Skocz do zawartości

kamil_1916

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520d 2000r

Osiągnięcia kamil_1916

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z mocą chyba nie było różnicy ale palił zdecydowanie mniej
  2. Witam, 2.0d 136km. Auto po wymianie pompy na wpelni zregenerowana wraz ze sterownikiem. Po wymianie auto słabo jedzie(tak wiem że ten silnik nie jest demonem prędkości) i sporo pali 10,5l/100km. Odpala bez żadnego problemu czy silnik ciepły czy zimny. Zaczyna jechać w miarę od 2 tys obrotów. Chociaż żeby zamknąć się w 15s do 100km/h graniczy z cudem. Może to wszystko być spowodowane dawka paliwa na poziomie 9,53? Dodam że egr zaślepiony
  3. Zalałem paliwa do pełna i wlałem do tego stp środek do czyszczenia wtrysków. Przejechałem ok 10km, zgasiłem silnik i już nie odpala... Już nie mam siły do tego silnika. Może wie ktoś co może się dziać? Albo jest ktoś w Legnicy kto mógł by mi podpiąć auto pod inpe i sprawdzić
  4. Witam jak w tytule 520d auto na niskich obrotach 1200-1800rpm szarpie i dławi się. Na luzie potrafi zgasnąć ale odpala bez problemu czy ciepłu czy zimny. Co może się z nim dziać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.