Skocz do zawartości

Karol_E87

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87, E92

Osiągnięcia Karol_E87

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Masz 4500 postów na forum samochodowym, mieszkasz w UK i nie rozumiesz co to znaczy fitment albo concave? Rozumiem że to jakaś prowokacja, jak nie to współczuje. Generalnie to już nie ma sprawy dowiedziałem się na innym forum bez zbędnych komentarzy. Dzięki ;)
  2. Bo nie chce naciągów na 10j? głupie pytanie. A chce mieć dobry fitment plus concave na feldze. NIe wszystko trzeba zaraz robic strikte pod performance.
  3. Siemka, wejdą od wewnątrz 19x9j et35 255/35 przod i 19x10j et35 275/35 tyl? Wiem że 245/35 na takiej feldze z przodu wchodzi ale bardziej martwi mnie tył. Auto e92 320i mpak.
  4. N45B16, nie działałem ale myślałem nad tym bo wystarczy wymienić tłumik końcowy w 116 żeby dobrze banglała. Mi czasami coś tam pyrka z rury jak go przycisne ale cicho bo mam tlumik. Jeśli nie masz ori m pakietu lub wymienionych amorków na m pakietowe albo bilsteiny to nie możesz wsadzić eibacha sportlina(też o tym myslalem) gwint najtaniej jakis MTS jakbys chciał nisko schodzic.
  5. O prosze pozdrawiam kolege ze Szczecina :cool2: I tak mam, łap ;)
  6. Generalnie według tabelki 215/40 na 18x8j to jeszcze nie jest zaden stage naciagu dopiero 205 by byl stage 1 stretch, przy federalch troche sie naciagnela zgodze sie. Przy takim rozmiarze felg na luzie by weszlo 225/40 przod i 245/40 tyl jesli ktos chce wiecej gumy.
  7. E87 8J ET35 na 215/40 przod i 9J ET40 235/40 tyl Oponki Federal Evoluzion st1, eibach pro kit na zwyczajnych (nie m-pakietowych) amorach. Przod wcisniesz na luzie 225/40 ale tez zalezy od firmy opony w sumie bo federale dosyc wąskie są
  8. Czesc, czy na 8.5j et35 przod i 9.5j et40 tyl (Twoj stary setup) wejda laczki 225/40 i 245/40 na eibachu bo w taki setup uderzam a felgi ktore chce w 18kach nie maja 8j i 9j niestety
  9. Przymierzam się do zakupu e63, celem zrobienia z niego fajnego projektu (air ride, rotiformy, itd). Nie zależy mi na osiągach tyle co bezawaryjnośći i długowieczni oraz na jak najniższych kosztach utrzymania(zdaje sobie sprawe ze 6ka generalnie jest droga w utrzymaniu). Który z dostępnych silników byłby najlepszą opcją skłaniałem się do tej pory na 630Ci przez najnizsza pojemnosc ale nie wiem czy błednie. Czy v8ka jest dużo droższa w utrzymaniu/częsciach? Wolałbym beznzyne ale chętnie usłyszę również opinie na temat diesela.
  10. Cześć, Czy przerabiał ktokolwiek z was temat ubezpieczenia auta i wjazdu na tor Norschleife podczas Nürburgring Touristfahren. Chciałbym wiechać swoim autem, i w razie "w" być ubezpieczony. Generalnie podczas Touristfahren tor jest traktowany jako "Public Toll Road", czyli platna droga publiczna i teorytycznie powinienem byc ubezpieczony. Będę wdzieczny za wszelkie podpowiedzi i informacje na ten temat.
  11. Cześć, Chciałbym podłączyć się do ECU mojego e87 i zmienić czas zapłonu oraz opóźnić odcięcie paliwa. Czy jest jakiś software na rynku który da mi taką możliwość przez obd2 albo czy jest możliwość połączenia się w inny sposób ze stockowym ECU i zmiany tych parametrów? Nie ukrywam że chciałbym zrobić to po kosztach i nie bawić się w zakup EcuMastera albo Megasquirta.
  12. Jesli chce sie jezdzic w 100% bez problemowo wiadomo nie warto pakować bardzo dużych kół i obnizać auta wiecej niz eibach pro-kit. Sam ostatnio miałem ten dylemat bo zbieram cześci na lato pod swoje e87 zalezy mi na wygladzie bardziej niz bezproblemowym uzytkowaniu. Po konsultacjach z masą osob na ig ktore maja nawet 19ki 9.5j et33 z dystansem 5mm tyl (tutaj z rolowaniem nadkola i air ridem), bez rolowania na gwincie 19 9.5j et35 z tylu oczywiscie naciag lvl2. Zdecydowałem się na 18ki 8.5j przod i 9.5j tyl, obie et35 oraz eibach sportline (-50mm przod -35 tyl), opony ktore planuje wcisnac to 225/35 i 245/35. Jak nie wejdzie będe sie odzywal. Nie wiem czy ten komentarz komuś pomoze albo zaszkodzi spedzilem troche czasu wypytujac ludzi z ladnymi fitmentem w 1kach wyzej opisane byly skrajne przypadki/rozmiary które jeżdżą po polskich,niemieckich, czeskich i szwedzkich drogach.
  13. Cześć, Niedawno kupiłem E87 chciałbym je sprawdzić i naprawić co będzie trzeba, z czasem założyć Eibach Pro-kit i zrobic muffler-delete. Gdzie najlepiej pojechac na podstawowe naprawy a gdzie z jakimis wymysłami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.