustu bo inni wolą V8, a inny pomarańcze, a jeszcze inny jak mu śmierdzą nogi...
  10. Bo widzisz, ja używam faktów i argumentów, więc do Twoich bajek ciężko mi się odnieść. Możesz zweryfikować swój światopogląd choćby tutaj: https://www.autocentrum.pl/spalanie/bmw/ Oczywiście na forum to bym się +50% nie krępował, myślę że spokojnie możesz napisać +100% przy 200kmh i +200% przy 300kmh. W końcu to normalne prędkości na forum. Ale na drodze to wygląda trochę inaczej. Często tzn jak? Na 10 stacji udaje Ci się trafić 2 które nie mają? Bo ja mając flote na Orlenie zauważyłem, że BARDZO ciężko jest znaleźć Orlena bez 98. W zasadzie musi to być jakiś mikro-orlen na wsi czy coś. Przewagę nad czym? Bo na pewno nie nad płynnie działającym automatem w benzynie. No a że te 700Nm nic nie daje jak wciskasz gaz to widać po tabelkach z przyspieszeniem. A jeździłeś coś więcej? Bo ja 3.0 w benzynie miałem w trzech BMW, 3.0 diesel też miałem. I dziwnym trafem nigdy do diesla wrócić nie chciałem. Baa, zrobiłem różnymi wariantami 30i ponad 300tys km i pół europy zwiedziłem. Cicho, przyjemnie, bez awarii i klekotu pod maską. Dobrze Ci kolega napisał wyżej piszesz by pisać, wrzucasz między wiersze jaka masz flotę i próbujesz forsować „fakty” a fakty są takie że benzyna w skali 200tyś km np. w skali 3lat daje różnice Ok 40 tyś zł Jest to znaczna różnica przy kilku autach. Kolejna rzecz nie ma nic bardziej bulwersującego jak ciagle zjeżdżanie na stacje i jeśli ktoś jeździ w okół komina nigdy tego nie zrozumie jak zasięg jest ważny. Nm maja takie znaczenie ze mówi o aucie dużo lżejszym od tira i proszę nie kompromituj się. Nikt z nas nie będzie specjalnie stawał na kresce tylko liczy się codzienność. Naprawdę przy dynamicznym wyprzedaniu nie poczujesz ze Ci braknie w M340d do M340i. Tyle w temacie. Co do klekotu to widać dawno nie jeździłeś nowymi BMW 3.0d...
  11. Jest to też szybciej od Volvo FH16 oraz traktora mojego dziadka. Ale daily mojej żony do wożenia ziemniaków jest szybsze xD Anyway raczej chciałem nadmienić, jak słaby jest 3.0 w dieslu do 3.0 w benzynie, bo ludzie zawsze patrzają tylko na 0-100 co jest głupotą. Jak byłby słaby to by w kiepskich warunkach nie miał powtarzalne 4,3 taki słaby ze M4 F82 musi mieć super warunki do tego żeby nie dostawać sromotnym batów. Faktycznie z rolki też jest taki słaby ze M340i robi kółko wokół niego. Ja rozumiem że kopciuch i diesel jest dla tych co wola nie przepalać pieniędzy i nigdy to nie będzie czyste paliwo ale powiedzmy sobie szczerze liczy się to co na drodze a momentem zabija te Twoje wozidła na ziemniaki. Co to pytania czy nasze robi 5s 0-100 to nie i nie pali 13 przy jeździe po 200. Spalanie przy dojeniu maksymalnym 11l.
  12. Nie sprawdzałem na postoju ale podczas jazdy skręcają w lewo jak i w prawo.
  13. Turas zawsze będzie miał kompleks sedana, kombi zawsze będzie postrzegane jako auto praktyczne niż ciekawy „wózek” a zwłaszcza M340i oraz M340d. Ja przesiadłem się z g31 na g20 ponieważ kombi to nie moja bajka. Pomimo że mam 2 małych dzieci z czego wózek będzie jeszcze przez rok lekko pakowany do bagażnika to wygrała buda. Każdy może oczywiście odwoływać się do czterech „0” RS6 że to kombi jest też sportowe. Był duży dylemat bo co się stanie jak trzeba coś przewieź, No właśnie co? Miałem w życiu sporo aut różne typy i nigdy nie powiedziałem, uff jak dobrze mieć kombi albo duży bagażnik. Zawsze można sobie ogarnąć transport na szybko, a mieć kombi tylko po to aby raz w życiu posiadania auta mieć tą jedną jedyną okazje to bez sensu. Wiadomo jak się ma psiaki jest lepiej w kombiaku ale nie wyobrażam sobie do swojej buni pakować psa. Trzeba bardzo kochać :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.